| 20 |

181 20 8
                                    

Sabahın 9 sularında Jiminle Jungkook sarmaş dolaş uyuyorlardı. Tatil olduğu için uykunun tadını çıkaran ikilinin uykusunu bir telefon böldü.

Yatağın hemen yanında ki masanın üzerinde duran telefon çaldığında Jungkook hiç oralı bile olmadı. Jimin gözü kapalı eliyle yoklayıp kime ait olduğunu bile bilmeden çalan telefonu uyku sersemliği kim olduğuna bile bakmadan açtı.

📞"Bu saatte aranır mı
amına koyayım saat sabah olmadı"

📞"Jimin? Sen misin?"

📞"Hıı hııı, sen kimsin"

📞"Ben Taehyung Jimin, telefonu rica etsem sevgilime verir misin??"

📞"Hıı hıı, dur"

...

Jimin Jungkook'u kolundan dürttüğün de Jungkook uykusunun bölünmesine sinirlenip gözünü dahi açmadan "Jimin sikicem bak, uyucam dur" diye mırıldandı. Jimin elindeki telefonu onun tarafına uzatıp "biri telefonda amına koyayım seni arıyor bak şuna yaaa" diye bağırıp telefonu onun kulağına bırakıp arkasını döndüğü gibi yatmaya devam etti. Jungkook gözünü dahi açmadan telefonu zoraki kulağına götürüp..

📞"Hıııı"

📞"Jungkook sen misin?"

📞"Hıı hıı"

📞"Jungkook ben Taehyung. Özür dilerim bu saatte rahatsız ettiğim için"

📞"Hıı sorun yok..
Birşey mi oldu Taehyung"

📞"Sevgilim benim şirkette işlerim yoğun, bugün müsait olursan şirkete gel olur mu."

📞"Hıı hıı.. tamam sevgilim görüşürüz"

📞"Görüşürüz sevgilimmmmm iyi uykular"

|Arama Sonlandırıldı|

Jungkook alel ade kapattığı telefonu yastığının altına sokup uyumaya devam etti. İkili kiminle ne konuştuğunun bile farkında değildi.. Uykuları o kadar ağır basıyordu ki, uyandıkları zaman bile rüya diye hatırlayabilirlerdi..

°°

Kim Taehyung kapatılan telefondan sonra dudağını ısırıp derin bir gülümsedi. Jiminin kullandığı argoya karşı elbette tepki verebilirdi ancak ikili uykunun içindeyken kızmaya pek hakkı yoktu.

Sevgilisinin o uyku haliyle çıkan boğuk ve erkeksi sesi onu fena halde etkilemeye yetmişti. Ancak uykusunu böldüğü için daha fazla uzatmamak adına konuşmayı kısa kesti..

Evdeki işlerini halledip şirkete giden Kim Taehyung kendi katına geldiğinde onu kapısında bekleyen asistanı Hanna karşıladı..

Hanna güler yüzle hafifçe başını eğip "Günaydın Bay Kim" dedi. Kim Taehyung şirketteki her zaman ki haliyle donuk ifadesiyle başıyla hafif onaylayıp kendi odasına girdi.

Masasının hemen arka çaprazına kalan dilsiz uşağa kaşe kabanını asıp masasına geçti. Asistanı Hanna, elindeki tableti ile odasına girip "Efendim müsaitseniz programın üstünden geçelim" dedi. Kim Taehyung önündeki laptopu açtığı sıra asistanına göz teması bile kurmadan "Gerek yok Hanna, şuan derdim onlar değil. Şimdi beni iyi dinle ve not al" dedi Hanna hemen elindeki tableti açarak yapılacaklar listesine girip "Sizi dinliyorum efendim" dedi.

Kim Taehyung laptopun da birşeylere bakarak "Bugün şirkete Jeon Jungkook adında bir misafirim gelebilir, benim için çok önemli birisi. Girişteki güvenliğe kadar herkesi uyar. Saygıda kusursuzluk istemiyorum. Eğer ben toplantıdayken gelirse onu mutlaka odama getirin ve şekerli sütlü kahve ikram edin. Yanında atıştırmalık birşeyler de ikram edersiniz. Herhangi bir isteği olursa mutlaka yerine getirin ve banada haber ver" dedi.

Dance School • TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin