( ❌ CİNSELLİK İÇERİR ❌ )
"Biraz sonra düzene soktuğu nefeslerinin arasından sırıtıp arsızca tek kaşını kaldırarak "Gece bitmedi daha sevgilim" dedi. Taehyung bakışlarını sevgilisine çevirdiğin de gördüğü sırıtmayla kahkaha atıp "Arsız sevgilim.." dedi. Jungkook yavaş hareketle yüz üstü dönüp dirseklerinden destek alarak uzanan sevgilisinin yüzüne yaklaşıp dudaklarına, dudaklarını sürterek seksi bir ses tonuyla "Daha arsızlık görmedin sevgilim, ama merak etme birlikte göreceğiz" dedi.."
°°°
Kim Taehyung kollarını başının arkasına koyup dinlendiğin de bakışlarını sevgilisine çevirip tek kaşını kaldırarak "Korkmalı mıyım senden sevgilim" dedi..
Jungkook yüz üstü uzanır bir şekilde kolunu sevgilisinin göğsüne koyup çenesini de koluna yasladı. Diğer eliyle sevgilisinin boynuna hayali çizgiler çekerek göğüs ucuna kadar kadar indirdi parmağının dokunuşunu.. Sessiz kalmıştı bu süre içinde.. Sadece dokunduğu teni hissediyordu..
Kim Taehyung oluşan sessizliğe gülümseyip "Sanırım en çok bu sessizliğinden korkmalıyım.." dedi.
Jungkook sert ve arsız bakışlarını bir an da sevgilisinin bakışlarına çıkardığın da dudağının kenarı kıvrıldı..
Kim Taehyung da aynı şekilde dudağını kıvırdığın da Jungkook ani refleksi ile tenine dokunan parmaklarını sevgilisinin iki yanağına çıkarıp hafifçe sıktı. Dolgun dudakları öne çıkan Kim Taehyung gözlerini hafif büyüttüğün de Jungkook koluna dayadığı çenesini kaldırıp sevgilisiyle dudak dudağa durdu, dokunmuyordu ama hafiften sürtüşüyordu dudakları.
Bakışlarını elinin içinde sayılan dudaklara indirip diliyle o eşsiz dolgun dudakları gezindi..
Kim Taehyung o an alamadığı nefesle sevgilisine baka kaldığında Jungkook dilini dudağından çekip bu kez kendi dudaklarını aheste bir şekilde yaladı..
Ardından ateş saçan gözlerini sevgilisinin gözlerine dikip..
"Birazdan öğreneceksin sevgilim..
İçinde taşıdığın o cehennemine girdiğim de, ruhundaki arsız şeytanın mabedine girip, en kutsal ibadetimi yapacağım.. Sen ise.. İçindeki cehennemin ateşini daha çok isteyeceksin.." dedi en seksi fısıltıyla..Kim Taehyung sevgilisinin sözleriyle adeta dumura uğradı. Bu kelimeler o bembeyaz tenli sevgilisinin ağzından dökülmüştü, arsız sevgilisinden..
Jungkook başını hafif yana eğip "İşte bu an da benden korkmalısın Taehyung, ben sınırlarımı çoktan aştım" dedi..
Jungkook, sevgilisinin çenesindeki elini yavaşça geri çekti ve kalçasındaki acısını dahi umursamadan oturur pozisyona gelip sevgilisinin daha birkaç sözüyle dağılmış haline baktı, doğru yolda gittiğini düşündü. Ardından bacağının birini açıp sevgilisinin diğer yanına attığında, yine sevgilisinin tam kasıklarına oturdu. Transtan çıkan Kim Taehyung sevgilisinin bu denli cesur oluşuna zevkten gözleri geriye kaydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dance School • Taekook
Fanfiction"Bizi bir kağıt parçasına sığdırdığı için affedemiyorum".. Angst değil√ Düzyazı √