50.BÖLÜM

60K 2.2K 289
                                    

Bu bölümü de @bookmystorylife'a ithafen yayınlıyorum.

Asmin, mirandan uzaklaşarak 'Berzanın altını değiştireceğim ' diyerek ayağa kalktı. Berzanın bezini takarken miran 'Oğlumun kırkı çıkınca sünnetini yaptıralım' dedi. Asmin gülerken 'Miran bakmasana çocuğumun şeyine' dedi. Miran 'Saçmalama o benimde oğlum hem aklı ermeden yapılması en mantıklısı' dedi. Asmin ona dönerek 'Yoksa seninkini aklın eriyorken mi yaptılar' dedi sinsice. Miranın yüzü acı bir şekilde buruşurken 'Evet hala aklıma geldikçe acısını hissediyorum' dedi. Asmin kahkaha atmaya başlarken miran sinirlense de onun güzel gülüşünü izledi. 'Asmin ne gülüyorsun ya tabi sizin kesilecek yeriniz yok anlamazsınız bizi' dedi sinirli sinirli. Asmin 'Tamam tamam kıyamam ben kocama' diyerek yüzünü okşadı. Miran kendi aletine bakarken 'Biliyor musun küçük miranı komple kestiler sanmıştım' dedi. Asmin artık kendini zor tutarken 'Sus artık yoksa güleceğim' dedi. Miran onun dudaklarını öperek 'Asmin xanım neye gülüyorsun acaba asıl sen üzülürdün, allahtan küçük miran bizimle değil?' dedi. 

Asmin omzuna vurarak 'Aman bu konu saçma yerlere gidiyor bence biz kalkalım yemek saati' dedi. Miran biraz berzanla oynarken asmin de üstünü giydiğinde aşağıya indiler. Asmin şilanın dediklerini ona yedirecekti. Miranın aşkından kafayı yemişti o kız. Mutfağa girdiğinde ezo yenge 'Asmin nasılsın canım' diyerek yanına gelmişti. Asmin gülümseyerek 'Çok iyiyim yengecim' dedi. Dilan 'Abim asmini kendine getirmiş resmen ' dedi. Asmin şilana bakarak 'İnkar etmeyeceğim öyle oldu aklımı başıma getirdi' dedi. Avjin hanımın çağırmasıyla beraber son eksikleri alıp masaya oturdular. Sessiz geçen yemekle birlikte  tüm aile çay içmek için terasa çıkmıştı. Kadınlar sofrayı toplarken şilan, asmini tek bulup yanına yanaştı. 

'Kaç gündür kendini yedin bitirdin asmin bu kadar çabuk mu kıskançlığın geçti' dedi. Asmin keyiflice 'Kocam sağ olsun bazı boşboğaz insanların anlattıklarının yalan olduğunu bana anlattı. Senin gibi birinden de bu beklenirdi değil mi şilan ?' dedi. Şilan gülerek 'Evet evet salladım biraz ama o haline değdi biliyor musun ?' dedi. Asmin onun karşısına geçerek 'Derdin ne şilan ? Miran ağan benimle evli bir de bebeğimiz var farkındaysan daha neyin peşindesin?' dedi. Şilanın gözü şimdi hırsla dolmuştu. 'Ben küçüklüğümden belli seviyorum öyle sizin gibi bir iki günlük aşk değil neler yapabileceğimi sen tahmin bile demezsin. Miranı istiyorum ve alacağım da ne olursa olsun ' dedi sinirle. Asmin ona bir tokat atarak 'Sen utanmaz bir kadınsın miran evli bir adam hem de bana aşık . Sen istediğin kadar ona aşık ol fark etmez bir daha bu lafları duymayacağım senden yoksa seni kovarım bu evden. Sırf avjin dayenin hatırına seslenmiyorum' diyerek terasa çıktı.

Berfin o gecenin sabahında üstüne düzgün bir şeyler giyerek halil evde yokken oradan kaçmayı başarmıştı. Babasının evinin önüne geldiğinde kapıyı çalarak bekledi. Annesi kapıyı açtığında direk içeriye daldı. 'Kız senin ne işin var ne diye geldin ' diye bağıran annesine 'Halil bana eziyet ediyor ne olur anne kabul edin beni, ne derseniz yaparım akıllandım ben ' diye yalvardı. Bu sırada babası gelerek saçlarından tuttu . 'Sen ne kadar utanmaz bir kadınsın bu iki oldu adımı çıkaracaksın !' dedi. Berfin halilden çaldığı paraları babasına uzatarak 'Baba bu biriktirdiğim para al hepsi sizin olsun yeter ki beni o adama vermeyin, beni hastanelik etti zor kaçtım elinden şu yüzümün haline baksana' dedi. Adam parayı alarak 'Kocanın parasını çalmışsın birde allah cezanı versin senin.' diyerek evden çıktı. Berfin kabul ettiğine sanarak odasına girdi. 

Çok pişmandı yaptığı hataları bir bir anlamıştı ve bunun hesabını ağır bir şekilde ödemişti. Biraz yatağında uyuduktan sonra kapı çalmasıyla uyandı. Odadan çıktığında halil ve babasını gördü. 'Sana kocanı getirdim ya bu evden onunla çıkarsın ya da mezara girersin seçim senin' dedi. Berfin ağlayarak ayaklarına kapandı. 'Ne istersen yaparım iş bulur sana para da getiririm ne olur verme bu adama' diyerek ağladı. Halil gülerek 'Yaa ne işi yapacakmışsın biraz anlatsana babana' dedi imayla. Berfin artık hayatının halilin elinde olduğunu o an anlamıştı. Usulca kalkarak halilin peşinden evden çıktı. Onu kurtaracak kimse yoktu ailesi bile onu bu zalimin eline teslim etmişti. 

TÖRE (KUMA)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin