| 18 |

192 19 5
                                    

Sabahın erken saatlerinde kalkan ev halkı üzgün bir telaş içindeydi. Jungkook kahvaltı telaşıyla uğraşırken Eun yardım eden Jimin birlikte çantasını hazırlıyordu.

"Jimin, birkaç gün yokum. Bakın kavga etmeyin lütfen. Komşulardan şikayet gelmesin. Dışarıda da çok geç'e kadar kalmayın" dedi Eun.

Jimin asık suratıyla birlikte başını sallayarak "Merak etme teyze, aklın bizde kalmasın. Biliyorsun sen olmayınca uslu duruyoruz ilginç bir şekilde." Dedi.

Eun hafif sırıtarak "Bak bunu doğru söyledin işte, keşke böyle olsanız hep." Dedi.

Jimin omuz silkerek "O zaman yaşamanın bir eğlencesi kalmıyor teyze, kookie ile uğraşmak hoşuma gidiyor"dedi.

Ardından ikisi de gülümseyerek muhabbetlerine devam etti.

Jungkook kahvaltıyı hazırladığı sıra telefonu çalmaya başladı. Havluya elini silip cebindeki telefonu çıkaran Jungkook, arayan kişiyi görür görmez hemen cevapladı.

📞"Efendim?"

📞"Günaydın Jungkook, uyandırmadım değil mi?"

📞"Günaydın Taehyung. Erken kalktım bugün, yani yeni uyanmadım"

📞"Tatildesin, özel değilse neden bu saatte kalktın bir planın mı var?"

📞"Öyle olmasını isterdim aslında. Ama teyzemin çalıştığı şirketin şehir dışında bir toplantısı varmış heralde. Birkaç günlüğüne şehir dışına çıkıyor"

📞"Hmm, peki sen kimle kalacaksın, yani yalnız mı kalacaksın"

📞"Imm, hayır. Aslında tek kalabilirim ama teyzem pek müsade etmez böyle birşeye. Jimin de kalacak benimle."

📞"Anladım. Bende şimdi dışarıda ki işlerimi halledicem, müsait iken arayayım dedim. Hmm arkadan sesler geliyor müsait değilsen kapatabilirim"

📞 Hayır, hayır. Müsaitim, kahvaltıyı hazırlıyorum da onun sesleri geliyordur kusura bakma. İşin çok mu bugün dışarıda?"

📞"Kolay gelsin o zaman sana. Aslında tam olarak belli değil, yani işin durumuna bağlı diyelim. Neden sordun?"

📞"Öylesine sordum, belki ben de Jiminle beraber dışarı çıkabilirim. Müsait olmazsan diye söyliyim dedim."

📞"Ne yapacaksınız peki, yani aklında bir yer varmı"

📞"Aslında bu işlerde pek plan yapmayız kafamıza göre, canımız ne isterse. Yine avm sinema yemek gezmek bu tarz takılırız heralde"

📞"Anladım, tamam o zaman sen bana yazarsın müsait olduğunda. Şimdi kapatmam gerek kendine dikkat et olur mu. Akşamüstü serin olabilir üstüne daha uygun birşeyler almalısın."

📞"Olur, alırım. Sende dikkat et kendine müsait olursan arayabilirsin. Görüşürüz"

📞"Tamamdır. Görüşürüz"

|Arama Sonlandırıldı|

Jungkook sırıtarak telefonu cebine koyduğunda kendi kendine gülerek ve düşünerek kahvaltı hazırlığına devam etti. Odada işi biten ikili mutfağa girdiği sıra Jungkook hemen yüz ifadesini toparlamaya çalışsa da radarları full açık olan ikiliye çoktan yakalanmıştı.

Dance School • TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin