Arkadaşlar verdiğiniz destekler için teşekkür ederim 🥰 Bölümle ilgili yorum yapmayı ve oy kullanmayı unutmayın keyifli okumalar❤️
Asmin sabaha kadar dönüp durmuştu. Böyle olmayacaktı avluya inip az hava alması gerekti. Üstünü giyinerek aşağıya indi. Sabahın erken saati olmasında dolayı kimsecikler yoktu. Bu sakinlikle asmin geçip sedire oturdu. Bu olanlar neyin nesiydi anlam veremiyordu yani düşünmek istemese de rüyasına girmişti. Derin düşüncelere dalarken bir araba sesiyle kafasını kaldırdı. Azad ve berfin gelmişti . Asmin buna hiç sevinmemişti. Azad ve berfin gülerek el ele yürüyordu gerçekten bu kadarı yüzsüzlüktü. Onlardan nefret ediyordu . Azadın kafasını kaldırmasıyla asmin göz göze geldi. Çekmeyecekti gözlerini, onun utanıp kaçacak bir olayı yoktu. Dimdik gözlerine bakarken azad gözlerini çekip berfinle odasına doğru gitmişti.
Azad ve berfin de sanki hiç olay yaşamamış gibi tatillerini geçirmişlerdi. Azad berfinin yıprandığını düşünerek bu bir hafta boyunca üstüne çok düşmüştü zaten bundan sonrada öyle olacaktı karısına eksiklik hissettirmeyecekti. Avluda gördüğü asmin ise utanmaz şekilde dik dik bakıyordu. Asmin yaptıkları için ne utanıyordu ne de pişmandı demek ki ama azad ona yerini bildirecekti.
Asmin kalkarak sofraları hazırladı. Sonrada mutfağa girdi. O kadın ve adamla aynı sofrada yemek yemeyecekti bunu özellikle ciwan ağaya söylemişti. Ciwan ağa ve dildar hanım onun kararına saygı gösterip nasıl isterse öyle yapmasını söylemişti. Ağzına peynir atmasıyla alevin 'azad ağam seni çağırıyor' demesi bir olmuştu. Asmin bu sefer boyun eğmeyecekti. Masaya doğru yürüdüğünde sesler yükselmişti. Ciwan ağa azada bağırıyordu ve azad da ciwan ağaya bağırıyordu. Sakince masada dikilerek 'Beni emretmişsiniz' diyerek dik dik baktı. 'Evet emrettim otur şu masaya beni deli etme' diyerek asmine baktı.
'Oturmayacağım o masaya, şimdi başka bir şey yoksa ben mutfağa gidiyorum' diyerek adama baktı. Azad sinirlerinin zıplamasıyla ayağa kalktı 'Lan sen benim lafımın üzerine laf mı söylüyorsun ?! seni düşünen kim ben bebeğimi düşünüyorum şimdi otur şuraya yoksa elimden bir kaza çıkacak' diye sinirle bağırarak asminin kolunu tuttu .
'Oturmayacağım dedim bende, ayrıca tek senin bebeğin değil benimde bebeğim ben senden daha çok düşünüyorum merak etme. ' diyerek kolunu hırsla çekti.
'Senin dilin pek uzamış kadın karşında kim durur senin kime karşı geliyorsun '
'Dilim uzamadı ben hep içimden isyan ediyordum artık susmayacağım ben sustukça sizlerin akıllanacağı yok çünkü en azından içimde kalmasın' diyerek geriye adım attı. Azad elini saçına atarak 'Sen gerçekten şimdi gerçek yüzünü gösteriyorsun asmin hanım, sakın o bebeğe güvenme olur mu çünkü beni sinirlendirirsen sonuçlarına katlanırsın ' diyerek bağırdı. Asmin pes etmeyerek 'Bak kim bebeğini düşünüyormuş gör senin gücün anca hamile kadına yetsin karnımda senin bebeğin var ama bana yaptıklarına bak' diyerek sinirle baktı. Azad içinden berfin haklıymış dedi ona söylemişti asmin hamile kaldıktan sonra değişti diye bak karşısında ezik asmin yoktu artık. Ciwan ağa elini masaya vurarak 'Azad ağasın diye laf söyletmez oldun bırak o kadını sana ne dedim o kadın mutfakta yiyecek sende karışmayacaksın çekil şimdi' diyerek bağırdı. Azad da sinirle öyle olsun diye sayıklayarak evden ayrıldı.
Asmin tülbentini düzelterek odasına çıktı. Artık böyleydi içinde ki öfkeyi dışarıya aktaracaktı. Sonuçta konuşmasa da aynı olacaktı ne fark ederdi ki .
Berfin ise mutluydu azad ve asmin artık asla bir araya gelmezdi. Şimdi tek sorun kalmıştı o da bebek. Onu nasıl halledeceği ile ilgili bir plan vardı aklında ama diclenin ve kaynansının gitmesini bekleyecekti. Hepsi yarın heja yadenin yanına gidecekti. Konakta o , azad ve berfin kalacaktı. Planı tıkır tıkır işlerse asmin artık bir hiç olacaktı. Planı için hemen dışarıya çıkması gerekti.
Miran ise o kadar sinirliydi ki odasındaki tüm eşyaları kırmıştı. On bir sene sonra ilk defa kalbi atmaya başlamıştı ama kader yüzüne gülmemişti . Bir kadın kalbini attırmıştı ama o da azadın karısı çıkmıştı delirecekti . Her gözünü kapattığında genç kadın yüzü sesi geliyordu aklına olamaz dedi bu günahtı o evli bir kadındı bu düşünceyle hırsla daha çok eşya kırmıştı.
Asmin o gece aşağıya inmemişti diclenin getirdiği yemeği yemiş şimdi de yatakta sohbet ediyordu. 'Sence cinsiyeti ne olacak içine doğuyor mu bir şeyler' diyerek hafif karnını okşadı dicle. Asmin gülerek 'Benim için önemli değil sağ salim doğsun o bana yeter ' dedi.
'Amin amin. Ya asmin keşke sende gelebilseydin, şimdi zelalle kafayı yerim ben orda ' diyerek yüzünü buruşturdu.
'Dicle abin izin vermemiş daha fazla yüz göz olamam hem iki gün uzun değil '
'Off öyle olsun azada gıcığım zaten bir boka da burnunu sokmasa ölür ne yapacaksa seni . Neyse asıl olaya bak bu zelal varya geçen gelen mirana karşı boş değilmiş. Lorinle konuşuyordu işte şöyle yakışıklı böyle yakışıklı diye lan o adam sana bakar mı hiç kart karı ' diyerek kahkaha attı. Asmin duyduğu isimle tüm tüyleri diken diken olmuştu.
'Hem biliyor musun asmin, o adamın karısı ve çocuğu bundan on bir yıl önce ölmüş onun için annesi oğluna ne kız bakar ne de evlen der adam zaten yanıyor aşirette elleşmiyor adama' demesiyle asminin yüreği yanmıştı. Nasıl dayanabiliyordu o adam, bu kolay bir şey değildi. Gözlerinden yaşlar akmaya başlamıştı. 'Bu çok büyük bir acı dicle adam nasıl dayanıyor' diyerek ağlamaya devam etti. 'Ne bileyim ama gerçekten çok büyük acı sende ağlama ya kader işte napsın önüne geçemez' diyerek asminin kolunu sıvaladı. Bir süre sonra odasına giden dicleyle asmin miranı düşündü allah kimseye böyle büyük acılar vermesin hiç kolay değildi büyük ihtimalle . Biraz bu duruma ağlayarak uykuya daldı.
Sabah herkes hazırlanmış arabalara binecekti . Dicle asmine sarılırken 'Asmin içim hiç rahat değil ya ben kalacağım anama söyleyeyim ' diye arkasını dönen kadını kolundan tuttu 'Dicle saçmalama heja yade sizi bekler allahın izniyle bir şey olmayacak hem ben odadan çıkmam olur mu' diyerek diclenin gözüne baktı. 'Off tamam ama bir şey olursa emrah abiye seslen bende telefonum çektiği sürece sürekli arayacağım seni kendine çok dikkat et ' diyerek sarıldı. Dildar hanımın ve ciwan ağanın elini öptükten sonra onlar yola çıkmıştı. Asmin de başına geleceklerden habersiz odasına çıkmış ve uykuya dalmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TÖRE (KUMA)
ChickLitAsmin küçük yaşında annesini ve babasını kaybetmesiyle hayatındaki kötü süreç başlamış olur. Dedesi ve amcasının elinde kalan kızın hayatı burnunda gelmektedir. Genç kızın hayatı hiç de yolunda gitmediği halde bir de azad ağaya kuma verilmişti. Onu...