|46|

81 14 0
                                    

"Yaşadıklarımızı unutmak için, kaç defa daha gözyaşı dökmemiz gerekiyor.."

Kusursuz tenine işlenmiş şehvet
Kırmızı güzel durmamalıydı dudaklarında
Morun çiçek açtığı yer bedenin olmamalıydı
Sev, hisset ve dokun bana..•

•••

Yola çıktığımızdan bu yana ikimizden de ses çıkmıyordu, ancak ortada konuşmayacak bir sebep de yoktu. Tam ağzımı açıp bir konuşma başlatacaktım ki teyzemin aramasıyla, laflarım ağzıma geri tıkıldı.

"Efendim fıstığım"

"Jungkook nerdesin?"

"Imm yoldayız, Taehyung ile beraberim. Bir problem mi var"

"Evet. Problemimiz Lea. Çok büyük bir sorunumuz var ve benle Jolie baş edemiyoruz. Düşün Jimin bile pes etti, ne zaman gelirsiniz. Biz sizdeyiz de"

"A-anladım. Şey yani yaklaşık on beş dakikayı bulur gelmemiz. Sorun ne teyze?"

"(Banane ben istiyorummmm) Duyduğun üzere şuan herkes onunla uğraşıyor cidden yaşlandım. Konumuz kardeş Jungkook, kardeş. Tutturdu beni Jungkook'a götürün diye toplaşıp buraya geldik şaka gibi"

"Ka-kardeş mi? Umm şey yanii, ben.. Tamam teyze gelelim öyle konuşuruz olur mu. Şey diyecektim Marie'de sizinle mi?"

"Elbette tatlım, Taehyung'da buraya gelse iyi olur"

"Söylerim. Tamam teyze görüşürüz"

"Görüşürüz"

°°

Telefonu sıkıntıyla kapatıp derin bir off çektim. Lea ile aramız mükemmeldi, hala bir sorunu olduğu zaman ilk kaçtığı kişi ben oluyordum. Ancak.. Bu konu beni çok çok aşan bir konuydu ve ne yapmam gerektiğini düşünmem gerekiyordu.

"Bir sorun mu var?"

"Büyük bir sorun hemde. Lea herkesi ayağa kaldırmış. Kardeş istiyormuş. Şuan Marie'de dahil herkes bizim evdeymiş. Yani sende bana geliyorsun."

"Biz kalabalık yapmasak mı acaba?"

"Taehyung saçmalama. Ha teyzemlerin evi ha benim evim. Böyle durumlara aşırı alışkın olduğumuz için sorun olmuyor sende rahatla. Asıl sorun Lea, ben ona ne diyeceğim onu düşünüyorum."

"Yani bu sorun ailevi birşey ve neden seninle konuşmak istiyor peki?"

"Çünkü Lea hep böyle, yani bir sorunu olduğu zaman eğer o sorun çözülmezse bana geliyor benimle paylaşıyor. Ancak şuan ki durum için ne yapabilirim onu bilmiyorum. Kardeş istiyormuş, yani bu ha diyince istenilecek birşey değil, kii teyzemle Jolie ne fikirde onu bile bilmiyorum. Offfff"

"Tamam sıkıntı yapma, yani ilk bir konuyu iyice öğren ona göre Jolie ve teyzenle ortak bir noktada anlatırsınız"

"Öyle yapacağım mecbur.."

Gerçekten bu durum benim için zordu, Lea'yı kırmadan bana olan güvenini sarsmadan bu durumu halletmem gerekiyordu. Hayatında bir baba yoktu, bunun bile meselesini uzun zaman çözmek için uğraşmıştık. Ancak bu çok daha farklıydı..

°°

Evin kapısından içeri girmemizle birlikte Lea'nın ağlama sesinin gelmesi bir oldu. Adımlarımızı salona attığımızda koca koca insanlar oturmuş Lea'yı sakinleştirmeye çalışıyordu. Oğlum ve Dylan ise ortalıkta yoktu, iyiki yoktu.

Herkese selam verdiğimizde beni gören Lea yerinden fırlayıp ağlayarak bana koştu. Hemen ona sıkıca sarılıp kucağıma aldım.

"Fıstığım, noldu sana. Kim üzdü benim bebeğimi. Neden ağlıyorsun bakalım"

Dance School • TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin