Yeni bölümle geldim umarım beğenirsiniz teşekkürler ❤️
Miran ve şiwan yatakta oturmaya devam ederken çocuklar ellerinde ki oyuncaklarla birbirlerine vuruyordu. Şiwan 'Abi kadınlar haklı bunlar resmen canavar baksana durmuyorlar hiç , nasıl uyutuyorlar kolay değil ' dedi. Miran kafa sallarken 'Haklısın haklısın da bunlar baba sözü dinlemiyor annelerini dinliyor. Koskoca aşireti yönetiyorum ama şu iki yaramazı yönetemiyorum' diye söylendi. Bejna babasının yanına gelerek 'Senin yüzünü çizeceğim 'diyerek kalemi miranın yüzüne tuttu. Miran geri çekilerek 'Kızım sen dur bari prensesim ' dedi. Bejna gözlerini doldurarak 'Ne olur babacımm' demesiyle miran oflayarak yüzünü uzattı. Bejna gülümseyerek yüzünü boyamaya başladı. Şiwan gülmeye başlarken bejna viyana 'Bakk ben babamın yüzünü çiziyorum sende çizsene ' demesiyle viyan hemen şiwanın yüzünü boyamaya başladı. İki genç adam çocukların elinde kalırken kadınlarda terasta keyif çatıyorlardı.
Ezo 'Asmin çocuklar daha da şiddetlendi duyuyorsun değil mi sesleri?' diyerek kahkaha attı. Asmin 'Duyuyorum da artık biz mi uyutsak onlar beceremeyecekler' dedi sıkıntıyla. Ezo kafasını sallayarak 'İyi bari hadi gidelim' diyerek odaya girdiler. Girmeleriyle kahkaha atmaları bir olmuştu. İki adamın yüzü rengarenkti ve yatakta öylece çocukları izliyordu. Asmin 'Ne bu haliniz?' diyerek miranın yanına oturdu. Miran hemen asminin elini tutarak 'Acıdın bana değil mi karıcım? Bunları yatıramadık bizde enerjileri bitsin diye bekliyoruz' dedi. Asmin gülerken 'Onların enerjisi biter mi miran?' diyerek ayağa kalktı. 'Berzan ve bejna hemen yanıma' demesiyle berzan oflayarak yanına geldi. 'Anne, babam uyutacaktı bizi ' demesiyle asmin kaşlarını çattı. 'Babanızın haline bakın önce ayıp değil mi oğlum?' dedi. Ezo da çoktan çocukları toplamış ve yatağına sokmuştu. Bejna hemen babasının kucağına uzanarak 'Özür dilerim' diye mırıldandı. Miran kızının yüzünü öperek kucağında sallamaya başladı. Asmin de berzanı yatağına yatırarak bir süre uyumasını bekledi. Tüm çocuklar uyuyunca asmin ve ezo da odadan çıktı.
Asmin odaya girdiğinde banyodan ses gelmesiyle miranın duş aldığını anladı. Geceliğini giyerek yatağa uzandı. Miran belinde havluyla çıkarak direk asminin yanına yaklaştı. 'Asmin xanım başkalarının aklına uyup kocanı cezalandırırsın demek hm?' diyerek tek bacağını yatağa yasladı. Asmin tek kaşını kaldırarak 'Haklıyız ama siz hiç yardımcı olmuyorsunuz' dedi . Miran da tek kaşını kaldırırken 'Yavrum sende unutkanlık mı var ? Ben sürekli yardım ediyorum sadece buraya geldiğimizde senin oğlun çocukların aklını karıştırıyor ve sözümü de dinlemiyor' diye söylendi. Asmin 'Miran onlar çocuk, tabi ki yaramazlık yapacaklar. Hem çocuk isterken bunların olacağını biliyordun değil mi ?' dedi. Miran gülümserken 'Böyle söylenmeme bakma onlarsız bir hayat istemezdim iyi ki yapmışız ' dedi gururla.
Asmin 'Mirancım hadi uyu kocacım zaten yoruldum ' diye nazlandı. Miran altına iç çamaşırı giyerek yatağa uzandı. Karısını kendisine çekerken 'Uyuyalım delalamın bende yoruldum' dedi. Asmin hemen mirana sarılırken ikisi de kısa süre sonra uykuya daldı. Berzan sabahın köründe kalkarak anne ve babasını uyandırmaya gelmişti. Kapıyı açtığında sarmaş dolaş yatan çiftin hemen yanına gitti. Yatağa otururken 'Annecim uyan sabah oldu' diyerek asminin saçını okşadı. Miran gözünü açarken 'Berzan sen uyumuyorsun bari uyuyanları rahat bırak be oğlum' diye söylenerek asmine daha çok sarıldı. Berzan babasına sinirlenerek 'Bıraksana annemi ya ' diyerek asminin kolunu tuttu. Miran kafasını kaldırıp 'Ne oluyor oğlum annen benim karım tabi ki sarılacağım sana mı soracaktım' diye çıkıştı. Berzan 'Benimde annem hem geceleri zaten beraber yatıyorsunuz gündüzleri bırak o zaman' diye söylendi. Miran sabır çekerken 'Berzan efendi dikkatli ol babana karşı yoksa bir şey istediğinde hayır cevabını yapıştırırım görürüsün' dedi.
Berzan aklına gelen isteklerle hemen asmini bırakıp 'Babacım özür dilerim bir daha yapmayacağım' diyerek asminin üstünden miranın tarafına geçti. Asmin oğlunun anında değişen tepkilerine hayret kalmıştı gerçi kime çektiği belliydi aynı babası gibiydi. Miran keyifle berzanı yatırarak karnına ısırıklar bırakmaya başladı. Asmin 'Yeter bu kadar ben kızıma bakmaya gidiyorum siz de aşağıya gelin' diyerek banyoda üstünü giyindi ve odadan çıktı. Çocukların odasına girdiğinde bejna ve viyanın sarılarak uyuduğunu gördü. Sessizce üstlerini örterek aşağıya indi. Terasta kahve içen ezonun yanına oturdu. 'Günaydın asmin' diyen ezoya gülümseyerek 'Günaydın yenge' dedi. Ezo asmine heyecanlı heyecanlı 'Yarın ki düğün için eksiklerim var seninle gidip alalım hem sende ayakkabım yok diyordun ' dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TÖRE (KUMA)
ChickLitAsmin küçük yaşında annesini ve babasını kaybetmesiyle hayatındaki kötü süreç başlamış olur. Dedesi ve amcasının elinde kalan kızın hayatı burnunda gelmektedir. Genç kızın hayatı hiç de yolunda gitmediği halde bir de azad ağaya kuma verilmişti. Onu...