Umarım beğeniyorsunuzdur. Aklınızda belki soru işaretleri veya saçma bulduğunuz yerler bile vardır. Ama benim bu hikayemde malesef üstünlük yok, baskınlık yok, kalıplar yok..
İyi okumalar dilerim.. ✌🏻
°°°
"Rose noona'nın ilk tanıştığımızda ki bir sözü aklıma geldi. Aşk kusurları kusursuz yapmak için insanın kalbinde yer edinir. Belirli kuralları yoktur, sınırları bilmez. Aşk sevebildiğin sürece vardır, sevemezsen gelmez.."
°°
Jungkook sımsıkı sarıldığında dolan gözlerini engellemek için büyük bir uğraş veriyordu. Çünkü sevgilisini üzmek, incitmek veya kırmak değildi amacı. Elbette vücudundaki izler tahmininden bile çoktu, ama o herşeye rağmen bir adım atmıştı. İsterse hiçbir zerresi bile gözükmesin izden. Yinede severdi, Taehyung'u..
Uzunca bir süre sarıldıklarında Kim Taehyung hayatında ilk kez, kendi için attığı adımdan pişman olmadı. Zaten istemiyordu başından beri bu pis hayatı. O zorba olarak büyümedi, kaba olarak yetişmedi. O tam anlamıyla bir beyfendi olarak büyüdü. Ama bu işlerde beyfendi olmak yetersizdi elbette. Mecbur o hayata göre de değişti. Belki bu yaptığı yanlıştı, ama buna mecbur bırakıldı..
Jungkook kendini toparlayıp geri çekildiğinde gülümseyerek baktı sevgilisine "Şimdi üstünü giyinebilirsin. Bir daha da benim yanımda o sıkıcı kıyafetlerini giymezsen sevinirim Bay Kim" dedi.
Kim Taehyung derin bir teşekkürle gülümsedi ona "Tamam, sen nasıl istiyorsan öyle olsun Bay Jeon" dedi.
Jungkook kollarını sevgilisinin boynundan çekip odadan çıkmak için adımladığında arkasını dönmeden "Bay Jeon olmak için çok gencim. Senin için ölmüş resmiyetten" diye alay ederek odadan çıktı.
Kim Taehyung dudağını ısırıp gülümseyerek içinden "Ben seninle napıcam acaba, arsız sevgilim benim" dedi.
Ardından boy aynasının karşısına geçerek, ilk kez vücuduna iğrenmeden baktı..
Elinde tuttuğu sweatshirt'i tekrardan üzerine giyinip saçını düzelttikten sonra terasa sevgilisinin yanına geçti.
Jungkook yanına oturan sevgilisine kadehinden bir yudum alıp sırıtarak "Bak böyle gayette yaşın gibi oluyorsun, seninle en kısa zamanda dışarı çıkmamız gerek. Acayip eğlenicez Taehyung" dedi.
Kim Taehyung tek kaşını kaldırıp "Nasıl bir eğlence olucak bu canım, umarım ayak uydurabileceğim birşey olur hem nereye gidicez. Ona göre hazırlık yaptırmam gerek" dedi.
Jungkook yüzünü buruşturarak "Yapma hazırlık falan Taehyung, o kasıntıyla ben dışarı falan çıkmam. Çıkacağımız gün Jeon'la birgün adı altında olacak. Yani senin kuralların değil, benim kurallarım geçerli olacak." Dedi.
Kim Taehyung şaşırarak "Gerçekten senden korkmaya başlayabilirim Jungkook, bakalım bizi nasıl birgün bekliyor görelim" dedi.
Jungkook sinsice sırıtarak saatine baktı, ardından sevgilisine dönüp "Merak etme, hayatında unutamayacağın birgün olacak. Ama itiraf ediyim bak bağımlılık yapabilir ona göre. Neyse saat geç oldu, Jimin bize geçecekti. Ben kalksam iyi olur Taehyung." dedi.
Kim Taehyung başını hafifçe sallayıp "Olur sen eşyalarını toparla, Namjoon seni bırakacak canım. Ayrıca görücez bakalım nasıl bir bağımlılık yapacak bana gözüm korkmadı değil" dedi gülerek.
Ardından ikili ayaklandığında odasına doğru geçerken Jungkook gülerek "Benim içinde olduğum birşeyin kötü olma ihtimali yok Bay Kim, sen bilmezsin ama öğrenirsin sorun yok" dedi.
Odasının kapısını açan Kim Taehyung eliyle içeriyi gösterip "Buyrun Bay Jeon" dedi. Jungkook göz devirip "Fazla resmiyete girmezsek hani, pek hoşlanmıyorum da" diyerek odaya girdi.
Kim Taehyung hafifçe gülümseyerek girmeden önce aşağıya seslenerek "Aracı hazırlayın Bay Jeon gidecek" dedi ve odasına geçti.
Jungkook eşyalarını toparladığı sıra "Benim adım var adım, yapma şunu Taehyung" diye hayıflandı.
Kim Taehyung ellerini göğsünde bağlayarak "Adını ben kullansam yeter. Gerisine gerek yok Jungkook" dedi.
Jungkook bütün eşyalarını toparladığında "Seninle atışmayacağım, ne istiyorsan öyle olsun. Hadi çıkalım" dedi.
Ardından ikili odadan çıktıktan sonra merdivenlerden inerek evin önüne çıktılar.
Jungkook arabaya binmeden önce sarılarak "Teşekkür ederim, eve gidince haber veririm. Sende güzelce dinlen. Yarın konuşuruz" dedi.
Kim Taehyung da sevgilisinin ince beline sarılarak "Tamam dikkat et kendine birtanem. Sende eve varınca güzelce dinlen" dedi.
Jungkook sarılmayı kestikten sonra kendisine söylenen hitap karşısında genişçe gülümseyip başını salladı. Ardından onu bekleyen araca bindi.
Kim Taehyung gidene kadar sevgilisinin ardından baktı, ancak onu ilk kez böyle kıyafetlerle gören çalışanları şaşkınlıkla ona baka kalmıştı. Kim Taehyung etrafındaki bakışları fark ettiğinde tek kaşını kaldırarak "İşinize bakın" diye sert çıkışarak odasına doğru geçti.
°°
Jungkook eve gittiği sıra Jimin'i arayıp eve geçmesini istedi. Ardından da teyzesine mesaj atıp eve geçtiğini haber verdi.
Evin önüne geldiğinde şoföre teşekkür edip eşyalarını alarak hızla eve çıktı. Kendi odasının ışığı yanıyordu. Ayakkabılarını çıkardıktan sonra, yavaşça odasına geçtiğinde Jimin kendi yatağında telefonuyla oynarken sızmıştı. Arkadaşını rahatsız etmemek için sevgilisine mesaj attıktan sonra eşyalarını sessizce dolabının önüne bırakıp üstünü değiştirdi. Neyse ki yatağı tek kişilik olmasına rağmen geniş bir yataktı. Işığı kapattıktan sonra Jimin'in yanındaki boşluğa kıvrılarak uzandı..
Güzel birgünün daha uykuyla buluşma vaktiydi..
°°
Geçiş bölümü gibi birşey oldu, ancak yinede içime sindi gibi..
Görüşmek üzere..
Zaina..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dance School • Taekook
Fanfiction"Bizi bir kağıt parçasına sığdırdığı için affedemiyorum".. Angst değil√ Düzyazı √