| 13|

737 27 12
                                    

Jungkook bir hışımla evine çıktı. Arkadaşının yaptığı aptallığın elbette hesabını soracaktı. Girdiği evin kapısını var gücüyle çarptığın da evin içi adeta ölüm sessizliğine bürülüydü.

Ayakkabılarını çıkarıp kenara fırlatan Jungkook sinirle bağırarak "Orta çık seni pislik! O sarı saçlarını tek tek koparacağım çık!" dedi.

Jimin arkadaşından önce eve girdiği için şanslıydı, yedek anahtar ile girdiği evde kendini hızla Eun'un giysi dolabına atmıştı.

Arkadaşının her bağırışında yerinden hoplayan Jimin eliyle ağzını kapatarak nefes sesini bile kısmaya çalışmıştı. Ama olacaklardan kaçamazdı.

Jungkook evin içinde sinirle turlayarak heryerde Jimin'i arıyordu.

"Ben seni bulmadan çık Jiminshi, yoksa çok kötü olacak çık!!"

Banyo mutfak balkon hatta kendi odası..

Aramadığı yer kalmamıştı Jungkook'un, teyzesinin odası dışında..

Tam adımlarını oraya atıyordu ki evin kapısı açıldı bir hızla, içeriye nefes nefese kendini atan Eun korku dolu bakışlarıyla "Ne oluyor Jungkook, sesin ta sokaktan duyuluyor!" diye çıkıştığında Jungkook sinirli bakışlarıyla "O pis sarışını lime lime edicem, evin içinde biryere saklandı. Onu geberticem teyze" dedi.

Eun kapıyı kapattıktan sonra elini kalbine koyup derin bir nefes aldı "Siz aklınızı kaçırmışsınız yukarı nasıl çıktığımdan haberin varmı senin gerizekalı birşey oldu zannettim!!" diye bağırdı.

Jungkook sinirle saçlarını çekiştirerek "Teyze sakın bu mevzuya karışma, beni hiç olmayacak bir yerde rezil etti o pis sarışın!" dedi.

Eun üstündekileri vestiyere bırakıp içeri adımlayarak  daha sakin bir ses tonuyla "Ne oldu, yine naptı chim" dedi.

Jungkook "Bay Kim'in yanında ondan hoşlandığımı ima etti pat diye. Aishh aklıma geldikçe çıldırıyorum teyze kesicem onu" dedi.

Ardından salona geçip tekli koltuğa attı kendini.

Eun içinden "Aferin sana jimin" dese de dışından kızmış gibi yapıp "Vay şerefsiz, insan arkadaşını böyle satar mı" diye söylenerek odasına girdi.

Telefonunu yatağının üstüne atıp giysi dolabını açtığı gibi gözleri kocaman olan Eun tam çığlık atacaktı ki Jimin hızla atılarak Eun'un ağzını kapattı eliyle.

Jungkook hala bağırarak "Onu doğduğu yere göndericem, onu paramparça edicem, inanmadığı tanrıya ibadet ettiricem" diye söylendi.

Eun fal taşı gözleriyle Jimin'e baka kaldığında Jimin diğer eliyle -sus- işareti yaparak kapıyı gösterdi. Eun kafasını sallayıp kendi geri çekti ve kapıyı sessizce kapatıp Jimin'e dönüp fısıltıyla "Naptın yine gerizekalı" dedi.

Jimin korku bakışlarıyla ilk kapıyı kontrol edip ardından Eun'a dönerek "Gerçekten ağzımdan kaçtı, adamın yanımızda olduğunu unuttum bir an, Jungkook beni sikecek teyze yardım et ölmek için çok tatlıyım ben" diye acıtasyon yaptı.

Eun bıkmış bir nefes alarak "Götünü toplamaktan hayır kurumuna döndüm, şu çenenin ayarı yokmu senin chim. Bu son kurtarışım bir daha asla karışmam" dedi.

Jimin kurtulacağının heyecanıyla kafasını sallayıp "Söz bir daha olmayacak teyze, götümü kurtar yeter ki kölen bile olurum" dedi.

Eun gözlerini devirip "Geç otur şuraya arkamdan kapıyı da kilitle gerizekalı, bu son" diyerek odadan çıktı. Jimin Eun'un çıkmasıyla kapıyı arkadan kilitleyip derin bir ohh çekti. En azından bundan da teyzesi sayesinde yırtmış sayılırdı.

Dance School • TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin