44.BÖLÜM

66.4K 2.3K 458
                                    

Arkadaşlar yeni bölüm geç geldi çünkü iş başvurularına gidiyorum. Çalışmaya başlarsam bölümler böyle geç gelebilir ama daha belli değil tabi ki. Umarım beğenirsiniz bölümü. Yorum yapmayı ve oy kullanmayı unutmayın❤️ Birde beni takip edenlere teşekkür ederimm .

Bu bölümü @SerhatNehir' e ithafen yayınlıyorum. Arkadaşlar kendisi wattpad okuyan bir erkek :) Taliplerini bekliyor zengin olması şartıyla 😂 

*Üç ay sonra*

Miran asminin çıkık göbeğini okşayarak 'Güzelim uyan artık hadi geç kalacağız' dedi. Asmin 'Biraz daha miran' diyerek yorgana sarılmaya devam etti. Miran 'Ama cinsiyet öğreneceğiz dün gece heyecandan beni uyutmamıştın' dedi. Asmin gözünü açarak 'Doğru bugün öğreneceğiz değil mi ?' dedi. Miran kafa sallarken asmin oturarak 'Senin için fark eder mi cinsiyet?' dedi. Miran kaşlarını çatarak 'Cinsiyeti ne olursa olsun o benim çocuğum ne kız ne erkek fark etmez bana' dedi. Asmin 'Biliyorum sadece senden duymak istedim neyse hazırlanayım ben' diyerek hazırlanmaya başladı. 

Asmin Bedirhan yazısıyla genç çift doktorun yanına girdi. Doktor gülümseyerek 'Hoş geldiniz buyurun lütfen. ' dedi. Genç çift sandalyelere otururken doktor asmine dönerek 'Nasılsınız iyi misiniz ' dedi. Asmin 'Bulantılarım azalmaya başladı daha rahat gibiyim artık' dedi. Doktor 'Tamam güzel, eğer aklınıza takılan konular olursa lütfen çekinmeyin şimdi hazırlanabilirsiniz' dedi. Miran, asminin elinden tutarak perdenin arkasına çekti. Asminin uzanmasını sağlayarak göbeğini açtı. Doktor gelerek 'Bugün eğer kendini gösterirse cinsiyetine de bakacağız' dedi. Asmin miranın elini sıkarken doktor bebeğin ölçülerini söyleyerek iyi durumda olduğunu söyledi. 

'Evet bebeğimiz pek nazlı değilmiş kendini hemen belli etti. Söylememi ister misiniz?' dedi. Miran lafa atlamak istese de tuttu kendini asmine döndü. Asmin heyecanla 'Bizim için fark etmez ama cinsiyetini öğrenirsek ona göre hazırlık yaparız. ' dedi. Doktor 'Sadece hazırlık için mi yani' dedi biraz takılarak . Asmin 'Hayır bende çok merak ediyorum' dedi. Doktor gülümseyerek 'Bir oğlunuz olacak , cinsiyeti erkek' dedi. Asmin ağlarken miranda alnını onun eline yasladı.  Asmin, azadla evliyken  rüyasında görmüştü. Onu sağlıkla kucağına alabilirse rüyasındaki gibi miran ve oğlunu o şekil görmek istiyordu. 

Miran ve asmin konağa girdiğinde tüm herkes heyecanla onları bekliyordu.  Miran, asminin elini tutarak 'Hayırlı sabahlar hepinize' dedi. Adar ağa 'Geç oğul selamı sabahı  öğrendiniz mi cinsiyetini' dedi. Miran 'Müjdemi ver söyleyeyim adar ağam' dedi. Adar ağa gelinine dönerek 'Asmin sen söyle kızım ' dedi. Asmin söyleyecekken miran onu durdurdu 'Ağam senin elin tutulmaz ne vereceksin' dedi. Adar ağa 'Asmin kızıma bir çiftliğin tapusunu vereceğim hadi artık söyle' dedi. Asmin hemen 'Sağ ol baba, gerek yoktur ' dedi. Miran 'Konağınıza  birde erkek torun geliyor Bedirhan ailesi hazır olun' dedi. Herkes sevinçle birbirine sarılmaya başlamıştı. Asmin, adar ağanın elini öperken 'Tapu işlemlerine başlatır miran hediye olarak kabul et kızım' dedi. Asmin 'Baw, gerek yoktur gerçekten' dedi. Miran 'Olsun sana hediye verdi işte ben işlemleri başlatırım' dedi. Asmin utanarak teşekkür etti. 

Azad depodaki odadaki  fotoğraflara baktı tek tek. Üç aydır asminin çekilen fotoğraflarını buraya asmıştı tek tek. Elindeki fotoğrafa baktı yine hastaneden çıkıyorlardı. Adamları onların bir kadın doğum uzmanına gittiğini öğrenmişti. Büyük ihtimalle çocuk için gidiyorlardı ama o kadar vakitleri olmayacaktı onlar bebek sahibi olamadan ayıracaktı onları. Telefonu çaldığında açtı. 'Ağam doktoru getirdik ' diyen adama 'Tamam bağlayın ben geliyorum' dedi. Son kez odaya bakarak arabasına bindi. Eski depoya geldiğinde adamı onu karşılayarak 'Ağam hoş geldin
' dedi. Azad kafasıyla onaylarken içeriye girdi. Bu doktor asmine kısır raporu vermişti ve onunla konuşacaktı. 'Evet doktor bey seni buraya neden getirdik tahmin et bakalım' dedi. Doktor sinirlenerek 'Sadece hastamdınız siz ve ben neden buradayım  bilmiyorum benimle derdiniz nedir?' dedi. Azad 'Asmin Kırmanşah' a kısır raporu verdiniz şimdi o konuyu açıklayacaksınız ' diyerek elindeki raporu uzattı. Doktor aslında biliyordu neden geldiğini ama susmayı tercih ediyordu. 

TÖRE (KUMA)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin