Günün ikinci bölümü geldi. Arkadaşlar beni takip etmeyi, bol bol yorum yapmayı ve oy kullanmayı unutmayın lütfen. Keyifli okumalar❤️
Asmin gördüğü bedenle korkudan yerinden zıpladı. Dicle yanına gelerek 'Asmin ne yapıyorsunuz çabuk masaya bir gören olacak ya neden dikkatsiz davranıyorsun ' dedi ve asmini çekiştirdi. Miran gülerek genç kadınları izledi. Evet yakalansalardı kötü olurdu ama miran bu saatten sonra asminin kılına zarar gelmesine izin vermezdi hepsini tek tek vurur gene asmini alıp çıkardı bu konaktan . Dicle ve asmin bir iki adım atmışken zelal onlara doğru geldi. 'Siz napıyorsunuz burada' diye sordu. Sonra iki kadının arkasında ki bedeni gördü. 'Miran ağam bir şey mi istemiştiniz ben vereyim' dedi hemen . Miran gözlerini devirerek 'Yok yok havlu sormuştum hanımlar bana yardımcı oldu sorun yok' diyerek hemen avluya koştu.
'Dicle yoksa sen mirana mı göz koydun ne bu yakınlaşmalar filan'
'Zelal sen iyice manyaklaştın evde kala kala en kısa sürede bir erkek bulda çek git evden benim ne işim var miran ağayla ' diyerek asmini çekiştirdi. mutfağa girdiklerinde 'Asmin bir daha olmasın, ya zelal benden önce gelseydi açıklayamazdın bile ' dedi kısık sesle. Asmin oflayarak 'Anladım dicle ama adam ben iyi miyim diye kontrole gelmiş gitmese miydim' dedi. Dicle güldü 'Demek ki senin için geldi, ya asmin bu zelal geri zekalısı da kendisi için geliyor sanıyor off vallahi gülmekten çatlayacağım ' diyerek karnını tuttu. O geceyi sorunsuz atlattılar. Dicle ve asmin nasıl hastaneye gideceklerini düşünürken içeriye dildar hanım girdi. 'Dicle dışarıya' dedi. Dicle cevap verecekken dildar hanım sert ifadeyle bakıyordu neyse diyerek odadan çıktı.
'Asmin kızım, bebeğini düşürdün evet çok acı bir olay hem üstüne de çok olaylar yaşadın ama bu yuvayı kurtarmanız lazım azadla konuştum haftada bir gün yanına gelecek . Hem bakarsın yeniden o heyecanı yaşarsınız '
'Jimom sen ne diyorsun ben o adamla aynı odada kalmayacağım istemiyorum anlıyor musunuz beni' dedi sinirle.
'Asmin bende istemezdim ama mecbursun sen ne için evlendiğini unutursun herhal ' diyen kaynanasıyla gerçekten delirecekti. 'Bakın ben daha yeni kaybettim bebeğimi üstüne oğlunuz beni dövdü ben o adamla aynı yatağa girmeyeceğim haberiniz olsun şimdi çıkar mısınız' diyerek kapıyı gösterdi. Dildar hanım sinirle ayağa kalkarak 'Bu gece azad buraya gelecek hah geldi bile iyi geceler size' diyerek odadan çıktı. Dicle de azadın peşinden odaya girecekken annesi kolundan tutup odasına sürükledi ve üstüne kapıyı kilitledi. 'Ana ne yapıyorsun aç şu kapıyı ' diyen dicleye 'Bu gece yanlarına gidemezsin uyu şimdi' dedi. Dicle sinirle kapıya vurmaya başladı.
Asmin çığlık atarak 'Çık bu odadan istemiyorum seni' dedi. Azad gülerek 'Sen benimsin asmin istediğim zaman yanına gelirim şimdi olduğu gibi ' deyip üstünü çıkarırken asmin ağlayarak eline geçen parfüm şişesini alarak azada doğrulttu 'Bununla kafanı yararım bana dokunmayacaksın senden iğreniyorum' dedi. Azad ona tokat atarak elinden şişeyi aldı ve yatağa itti. Bu arada dicle ne yapacağını şaşırmış bir şekilde hemen telefonu eline aldı miranı arayarak 'Miran ağa azad, asmini odaya kapattı ne yaptığını bilmiyorum acilen engel olmasın beni de odaya kilitlediler ' dedi. Miran duyduklarıyla hemen ayaklanarak telefonu kapattı ve azadı aradı ama uzun uzun çalmasıyla açılmayan telefonla sinirlendi. Adamlarına haber vererek azadın deposunu yakmasını söyledi.
Azad asminin elinden kaçıp banyoya kendisini kilitlemesiyle sinirlendi. 'Ben çok mu istiyorum sana dokunmayı mecburum ama arkamdan söylenen laflara daha fazla katlanamam hem işleri zorlaştırıyorsun çık oradan ' dedi. Asmin ağlayarak 'Çıkmıyorum allah senin belanı versin' diyerek bağırdı. Azad hala çalan telefonla sinirlenerek açtı. 'Ne var lan ne varr! ' diye bağırdı. Miran hemen 'Azad neredesin sen! sana emanet edilen depo yanmış çabuk buraya geliyorsun ' diye bağırmaya başladı. Azad 'bir bu eksikti' diye bağırarak odadan çıktı. Asmin de hemen banyodan çıkarak diclenin odasına koştu. Kapının kilidini açarak içeri girip içeriden kilitledi. Dicle hemen koşarak 'Asmin iyi misin ne oldu' diye sordu. Asmin ağlayarak kendini yere bıraktı 'Bana zorla dokunacaktı dicle' diyerek ağlamaya devam etti. 'Asmin yarın anama geceden belli kasıklarımda ağrı var bir doktora gidebilir miyim diyeceksin zaten geçen olaydan sonra tek yollamaz seni o da gelir sonra ben mirana mesaj atarım hangi hastane diye tamam mı daha fazla bekleyemeyiz bu evde her gün başına bir olay geliyor' dedi. Asmin de onu onayladı.
Bir süre sonra sakinleşen bedenler telefon çalmasıyla irkildiler. Arayan mirandı dicle hemen açarak 'Efendim' dedi. Miran sabredemeyerek ' Asmin nerde iyi mi yanına gidebildin mi onu arıyorum ama açmıyor' dedi. Dicle 'Asmin yanımda telefonu ona veriyorum ' diyerek asmine verdi. Asmin kulağına götürerek naif sesiyle' efendim ' dedi. Miran hemen 'İyi misin o it sana bir şey yaptı mı ' dedi. Asmin 'Hayır hayır yapamadı arayan sendin değil mi teşekkür ederim' dedi. Miran ise 'Evet bendim belasını sikeceğim onun bu daha başlangıç ayrıca plan filan yok artık yarın seni o evden alıp gideceğim daha fazla kalamazsın' dedi. Asmin hemen ' Hayır hayır öyle kaçmış olurum peşime düşerler, biz zaten yarın hastaneye gideceğiz dicle sana haber edecek lütfen, azadın peşime dolanmasını istemiyorum ben ondan tamamen kurtulmak istiyorum anlıyor musun' dedi. Miran oflayarak 'Eğer yarın gitmezsiniz konağı basarım seni alır çıkarım tamam mı ' dedi. Asmin onu onaylayarak telefonu kapattı.
Sabah odadan çıkan ikili aşağıya inmişti bir şey olmamış gibi. Azad ortalarda yoktu demek ki hiç gelmemişti. Yemekler yendikten sonra asmin avluda oturan dildar hanım ve diclenin yanına ilerledi. 'jimom ben sana bir şey danışacağım' dedi. Dildar hanım dün ki öfkeli halinden eser kalmamış geliniyle bir şeyler yerine oturdu mu diye düşündü . 'Buyur buke' dedi.
'Ben biraz çekiniyorum ama kürtajdan sonra kasık ağrılarım çok fazla bazen hareket bile edemiyorum bir doktora gitsem nasıl olur' dedi. Dildar hanımın kafası karıştı sonuçta kürtaj olalı çok olmuştu ağrısı hafiflemesi gerekirdi.
'Buke hazırlan beraber gidip gelelim hemen ne var ne yok öğrenelim ' dedi. Asmin ve dicle bu duruma sevindi, asmin hemen hazırlanarak aşağıya indi. Dildar hanımın emraha söylediği hastaneyi hemen mirana yazıp gönderdi. Sonra hastaneye vardıklarında dildar hanım ve asmin doktorun yanına girdiler. Asmin umarım bu doktordur dedi çünkü iki doktor vardı hangisi olduğunu nerden bilecekti oflayarak doktora şikayetini söyledi .Doktor hemen dildar hanımı dışarıya çıkarttı.
'Asmin hanım biraz bekleyelim sonra size raporu vereceğim' demesiyle asmin güldü. İlk defa hayat ona gülmüştü işi rast gidiyordu. Tabi miranın iki doktoru da ayarladığını bilmiyordu miran işini ihtimallere bırakmazdı. Bir süre sonra dildar hanım endişelendi çünkü uzun süredir içerdeydi umarım kötü bir şey yoktur diye düşündü. Çıkan hemşire, dildar hanımı odaya çağırdı. Odaya girdiğinde asminin ağladığını gördü. 'Neler oluyor doktor bey' dedi.
'Öncelikle oturun dildar hanım. Asmin hanım geçirdiği kürtaj sebebiyle sık rastlanmayan Asherman sendromu yani endometrial yapışıklık (sineşi) görüldü. Bu durumda rahim duvarının yapışmasıyla bir daha gebelik rastlanmaz . Asmin hanımın maalesef bundan sonra bebeği olamaz buyurun bu da gerekli tahlil sonuçları var, isterseniz başka doktorada gösterebilirsiniz ' dedi Dildar hanım doktorun dedikleriyle kalbini tuttu. Bu da mı gelecekti ailesinin başına diyerek dizlerine vurdu.
Asmin ve dildar hanım ağlayarak konağa gelmişlerdi. Dildar hanım hemen ciwan ağanın yanına giderek olayı anlatmıştı. Dildar hanımın ve ciwan ağanın artık tek çaresi asminin de üzerine kuması gelmesi oldu. Azad ise depoyu kurtaramamış ve mirana antlaşma gereği borçlanmıştı. Bu borç karşılığı şirketten hisse isteyen mirana el mecbur vermişti. Yorgun şekilde eve geldiğinde babası kendisini çağırmıştı. Yanına giderek 'Gene ne var beni salın zaten kötü bir gece geçirdim ' dedi. Babası 'Sen bırak onu bunu da asmin kısır kalmıştır. Düşükten sonra az rastlanan bir olay varmış anan biliyor işte o olay olmuş yani artık bebeği olamazmış' dedi. Azad artık kötü haber duymaktan bıkmıştı. 'Ne olacak şimdi peki millet arkamdan neler demeye başladı haberiniz var mı ? ' dedi. 'Asminin üstüne kuma gelecek başka çare yoktur' dedi. Azad iki kadınla baş edemiyordu üçüncüyü nasıl kaldıracaktı . 'Ne diyorsanız öyle olsun artık bıktım şu çocuk olsun da sizde kurtulun bende' diyerek odadan çıktı.
Asmin ve dicle odada sevinç dansları ediyordu artık geriye sadece aşireti toplamak kalmıştı bunun için miran asmine gidip aşiretin en yaşlı ağası olan Agir ağaya başvuracaktı. Bunun için yarını bekliyordu sabah erkenden evden kaçıp Agir ağanın yanına sığınacaktı olan biteni tek tek anlatacaktı. Kurtuluşuna çok az kalmıştı inşallah.
Bu olaylar nereye gidiyor bende anlamıyorum umarım güzel gidiyordur çünkü benim hiç bir fikrim yok 😂
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TÖRE (KUMA)
ChickLitAsmin küçük yaşında annesini ve babasını kaybetmesiyle hayatındaki kötü süreç başlamış olur. Dedesi ve amcasının elinde kalan kızın hayatı burnunda gelmektedir. Genç kızın hayatı hiç de yolunda gitmediği halde bir de azad ağaya kuma verilmişti. Onu...