| 9 |

250 27 6
                                    

Kim Taehyung Kimdir?

Kim Taehyung 26 yaşında Kim holdingin tek sahibi. Annesi ve babasını 20li yaşlarında kaybetmişti ve hayatını tek başına sürdüyordu. Çok erken yaşlarda babasının sıkı yönetim şekliyle iş hayatına giriş yapmıştı. Eğitim hayatını da aksatmadan onu bekleyen patronluk koltuğuna hazırlanıyordu.

O zamanlar babasının durumu pek iyi değildi, bu sebepten dolayı işleri iyice öğrenmesi gerekiyordu. Çocukluğunu pek de diğerleri gibi yaşamamıştı. Ancak kötü de değildi.

Omuzlarındaki yük onu erken yaşta yetişkinliğe itmişti istemediği halde. Babasının serveti tam anlamıyla en üst zirvedeydi. Ultra lüks hayatın verdiği bütün imkanları her zaman çok iyi şekilde kullanmıştı.

Birçok isim yapmış kurumunda sahibiydi. Şirketinin çalışma alanı çok çok genişti. Ama bu kadar gösterişli bir hayatın bir de karanlık yüzü vardı tabiki. Babasının ismi herkes tarafından iyi işlerde dile gelse de aslında bilmedikleri bir kısım da vardı. Yasadışı yürüttüğü işler. Kim ailesi servetinin çoğunu bu yaptığı illegal işlerden kazanmıştı.

Kim Taehyung bu işleri asla istemiyordu o zamanlar. Hatta babası ile de bu konuda çok anlaşmazlıklar yaşamıştı. Ancak bu durumu ne kadar reddetse bile, düşmanlarına fırsat vermemek ve soyadlarını korumak için mecburiyetten babasının yerini aldı.

Her zaman -illegal işler dışında- gördüğü babasını örnek alan biriydi. Babası ev hayatında oldukça otoriter bilgili ve ilgili biriydi ve oğluna yani Kim Taehyung'a aşırı düşkündü evin tek çocuğuydu kendisi.

Evde zaman geçirdiklerinde ikisi birlikte dans eder piyano çalar ve şarkı söylerlerdi. Çoğu yeteneğini de babası sayesinde kazanmıştı. Ancak bunları profesyonel bir şekilde ilerletme fırsatı bulamamıştı.

Oysaki onun istediği tek yaşam herkes gibi mutlu keyifli yeni insanlar ve dostlarla geçireceği vakitlerdi. İçinde sakladığı en büyük yarası buydu aslında. Oda herkes gibi bir hayat istiyordu. Temiz, mutlu ve huzurlu.

Ancak Kim Taehyung'un kalabalık ortamlara yabancı kişilerin içine girmesi yasaktı tek varis olduğu için. Bu sebepten dolayı eğitim hayatı bile kendilerine ait okullarda geçmişti.

Yaşadığı kayıp sonrası tamamiyle kendini en zirvede buldu. Dudak uçuklatan servetin tam üzerinde yerini almıştı. Yaşı iş dünyasına göre oldukça gençti belki de toydu. Ama o genç yaşına rağmen onunla iş yapan ve husumeti bulunan herkese korku salmayı başarmıştı.

Birçok kez ölümün de eşiğinden dönmüştü, ani gelen saldırılar suikastler gibi birçok faciayı da atlatmıştı. Vücudunun neredeyse her yerinde bu yaşananların izlerini taşıyordu, bunun için her zaman vücudunu tam olarak kapatan kıyafetler tercih ediyordu. Çünkü istemediği illegal hayat ona istemediği bir beden bırakmıştı.

26 yaşına gelene kadar hayatının yarısı oldukça renkli ve hareketli yarısı tamamen karanlığın dibindeydi. Her zaman ikilemdeki hayatını yaşama telaşına düşmüştü, bu kadar yorucu olan tempolu hayatın içinde aşk denilen kavram hiçbir zaman yer almamıştı..

Taa ki biri farkında bile olmadan kalbine dokunduğu anda.. Kendisi bu durumu önceden yaşamamanın verdiği acemilik ile ne olduğunu tam anlayamıyordu. Oysaki bir 19luğa sırılsıklam aşık olmuştu..

°°°

Jungkook yaşadığı tuhaf andan çıkmaya çalışıyordu. Aklındaki düşüncelerle mücadele ettiği sıra telefonu çaldı. Arayan teyzesiydi. Girdiği afallama halinden hızlıca çıktığında derin bir nefes alıp aramayı cevapladı.

Dance School • TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin