Aradan birkaç gün geçmişti Kim Taehyung o gece eve çalışanlarının şaşkın bakışları eşliğinde eve girmişti. Soluğu odasında alıp hazırlıklarını tamamladıktan sonra özel uçağı ile İtalya'ya gitmişti. Kim Taehyung'un gidişinden iki gün sonra şehir dışındaki (?) toplantısından dönen Eun yeğenlerinin kalan son tatil günlerinde oldukça keyifli vakit geçirmişlerdi.
Eun bozuk olan keyfine rağmen birşey belli etmeden ikiliyle sinema, club, avm kısacası her yeri didik didik gezmişlerdi. Jungkook sevgilisiyle sürekli telefonda görüntülü konuşarak vakit geçirmişti ancak ne zaman döneceğini tam olarak söylemiyordu çünkü sevgilisine eğitimin başlayacağı gün sürpriz yapıp yanına gidecekti..
(Yarışma Listeleri)
Sabah 8 sularında uyanan ev halkı, günün heyecanıyla birlikte hızlıca hazırlanıp kahvaltı yaptılar. Ardından Eun ikiliyi okula bırakmayı teklif ettiğinde ikisi de seve seve kabul edip evden birlikte çıktılar. Yol boyunca arabada son ses müzikle enerjik başladıkları anlarla birlikte oldukça keyifli bir şekilde okula geldiler. İkili teyzesiyle vedalaştıktan sonra yavaş adımlarla okulun girişine doğru muhabbet ederek adımladılar.
Jungkook içeriye göz atarak "Bugün herkes burada chim, heyecan varmı?" diye sırıtarak sorduğunda Jimin saçlarını geriye atarak "Heyecanın başındayım kookie, bağırıcam şimdi, umarım o listelerde adımız olur" dediğinde ikili gülüşerek koridorda ilerliyordu, ta ki birileri onlara feci şekilde çarpıp yere düşürene kadar.
Jimin yere düşmesiyle birlikte "Ağğğh, yavaş amına koyayım" diye omzunu ovarak sızlandığında Jungkook "Hay siktirr" diyerek sızlanıp omzunu ovdu. İkili kafasını kaldırdığı an Wonwoo ve ekibini başlarında gülerken gördü. Hızla yerden kalkan ikili hala karşılarında kendilerine gülen wonwoo ve arkadaşlarına sert bir şekilde baktı.
Wonwoo pis gülüşüyle birlikte "Ahh çok üzüldüm siyam ikizleri. Bilerek olduuu hahahahahahah" diye konuşup gülmeye başladığında ortamda artık ipler tamamen gerilmişti. Jimin dişlerini sıkarak yumruk yaptığı eliyle "Wonwoo bak seni uyarmaktan sıkıldık, belanı çağırma" diye tıslayarak konuştuğun da Wonwoo çatık kaşları ile Jimin'e bakıp "Sana boyundan büyük laflar etmemeni söylemiştim" dediğinde Jungkook yumruklarını ve çenesini sıkarak bir adım öne gelerek Jiminle göz temasını kestiğinde Wonwoo bakışlarını ona döndürdü. Jungkook öfkeli bakışlarıyla "Wonwoo reddedilmek bu kadar kanına dokunuyorsa, benim çevremden uzak durmalısın. Yoksa alacağın her cevap kocaman bir 'hayır' olacak. Seninle uğraşacak vaktim yok, adımlarınıza dikkat edin saz ekibi" diyerek diklendiğinde wonwoo ile artık burun buruna duruyordu. Karşıdan onları gören kesinlikle kırmızı görmüş boğa gibi olduklarını anlayabilirdi.
Wonwoo sinirle "Size bakıyorum da gerçekten siz ikiniz çok yanlış yerdesiniz dostum. Burası sirk değil, Yaşınıza göre pek bi cesursunuz. Fazla cesaret aptallıktır ha? Ayrıca ben reddedilmem siyam ikizi, demek ki tam istememişimdir" dediğinde ikilinin damarları sinirden patlama derecesine gelmişti.
O sırada iki tarafında gerginliğini gören diğer öğrenciler etraflarında toplanıp fısır fısır konuşmaya başlamıştı bile.
Jungkook histerik bir gülüşle "Sirk için biryerde olmamıza gerek yok Wonwoo şuan karşımdakilerle yeterince bu havayı tadıyorum ha? Daha fazla şansını zorlama. Sizin kaç kişi olduğunuz pek de umrumda değil. Sonuç olarak gözümde 0'sınız. Yarışmalar için bilendiğini anlamamak zor değil ne dersin? Haa, birde şu geçen ki kızın/kızların seni benim için umursamamaları mı. Tıch tıch" diye konuştuğunda Wonwoo elini yanında yumruk yapıp yanındaki arkadaşlarına işaret verdiğinde, hepsi ikilinin etrafını çember misali sarmışlardı. Jimin sırtını Jungkook'un sırtına yasladığında..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dance School • Taekook
Fanfiction"Bizi bir kağıt parçasına sığdırdığı için affedemiyorum".. Angst değil√ Düzyazı √