|30|

134 17 3
                                    

( ❌ CİNSELLİK İÇERİR ❌ )

Bir meraktır ki,
Derler insanoğluna yasak meyveyi yedirdi iblis.
Bir ceza ki yapraklarını sunduğunda lanetlendi incir.
Söğüt kıyameti bekledi dallarını göğe çevirmek için.
Derler ki insanoğluna verildi bir imtihan, bir nefis.

Bir günah ki tanrının nidâsından döküldü.
En büyük günahtır belki onun teninin özü.

Nefsimin dili dolaştı kusursuz günahkarlığına..
Mabedimin içi onu arzuladı..
Bu tadı nasıl olurda işlemem..
Bu aciz kalan uzuvlarıma.

İki baskın beden, iki ayrı cehennem
Ya cehennemin ateşi buz tutacak

Ya da iki ten buluşacak..

°°
(Katty bebeğim 💅)

Jungkook üstünden şaşkınlığını atmak istercesine sevgilisinin yüzüne çıkardı Ay'dan bile parlak beyaz teninin ellerini. İkisi de gözleriyle bir teslimiyet veriyordu aslında. Söze gerek yoktu, onlar gözleriyle konuşuyordu artık..

Jungkook yaklaştı Taehyung'a. Kızılın en tatlı tonundaki dudakları en naif dokunuşla teslim etmişti kendini sevgilisinin dolgun dudaklarına. İkisininde de bir hırs yoktu ilk dakikalarda, hissetmekle başlamıştı herşey..

Büyük sakinlik ile başlayan bu öpüşme iki tarafın da sert baskılarıyla harlanmaya başlamıştı artık. Cehennem üzerinden damla damla ateş düşüyordu dudaklarına, susuyorlardı birbirlerine.

Taehyung diğer elinde tuttuğu kumandayı yere atarak onun ensesine sardı ince uzun parmaklarını

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Taehyung diğer elinde tuttuğu kumandayı yere atarak onun ensesine sardı ince uzun parmaklarını.
Jungkook'un bedeni bu yeni açlığa titriyor daha fazlasını arzulamaya başlıyordu. Nefes almak için geri çekildiklerinde dudaklarının arasından çıkan ıslak ses, ikisininde gözlerini zevkten kaydırmaya yetmişti. Ama daha fazla beklemek onlara göre değildi, bu sefer daha sert bir şekilde asıldı Taehyung sevgilisinin dudaklarına. Jungkook başlayan sert öpüşmeyle onun saçlarına çıkardı bir elini, parmaklarının arasındaki tutamları çekiştirirken diğer elini, en sevdiği yere onun omzunun üstüne bıraktı. Üstlerinde kıyafet vardı evet, ancak bu ateşi hissetmek için bir engel değildi.

Jungkook öpüşmeden aldığı zevkle sürtünme ihtiyacı duydu kasıklarına temas eden kasıklara. Bu sürtünmeyle dudakları ayrıldı ikisininde, hafiften inlemeleri tüm odayı sarmaya başlamıştı bile.

Jungkook şişen ve şimdiden kızılın en güzel tonuna sahip dudaklarıyla başını geriye çekip nefes nefese soluklanırken, Taehyung karşısında şimdiden dağılmış bedene baktı. Daha fazlasında nasıl görünür diye düşünmeden edemedi.

Dance School • TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin