| 6 |

252 33 6
                                    

Çok da uzun sürmeyen yolun sonunda taksi şoförü verdikleri adresin önünde durdu. Jungkook ücreti ödedikten sonra ikisi de teşekkür edip arabadan indiler.

Karşılarında duran, Eun'un verdiği adresin yeri olan Lucca adlı mekan üç kattan oluşan çokça lüks bir mekandı. İkili karşılarında duran mekanı baştan aşağıya açık ağızlarıyla incelediler.

Böyle bir yere geleceklerini tahmin etmiyorlardı. Jungkook içeri giren insanların üzerinde gezdirdi bakışlarını. Değerli mücevherler takanlar, en lüks ve pahalı markalarının modelliğinden fırlamış gibi duranlar, servetini üzerinde taşıyan insanlar..

Jungkook normal zamanda kapısından dahi geçemeyeceğini bildiği yeri her saniye incelerken Jimin'i kolundan dürtüp "Bu akşam buradan çıkabilicek miyiz lan mochi" diye meraklı haliyle sordu.

Jimin açık kalan ağzını toparladıktan sonra "Eun teyzemin bi yakının tavsiyesiymiş bu mekan, ama içerideki fiyatları umarım biliyordur yoksa çok büyük rezil oluruz" dedi.

Aralarında geçen kısa konuşmadan sonra ikili tekrardan mekanı incelemeye koyulduğu sıra ikisinin de omzuna dokunan ele doğru arkalarını döndüler.

Karşılarında Eun'u gören ikili yetmezmiş gibi daha da çok açıldı gözleri. Baştan aşağıya süzülen Eun gecenin en çok dikkat çekeni olma yolunda tam bir numaraydı.

Siyah taşlı topuklu ayakkabı üzerine mini ve dar kalıp olan deri etek giyen Eun, üstüne yeğeninin üzerindeki gömleğe benzeyen beyaz bir gömlek giydi. Ceket olarak yine siyah bir ceket tercih ettiğinden baştan aşağıya kusursuz duruyordu.

Yaşına rağmen yıllara meydan okuyan Eun, dışarıdan bakıldığında 19luk gibi duruyordu. Kimse onun gerçek yaşına inanmazdı.

Eun ikilinin kendisine bakan hayran dolu bakışlarına sırıtak göz devirip "Heey beyler, o ağzınızın suyunu silin ve kapatın bakalım. Bu akşam eğlencenin ve gençliğin en doruk noktasını yaşayacağız" dedi şımarık ve ukala tavırla.

Eun hala kendine gelemeyen ikilinin ortasına geçip mekana girmek için kollarından çekiştirdi. Orada beklemenin hiçbir anlamı yoktu.

Jungkook bizi neler bekliyor acaba bu gece diye içinden geçirirken adımlarını mekanın girişine doğru attı.

°°°

Kim Taehyung, okuldan çıkınca kalan yarım işlerini de tamamlayıp evine gitti. Aracından indiği sıra okul önünde emir verdiği adamları karşısında eğilip "Görev tamamlandı efendim, başka bir isteğiniz varmıdır" diye sordular.

Kim Taehyung, evine doğru adımladığı sıra eliyle işaret verip peşinden gelmelerini sağladı.

Kapıyı açıp kenara geçen çalışanı Kim Taehyung içeri gireceği sıra eğilip "Hoşgeldiniz efendim" dedi.

Kim Taehyung cevap vermeden, girişin hemen sol tarafına kalan merdivenlerden aheste adımlarla yukarı doğru çıktı. Aklında yol boyu düşündüğü şeyler vardı. Daha doğrusu gözünün önünden gitmeyen genç..

İlk olarak çalışma odasına girip çalışma masasının sandalyesini hafif geriye çekerek yavaşça oturdu. Ardından ellerini masanın üzerinde birleştirip, onunla birlikte odaya giren ve karşışında hazır olda duran adamlarının yüzüne çıkardı donuk bakışlarını.

Adamlarından biri biraz öne çıkıp "Sizin emriniz ile Bay Jeon'u takibe aldık efendim. Saat 17:00 sularında yanında duran Park Jimin isimli arkadaşı ile okuldan çıktılar bizde araçlarımıza binip uzaktan takibe devam ettik. Okulun yakınındaki duraktan otobüse bindi ikiside, bizde otobüsün arkasında onları takibe devam ettik. Daha sonra bizim eski deponun olduğu yerde ki durakta indiler ikiside. Sonra yürüyerek bir mahalleye girdiler. Yol ayrımında yanındaki arkadaşı ayrıldı oradan ve başka yöne doğru yürümeye başladı. Bizde kendimizi belli etmemek için sokağın hemen başındaki yol ayrımına doğru gidip beklemeye geçtik. Bay Jeon bizi fark etti gibi oldu ama herhangi bir tepki vermeden hızlıca binaya girdi. Biz yine orada beklemeye devam ettik. Saat 18.20 sularında yanından ayrıldığı arkadaşı tekrardan mahalleye girdi ve Bay Jeon'un evine doğru giriş yaptı apartmandan. Biz hazır vaziyette yine beklerken saat 19:00 gibi ikiside şık giyinmiş vaziyette evin önüne gelen taksiye binip gittiler. Bizde aradaki mesafeyi koruyup taksinin peşine yola çıktık. Daha sonrası sizin gittiğiniz Lucca mekanının önünde durdular. Bizde aramızda ki mesafeyi koruyup onları gözetledik. Daha sonra onlar mekanın önünde durdukları sıra yanlarına genç bi hanımefendi geldi ve üçü birlikte mekana giriş yaptılar" dedi.

Dance School • TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin