Bu bölümü @zeytn21'e ithafen yazıyorum . Destekleriniz için teşekkür ederim . Bol bol yorum yapmayı ve oy kullanmayı unutmayın keyifli okumalar❤️
Asmin aşağıya inmemişti kimseyle muhatap olmak istemiyordu. Yemeğini de arife teyze getirmişti. Akşama kadar telefonla oynamış sonra dicleyi aramaya karar vermişti. Ama telefona ulaşılamıyordu , galiba dediği gibi çekmiyordu. Asmin sıkıntıdan patlamak üzereydi napacaktı iki gün bu odada. Midesinin bulantısıyla banyoya koştu yaklaşık bir haftadır bulantısı vardı. Ama bugün daha çoktu. Rahatladıktan sonra yatağına yatarak uyumaya çalıştı.
Bir süre sonra telefonun yüksek melodisiyle hemen uyandı arayan dicle olmalıydı. Telefonu eline aldığında diclenin olduğunu gördü. Açarak 'Efendim' dedi. 'Asminim napıyorsun, nasılsın' diyen dicleyeyle güldü aklı onda kalmış olmalıydı. 'İyiyim diclecim sen nasılsın' diye cevap bekledi. 'İyi değilim sen olsaydın daha iyi olabilirdim hem zelalle aynı odada kalmak kadar boktan bir şey yok ' diyerek güldü. Sonra devam etti 'Sabaha kadar miran aşağıya miran yukarıya telefonda konuşup duruyor. Anlamıyor bu kız, miran hiç zelale bakar mı allah aşkına . ' diyerek artık kahkaha atmaya başlamıştı. Asminle kısa konuşma ardından telefonu kapatmıştı . Asmin ise miranın ismini duymasıyla yine adam aklına gelmişti. Onu düşünmemek için kalkıp duşa girdi.
Berfinin hazırlıkları tamamdı ve artık oyunu başlatıyordu. Asmin için hastaneden düşük ilacı almıştı. Kardeşinin bir arkadaşı hastanede çalışıyordu ondan öğrendiklerine göre hareket edeceklerdi en az iki kullanımdan sonra düşüğü yapar demişti. Asminin zaten düşük tehlikesi olduğu için hemen düşürecekti bebeği. Berfin de bu sırada azadı odasında oyalayacaktı. Berfin planına yardımcı olması için alevi çağırdı. 'Buyurun hanım ağam beni çağırmışsın' diyen aleve ' Gel Alevcim otur şöyle' diyerek koltuğu gösterdi.
'Alev seni severim bilirsin. Harçlığını eksik etmem, kıyafetlerimi paylaşırım yeri geldiğinde ailene de yardım ediyorum bunu hangi çalışana yaptım?'
'Hiç birine hanımım hem bilirim bana çok yardımcı olursun ne dersen başım üstüne'
'Seninle bir iş yapacağız ve bu iş hallolursa seni ve emrahla seni evlendireceğim ama ağzın sıkı olacak kimseler bilmeyecek sen ve ben tamam mı ?'
'Allah razı olsun hanımım senden . Ne istersen emrin başım üstüne' diyen kızla berfin keyiflendi. Bu kadar basitti işte insanları kandırmak.
'Sana vereceğim ilacı asminin içmesini sağlayacaksın o bebekten kurtulmalıyız. Yoksa asmin hanım ağa olur, sonra ne olur ilk işi seni kovmak olur çünkü sen benimle iyi geçiniyorsun .'
'Doğru dersin hanımım asmin beni hiç sevmez bebekten sonra bir haller oldu zaten' diye yakınan kadına güldü.
'Doğru dersin şimdi nasıl içiririz bu hapları sen onu söyle '
'Hanımım hapa bakmam lazım eğer asminin içtiği ilaçları benziyorsa o ilaç yerine bu ilacı götürürüm. Dildar hanım hepimizi tembihledi zaten ilaçlarını yemeğini odasına vaktinde götüreceksiniz diye ' diyen kadınla hemen hapı çıkarıp gösterdi. Aleve baktığında güldüğünü gördü.
'Hanımım buna çok benzer bir hapı var ama biraz büyük o hap . Yarım saat sonra haplarını içecek istersen onun yerine koyayım Bence asmin anlayamaz '
'Doğru o kıt beyinli anlamaz, tamam o zaman şimdi hemen bu hapı götürüyorsun tamam mı ?'
'Anladım hanımım hemen gideyim arife teyzenin okuması yok ya hapları ayarlayamıyor ben ayarlayayım o götürsün benden şüphelenir' diyen kızı keyifle onayladı. Bu kız ondan da yılandı ya neyse.
Asmin kahvaltıdan sonra çok kez mide bulantısı yaşadı. Arife teyzeden bitki çayı isteyerek yatağa uzandı. Karnında da bir ağrı vardı ama şiddetlenirse emrah abiye söylerim diye düşündü. Bitki çayını içtikten sonra biraz rahatlayıp uyumuştu. Akşam gelen haplarını tek tek yutmuş ve yemeğini yemişti. Biraz oyalandıktan sonra uykusu gelmişti yatağa girerek başına geleceklerden habersiz uykuya daldı.
Berfin azadla yemeğini yemiş ve odada oturuyorlardı. 'Azad seni özledim' diyerek dudaklarından öptü. Azad ise 'Bende özledim hadi git sana aldığım geceliği giy ve beni bekle ' diyerek kadını odasına yolladı. Güzel bir duş alıp azadın aldığı seksi geceliği giydi. Biraz mum yakarak kısık bir müzik açtı. Azadın girmesiyle adamı kolundan tutup yatağa çekti azada muhteşem gece geçirmesini sağladı.
Asmin gece kasıklarına giren krampla korkmaya başladı zaten bugün pek iyi değildi. İkinci bir kasılmayla asmin bu ağrıları hemen tanıdı geçen düşük tehlikesi geçirdiğinde böyle hatta bundan daha az ağrıyordu. Yataktan kalkması gerekti ama krampla brilikte acı bir çığlık attı. Bacaklarından kanlar sızılıyordu. 'Hayır , hayır olamaz bırakma beni bebeğim dayan biraz ' diyerek bağırmaya başladı. Telefonu eline aldı hemen emrah abiyi araması gerekiyordu. Telefonu açmaya çalıştı ama şarjı bitmişti. Asmin aptallığına tükürdü ne diye telefonu şarja sokmazdı . Kasıklarına artık daha güçlü kramplar girmesiyle bağırmaya başladı. Hemen sürünerek yataktan indi ve kapıya ulaştı.
Azad , berfinle kafası uçmuşken müziği biraz daha açarak daha hızlı tempo yakaladı kendine berfine bayılıyordu. Bir haftadır sürekli yatakta vakit geçiriyorlardı azad da bundan epey mutluydu. Berfin ise olanlar düşündükçe daha yüksek sesle inlemeye başladı.
Asmin ayağa kalkamıyordu yerde sürünüyordu. 'Azad , Arife teyze' diye bağırıyordu ama kimse onu duymuyordu. Merdivene yaklaştığında biraz daha ilerleyemedi çünkü o kadar büyük bir kramp girmişti ve içinden bir şeyler kopup bacaklarının arasına sızmıştı asmin hissettikleriyle çığlık çığlığa kalarak bayılmıştı.
Berfin ise sesi duymasıyla büyükçe inledi. Acaba düşürmüş müydü ki bebeği? Şimdi azada söylemesi gerekiyordu ses duyduğunu ama ya düşürmemişse diye düşündü. Düşürse de düşürmese de söylemesi gerekiyordu hem burada değilse hastaneye kadar kesin düşürürdü. Hemen ' Azad dur bir ses duydum' diyerek adamı üstünden itti. 'Ne sesi berfin ' diyen adam üstünden çekildi. 'Azad çığlık duydum bir bakalım' diyerek ayaklandı. Azad da hemen üstüne bir şey geçirerek dışarıya çıktı. Bir ses yoktu. 'Berfin ses duymuyorum ben ' diyerek kadına döndü. 'Azad yeminle bir kadın çığlığı duydum ' demesiyle azadın aklına asmin gelmişti. Hemen merdivenlerden çıkmaya başladı.
Merdiven başında gördüğü kadınla hemen yanına ilerledi. Kadın öylece yerde uzanıyordu azad kanları görmesiyle 'Berfin arabanın anahtarlarını getir hemen ' diyerek asmini kucağına aldı. Berfin hemen odadan anahtarları alıp aşağıya indi. Asminin yanına oturarak 'Azad daha hızlı sür asmin gözünü açamıyor' diyerek ağlamaya başladı bunlar mutluluk gözyaşlarıydı. Artık bitmişti asmin bu konakta bir hiçti.
Hastaneye vardıklarında asmini hemen odaya almışlardı. Azad bebeği için korkmaya başladı o kadar kan normal değildi inşallah bir şey olmamıştır diyerek ağlayan karısına döndü. 'Berfin ağlama dua edelim ki bir şey olmasın' diyerek sarıldı. 'Azad hepsi bizim suçumuz müzik açmasaydık asmini duyabilirdik hem keşke sen asminle kalsaydın kimse yoktu konakta sonuçta ' diyerek ağlamaya devam etti. 'Berfin biz böyle olacağını nerden bilelim kendini suçlama boşuna bekleyelim allah hayırlısıyla bize bağışlasın inşallah' dedi. Bir süre sonra doktorun çıkmasıyla genç çift ayağa kalktı. Birisi umutlu bir haber diğeri ise kötü haber için dua ediyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TÖRE (KUMA)
ChickLitAsmin küçük yaşında annesini ve babasını kaybetmesiyle hayatındaki kötü süreç başlamış olur. Dedesi ve amcasının elinde kalan kızın hayatı burnunda gelmektedir. Genç kızın hayatı hiç de yolunda gitmediği halde bir de azad ağaya kuma verilmişti. Onu...