Merhaba. Bu sefer uzun ve hareketli bir bölüm ile geldim. Yazım yanlışlarım olabilir şimdiden kusura bakmayın..
İyi okumalar..
°°
Sabahın erken saatlerinde, Kim Taehyung özel uçağından iner inmez Eun'a mesaj atıp geldiğini haber verdi. Eun kendisine ikili derse gittikten sonra buluşacakları restoranın konumunu ve saatini gönderdi. Kim Taehyung buluşma saatine daha vakit olduğunu fırsat bilip hızlıca kendi evine geçip kısa bi duş sonrası kahvaltısını yaptı. Jungkook uyandığı gibi kendisini aramış derse geçeceğini söylemişti, Kim Taehyung geldiğini söylemeyip ona sürpriz yapmak istiyordu, bunun için durumu bozuntuya vermek istemedi.
Saat 9.30 sularında Eun ve Kim Taehyung sözleştikleri mekanda buluştular, ikisi selamlaştıktan sonra kahve sipariş ettiler. Kim Taehyung Eun'un yüzünden okunan gerginliği bariz anlayabiliyordu. Açıkcası sevgilisiyle ilgili bir problem olduğunu düşünüp dahada geriliyordu.
Kahveler masalarına geldikten sonra Eun sıkıntılı bir nefes verip kahvesinden bir yudum aldı. Olduğu yerde biraz daha dik şekilde oturup ellerini masanın üzerinde birbirine kenetleyip uzatmanın bir anlamı olmadığı için sözüne girdi.
"Buraya geldiğin için ve Jungkook'a söylemediğin için teşekkür ederim Taehyung. Şimdi burada konuşacaklarımız sadece aramızda kalacak anlaştık mı genç."
Eun'un sözleri üzerine Taehyung hem gerilmiş hem de konunun içeriğini oldukça merak ediyordu. Kendisi de rahat bir şekilde duruşunu düzeltip konuşmaya ara vermedi.
"Elbette Eun,
ancak konunun Jungkook'dan gizleyecek kadar önemini merak ediyorum. Seni dinliyorum""Lafı fazla dolandırmak istemiyorum çünkü ikimizin de iş hayatı oldukça tempolu. Ancak nasıl diyeceğimi bilmiyorum.. Off.. Evet hazırım. Taehyung ben önümüzdeki hafta Paris'e gidiyorum. Bu gidişim bir nevi temelli yönünde. Ancak buraya gelmeyeceğim anlamına gelmez. Jungkook ve Jimin için kendi evimi hazırlatıyorum. Onların güvenliği ve konforu en üst seviyede olacak. Aklım onlarda kalmayacak.."
"Nasıl yani anlamadım.
Jungkook ve Jimin burada mı kalıyor? Eun onlar sensiz kalamaz ama""Malesef evet Taehyung, kendileri gelmek istemediler. Bende onlara burada rahat bir yaşam kuruyorum gitmeden önce"
"Peki Eun,
bu konunun benimle ilgisini öğrenebilir miyim ayıp olmazsa? Benim ne yapmam gerekiyor? Sakın benden jungkook'u ikna etmemi isteme. Onun gitmesini istemiyorum sende istemezsin değil mi?""Kötü bir teyze olup sizi ayırma düşüncem şuanlık yok genç sakin ol. Ancak şimdi anlatacaklarımı can kulağı ile dinle çünkü biraz senin üzerine düşen görevler var."
"Peki..
Anlayışın için teşekkür ederim.
Elbette seni dinliyorum""Onlara burada muhteşem bir düzen kurup öyle gidicem. En azından aklım onlarda kalmayacak ancak.. Bak Taehyung senin işlerin biraz zor, yaşına göre bambaşka bir hayat yaşıyorsun. Evet belki aşırı olgun ve zeki biri olabilirsin ancak bu işlerinin verdiği tehlikeyi az boyuta indirmiyor. Şuan hayatında benim yeğenim var. Bu hayatının bu tarafıyla Jungkook asla karşı karşıya kalmamalı. Ona gelebilecek en ufak zarar bütün taşları yerinden oynatır beni anlıyor musun?"
"Elbette anlıyorum Eun.
Bu konuda endişenin de farkındayım her ne kadar olumlu baksan da benim hayatım size oldukça ters. Ancak sözünü verebilirim, onun kılına dahi zarar verdirtmem. Onu kendimden bile korurum gerekirse, çünkü o bu işlerin ne kadar derin olduğunu bilmeyecek kadar toy bu konuda.."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dance School • Taekook
Fanfiction"Bizi bir kağıt parçasına sığdırdığı için affedemiyorum".. Angst değil√ Düzyazı √