DUYURU! HER OKUR OKUSUN LÜTFEN.
Arkadaşlar sizden yorum istemezsem gerçekten kimse yorum yapmıyor. Bu benim kitabımla alakalı değil diğer kitaplar içinde geçerli. Bu kadar zor olmamalı değil mi? Hemen yeni bölüm diye tutturuyorsunuz ama sizde karşı tarafı mutlu edecek bir şeyler yapmıyorsunuz!
*5 yıl sonra*
'Berzan, eşek sıpası gel buraya' diyerek berzanı kovalayan miranla asmin kahkaha atmaya başlamıştı. Berzan çok yaramaz bir çocuk olmuştu şimdi miranın elindeki dosyayı alarak avluda koşuyordu. Miran berzanı yakalayarak kucağına aldı. 'Çocuğum babanın sözünü dinlesene az ' diyerek yanağını ısırdı. Berzan çırpınırken 'Baba yapma lütfen' diye peltek peltek konuşan oğluna gülerek yere bıraktı. Asmin kucağındaki kızına 'Bak baba geldi kızım' diyerek hoplattı. Aradan geçen beş yılda bir kızları olmuştu şimdi iki yaşındaydı. Adını 'Bejna' koymuşlardı. Bejna miranın nenesinin ismiydi , miran bunu söylediğinde asmin hemen kabul etmişti. Zaten bir kızı olacağını öğrendiğinde de miran havalara uçmuştu. Miran gelerek kızını kucağına aldı. 'Prensesim babaya öpücük ' diyerek yanağını uzattı. Bejna yanağını öperek 'Babaşım şeni şokk özledim' demesiyle miran gülümsedi. Güzel kızı kelimeleri tam çıkaramıyordu bu da onu daha tatlı yapıyordu.
Miran asmini öptükten sonra 'Güzel karım benim yarın konağa bekliyorlar annem kızdı gelip kalın biraz dedi haberin olsun' dedi. Asmin bu habere sevindi ezoyu ve dilanı daha doğrusu hepsini çok özlemişti. Miran ikinci çocuktan sonra çok uzak olmamak şartıyla ayrı küçük bir konak almıştı. Şuan burada yaşıyorlardı. Başta avjin hanım olmaz dese de miranın inadıyla 'O zaman yakın al da gidip gelelim' diyerek kabul etmişti. Yaklaşık iki haftadır da onlar çiftlikteydi bu yüzden çok özlemişti. Berzan zıplayarak 'Viyan'ın yanına gidiyoruz' dedi. Miran 'Lan bak sen onun abisisin unutma tamam mı ?' dedi korkuyla. Berzan 'Tabi ki ben hepsinin abisiyim' diyerek güldü. Viyan ezonun ikinci kızıydı ve berzan ona çok düşkündü bu da miranı korkutmuştu çünkü aklına dilan geliyordu. Amcasının oğlu ahmet ile evliydi bir de yeni doğmuş bir oğlu vardı.
Asmin odaya girerek televizyonu kapattı. 'Berzan uyku vakti' diyerek oğlunun elini tuttu. Berzan elini çekerek 'Hayır daha yeni izlemeye başladım anne ne olur' diye yalvardı. Asmin oflayarak 'Bak bejna da uyuyacak hadi yatağına baban gelirse daha kötü olur hadi' diyerek elinden tutup kaldırdı. Berzan oflayarak 'O daha bebek erken yatar ama ben büyüdüm' diye mızmızlandı. Miran kucağında ki bejnayla odasının kapısına yaslanarak 'Sen hala çocuksun berzan. Şimdi babaya öpücük ver ve uyu sabah konağa gideceğiz' dedi. Berzan babasını öperek 'İyi geceler' dedi. Berzanı yatıran asmin, bejnayı da sallayarak uyuttu.
Çocukların uyumasıyla asmin de odasına geçti. Miran yatakta tv izlerken gelen karısına bakarak 'Hadi güzelim gel artık kocanın kollarına' dedi. Asmin gülerek dolabından geceliğini çıkardı. Tek tek üstünü çıkararak arkasını döndü. Miran onu süzerken eli yavaşça aletine gitmişti. Asmin bu duruma gülerek 'O elin yine malum yerlerde geziyor kocacım?' dedi. Miran aletini avuçlarken 'Berzan kaç gündür bırakmıyor özledim seni hadi gel yanıma' diyerek inledi. Asmin çıplak bir şekilde miranın eli aletindeyken kucağına oturdu. Miranın eli şimdi iki cinsel organın arasındaydı. Asmin inleyerek eline sürtündü. Miran elini çevirerek asminin vajinası avuçladı.
Asmini sırt üstü yatırarak üstüne çıkan miran dudaklarından öpmeye başladı. Çırılçıplak kalan miranla asmin 'Hadi gir artık ' diye inledi. Miran aletini bir anda vajinaya sokmasıyla asmin büyükçe inledi. Bu sırada kapıdan gelen sesle miran küfür etti. 'Anne kapıyı açar mısın?' diyen berzanla miran oflayarak 'Ses çıkarmayalım çalar çalar gider' dedi bunu derken de yavaş yavaş hareket ediyordu. Asmin 'Saçmalama miran o senin oğlun hem komşu mu da çalar çalar gider diyorsun' dedi. Miran 'Off sırf yaramazlık için yapıyor asmin ne olur gitme' diyerek sertçe içine girdi. Asmin inleyerek 'Miran çekil şuradan çocuk bir şey istiyor demek ki ' dedi. Berzan kapıyı yumruklayarak 'Uyanın anne, baba ' diyerek bağırdı. Miran 'Sen kımıldama bu şekil kal geliyorum ben' diyerek şortunu giydi. Asin üstünü örterek mirana baktı çok sinirliydi bu yüzden uyarmadan edemedi 'Kızma çocuğa yoksa bir daha yapmayız ona göre' dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TÖRE (KUMA)
ChickLitAsmin küçük yaşında annesini ve babasını kaybetmesiyle hayatındaki kötü süreç başlamış olur. Dedesi ve amcasının elinde kalan kızın hayatı burnunda gelmektedir. Genç kızın hayatı hiç de yolunda gitmediği halde bir de azad ağaya kuma verilmişti. Onu...