Selamm yeni bölüm sizlerle canım okurlarım. Bu bölümü @-Lupin_90 'a ithafen yayınlıyorum. Arkadaşlar sizlere bir şeyler demek istiyorum. Bakın benim elimde bölümler olsa neden yayınlamayayım değil mi ? Benim elimde hazır bölümler yok ben sadece not alıyorum bu bölümde şu olsun diye sonra oturup o bölümü yazıyorum ve hemen yayınlıyorum lütfen anlayış gösterin. Beni takip edenlere tek tek teşekkür ediyorum. Bol bol yorum yapmayı ve oy kullanmayı unutmayın ❤️
Asmin ve dicle iki gündür beraber kalıyorlardı. Dicle kenanın evinde kalmak istememiş ve asmini aramıştı. Hevi nine de diclenin gelmesinde bir mahsur görmediğini söyledikten sonra dicle yanlarında kalıyordu. Dicleye söylediğinde onun için çok sevinmişti. Şimdi iki genç kız hazır bir şekilde gelenleri bekliyordu. Asmin miranın gönderdiği yeşil bir elbiseyi giymiş ve kafasına tülbentini takmıştı. Korna sesiyle heyecandan eli ayağına dolandı hemen ' Dicle geldiler ne yapacağız' dedi. Dicle gülerek ' Bence sessizce bekleyelim çalar çalar gideler' dedi . Asmin göz devirerek 'Çok komiksin dicle hanım neyse hadi hadi açalım kapıyı off çok heyecanlandım allahım yardım et' diyerek kapıya doğru yürüdüler.
Asmin kapıyı açtığında karşısında avjin hanımı gördü. 'Hoş geldiniz' diyerek içeriye buyurdu. Çok kalabalık gelmişlerdi. Asmin hepsini tek tek öğrenmek istiyordu. En son miran ağa elinde çiçek ve çikolatasıyla girmişti. Miran, asminin güzelliğinden dolayı başının döndüğünü hissediyordu. Gözlerini ayırmadan çiçeği eline verdi. 'Çok güzel olmuşsun' dedi fısıltıyla. Asmin utanarak kafasını eğdi. Miran boğazını temizleyip odaya girdi. Asmin hepsinin elini öperek mutfağa ilerledi. Dicleyle kahveleri yapmaya başladığında yanına ezo gelmişti. 'Merhaba ben ezo miranın yengesiyim' dedi tüm sevecenliğiyle. Asmin gülerek 'Bende asmin çok memnun oldum' dedi. Ezo kızı beğenmişti sonunda kendisine bir elti geliyordu. 'Bol bol tuz at miran ağanın kahvesine asmin ' dedi ezo gülerek. Asmin 'Yok ya atmayalım yazık' dedi.
'Ezo o atmazsa biz atalım ' diyen dicleye gözlerini devirdi asmin. Kahveler hazır olunca miran ağanın kahvesine bir sürü tuz atmışlardı. Asmin ona acıdı vermek istemedi ama mecburdu şuan. Kahveleri tek tek uzattıktan sonra hevi ninenin yanına oturdu. Adar ağa kahvesinden bir yudum alıp 'Hevi, allahın emri peygamberin kavliyle asmin kızımı miran oğluma isterim ' dedi. Asmin bugün kalp krizi geçirmezse bir daha asla bir şey olmaz bana diye düşündü.
'Adar ağam gençler zaten birbirini sevmiş bize de onları desteklemek düşer. Allahın izniyle, hayırlıysa olsun inşallah ' diyen hevi nineden gözünü çeken asmin mirana baktığında kahveyi kafasına dikmiş ve gözlerinin içine bakıyordu. Asmin dudağını ısırarak kafasını eğdi.
'Asmin kızım bundan sonra dilan ve ezo yanımızda nasılsa sende öylesin. Belki aceleye gelecek ama biz bu düğün işini uzatmak istemiyoruz eğer sende tamam dersen düğününüzü hemen haftaya yapalım diyoruz.' diyen avjin hanıma baktı. Onu kızı yerine koyduğunu söylemişti. Gözleri dolarken kafasını salladı sonra kendini toplayıp ' Sade bir nikah yeterli abartıya gerek yok hanımım' dedi. Herkes kızın ne kadar iyi insan olduğunu yüzünden anlıyordu. Kalbinin temizliği yüzüne vurmuş gibiydi.
'Olamaz kızım koskoca miran ağa bu tabi ki büyük düğün olacak hem hanımım demeyeceksin bana ister jimom de istersen de daye diyebilirsin bana ' dedi. Asmin 'Siz nasıl uygun görürseniz jimom ' dedi. Asmin fincanları toplayıp mutfağa girdiğinde arkasında miranda girmişti. 'Yeşili yasaklayacağım sana ' dedi. Asmin arkasına dönerek 'Nedenmiş ' dedi.
'Güzelliğine güzellik katıyor çünkü istemiyorum' dedi. Asmin gülerek 'Ama sen gönderdin bunu' dedi. Miranda gülerek 'Tamam işte bir daha bu hatayı yapmayacağım' dedi. Asmin onu ittirerek 'Hadi çık yanlış anlarlar ' dedi. Miran onu kolundan tutup 'Sen benim müstakbel karımsın ne diyebilirler. Zaten ben senden kimliğini alamaya geldim. ' dedi. Asmin onun karımsın demesine tebessüm ederek 'Kimliğimi ne yapacaksın ' dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TÖRE (KUMA)
ChickLitAsmin küçük yaşında annesini ve babasını kaybetmesiyle hayatındaki kötü süreç başlamış olur. Dedesi ve amcasının elinde kalan kızın hayatı burnunda gelmektedir. Genç kızın hayatı hiç de yolunda gitmediği halde bir de azad ağaya kuma verilmişti. Onu...