Bu bölümü @YarenGlelik'a ithafen yayınlıyorum. Arkadaşlar kitabıma gösterdiğiniz ilgi için hepinize tek tek teşekkür ediyorum. Umarım beğenirsiniz bölümü, bol bol yorum yapmayı ve oy kullanmayı unutmayın keyifli okumalar❤️ (Ayrıca beni takip ederseniz de çok mutlu olurum)
Asmin ve dicle korkuyla yavaşça ilerlediler. Azad onların gelmesiyle hemen yanlarına gidip asminin kolundan tuttu. 'Sen ne kadar yüzsüz bir kadın oldun lan! Senin bebeği öldü farkında mısın ? Ama asmin hanım dicleyle kol kola gezmelere gidiyor. Hiç mi üzülmedin lan bebeğin öldüğüne ' diyerek kolunu sıkmaya devam etti. Asmin bu adamdan nefret ediyordu. 'Sen benim acıma laf söyleyemezsin anladın mı ayrıca hava almaya çıktık çünkü bu konakta durmak istemiyorum anladın mı beni !' diyerek bağırmasıyla azadın yüzüne tokat indirmesi bir olmuştu. Asmin kafası yana düşmüş şekilde en kısa sürede kurtulmak istedi bu cehennemden .
'Sen ne yaptığını sanıyorsun biz anamdan izin aldık sadece hava aldık geldik o kadın bebeğini kaybetti farkında mısın onun üzerine bu şeki-' diye tamamlamadan azad ona da tokat atmıştı. Evet bu erkeğim diye geçinen ağa bozuntusunun tek gücü kadınlara yetiyordu. 'Sen gerçekten adam olsaydın kadınlara el kalkmayacağını bilirdin azad ağa ' diyen asminin saçına yapıştı azad 'Lan sen benim adamlığı mı sorguluyorsun ha? Ben şimdi sana adamlık neymiş gösteririm' diyerek saçından süremeye başladı. Dicle ve dildar hanım bırak diye bağırıyordu ama kimseyi dinlemiyordu. Odaya girdiğinde asmini yere attı. Belinden kemerini sökmeye başlamasıyla asminin gözleri büyüdü bu adam bu kadar vicdansız mıydı ?
Azad elindeki kemeri son kez asminin sırtına indirdikten sonra 'Şimdi söyle lan adamıymışım ' dedi sinirle asmin ise 'Adam değilsin azad ağa çünkü adamlık bir kadını dövmekle olmuyor ' diyen kadının yüzüne tokat atarak yere itti. 'Lan sen benim elimde kalacaksın, ne ara bu kadar dilin uzadı senin kimden alıyorsun bu gücü sen!' diyerek bağırdı. 'Asmin bundan sonra adımlarını doğru bas olur mu yoksa seni daha beter ederim ' diyerek eline kemeri alıp odadan çıktı. Dildar hanım çıkan oğluna bir tokat atarak 'Sen benim oğlum değilsin benim oğlum bu kadar vicdansız olamaz. Sana dedim benden izin aldılar diye değil! ama sen kızları buna pişman ettin dilerim allahtan yaptıklarını senin yanına bırakmaz!' diyen anasına sinirle 'Ana buna da mı karışacaksın sen git kendi kocana bak ne karışırsın bana ayrıca bu ev kimin ağa olduğunu unuttu hepinize göstermesini bilirim ben ' diyerek aşağıya indi.
Dicle hemen asminin yanına ilerledi. Yerde uzanan bedeni ağlayarak kaldırdı yatağa yüz üstü yatırdı. Kapıdan bağırışları duyuyordu ama hiç biri önemli değildi. Hemen kapıyı kilitledi. Dildar hanım kapıya vurarak açmasına söylese de dicle açmadı kapıyı çünkü kimse asminin neler çektiğini anlamıyordu. Ağlayarak asminin yanına oturdu. 'Asmin geçecek her şey biraz daha dayan olur mu az zaman sonra buradan kurtulacaksın . 'diyerek saçlarını okşadı . Asmin sessiz sessiz ağlarken 'Dicle ağlama geçer bu yaralar hem ben çok küçük yaşta kemerle tanıştım merak etme olur mu ?' demesiyle dicle artık kendinden geçmiş şekilde ağlıyordu. 'Hepsi cezalarını elbet çekecek asmin biz sabredelim. Ayrıca hiç bir işe yaramıyorum seni koruyamıyorum baksana karşı çıkınca beni de susturuyorlar ancak güçleri bizlere yetiyor' diyerek ağladı. Sonra asminin sırtı için kremleri banyodan getirdi. Sırtını açtığında gördüğü izlerle gözyaşları ardı ardına akıp gidiyordu. Bu kız ne yapmıştı herkese, ne suçu vardı, şu hale gelecek ne yapmış olabilirdi.
Asmin sırtının acısını hissediyordu ama kurtulma umuduyla göz ardı etmek istedi. Diclenin sürdüğü kremle sırtında önce bir soğukluk sonrada az da olsa rahatlama geldi. 'Ellerin dert görmesin diclem' dedi. dicle elleri titreyerek kremi sürüyordu. İşini bitirince asminin yanına uzandı. 'Asmin hemen kurtulman lazım senin birazcık toparlan sonra bir şekilde hastaneye gitmek lazım sonrası da miranda' dedi. Asmin miran lafını duyunca güldü. 'Tamam bir toparlanayım hemen uygulamaya başlayalım ' dedi. Dicle asminin mirana boş olmadığını düşünüyordu çünkü bir tuhaf bakıyordu sanki ona ama bunu sonra sorgulayacaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TÖRE (KUMA)
Literatura FemininaAsmin küçük yaşında annesini ve babasını kaybetmesiyle hayatındaki kötü süreç başlamış olur. Dedesi ve amcasının elinde kalan kızın hayatı burnunda gelmektedir. Genç kızın hayatı hiç de yolunda gitmediği halde bir de azad ağaya kuma verilmişti. Onu...