|3 Gün Sonra|
Ev dağıtma olayının ardından üç gün geçmişti. Ortalık inanılmaz derecede durgundu. Jungkook ve Jimin okula gidip geldiler dışarıda gezdiler Eun ile birlikte vakit geçirmişlerdi. Yeni evlerine alışmışlardı. En azından alışmak zorundalardı.
Üç gün içinde Kim Taehyung ortalıklarda hiç gözükmemişti. Jungkook okulda dışarıda hatta evinde bile onu görmeyi bir haber almayı umut etsede bütün hayalleri tek tek suya düşmüştü. Çünkü gerçekten de sevgilisi onun siniri geçene kadar onun karşısına çıkmamıştı..
En azından Jungkook böyle zannediyordu..
Günlerden cumartesi. Sabah 10 gibi ev halkı uyanma aşamasındaydı. Bugün hep birlikte gezecekler ve alışveriş yapacaklardı. Jungkook yarı uyanık haliyle banyoya gidip güzel bir duş aldı. Enerjisi pek yoktu, ancak yinede modunda ciddi bir düşüş de yaşanmamıştı.
Tam odasından çıktığında Jimin de odasından çıkmıştı. İkili muhabbet ederek mutfağa girdiklerinde Eun'u tablet başında birşeylere bakıyordu. Zoe ve diğer iki çalışan kahvaltıyı hazırlıyordu. Herkesle günaydın faslı gerçekleştirip masadaki yerlerini aldılar. Çalışanlar servisi tamamlayıp çıktıklarında Zoe bir istekleri olur diye orada kalmıştı.
Eun tabletteki bakışlarını tezgahın önünde duran Zoe'ye çevirip "Zoe sende kendine bir servis aç tatlım. Öyle bekleme orada hadi. Kahvaltı yapalım" dedi.
Zoe çekingen bir ifade ile Eun'a baktı. Sonuçta masada oturanlar patronlarıydı ve o ise bir çalışandı sadece.. "Ben.. Rahatsız etmiyim efendim çok teşekkür ederim. Size afiyet olsun" dedi.
Eun kaşlarını çatarak "Aa hadi ama kızdırma beni. Çabuk servisini al gel itiraz yok" dedi naif sesiyle.
Zoe patronunun hafif kızar tondaki söylenmesine karşı hemen alel acele tabağını alıp masanın boş kısmı -Jungkook'un yanına- ürkek bir şekilde oturdu. Onun bu hallerine masadakiler hafifçe tebessüm ettiler..
Jimin Zoe'ye tebessümle "Zoe bu kadar çekingen olma. Biz senin gibi naifleri pek anlamıyoruz. Rahat ol lütfen" dedi.
"Evet canım küçük sarı haklı. Bak bu ikisinden sana mükemmel arkadaş olur. Sakın patron gözüyle bakma iki beceriksiz bu konuda hiç iyi olamazlar zaten"
"Ha-ha. Çok komik teyze. Ayrıca patron olmak isteyen kim. Hiç benlik şeyler değil bunlar. Egom bu yönde 0. Bence samimiyetsiz bir mertebe benim gözümde"
"Teyze bugünü tarihe yaz. Bu aptal yürüyen ego ile aynı şeyi düşünüyorum. Ayrıca Zoe bir çalışandan çok arkadaşımız gibi şuanda. Hatta kız kardeşimiz diyelim biz ona. Çekinme yani bizden Zoe"
"Ben.. Çok teşekkür ederim samimiyetiniz için. Zamanla umarım çekingenliğim gidecektir kusuruma bakmayın"
"Ouvvv seni minik.. Bize fazlasın bu halinle sen. Biz pek kibar değilizdir de. Alışırsın zaten sen merak etme.. Eee Jungkook bey, kaç gündür durgunsun sebebi nedir bakalım. Taehyung aşkın ne oldu?"
"Bilmem,
ona en son şık bi tablo hediye ettim. Ona bakmaktan beni unuttu heralde, şirkette işleri fazladır teyze pek görüşmüyoruz da""Teyze hahahahahaha.. Bence adam bunun zevksizliğini görünce kaçtı ülkeyi terk etti hahhahahahaaha.."
"Hıııı çok komik seni bücür.
O tablonun aynısından senin odan için de düşünüyorum mochi ne dersin?
Bence harika olur. Haaa??""Bir daha söylesene onu bu sefer indireyim o dokundurtmadığın yüzüne yumruğumu?"
Eun ikilinin atışmasına göz devirip "Şşşşttt.. Tamam yine dalaşmayınnn. Hadi yemeğinizi yiyin de çıkalım bugün işimiz çok" dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dance School • Taekook
Fanfiction"Bizi bir kağıt parçasına sığdırdığı için affedemiyorum".. Angst değil√ Düzyazı √