|29|

105 13 0
                                    

Merhaba beybiler. Diğer bölüme geçmeden önce kısa bir soru cevap yapalım ana karakterlerimiz ile. En azından belirsizlik varsa bitsin. Bundan sonrası dahada canlanacak olaylar. Biraz kaos severim tabiki..

İlk soru-cevap Jeon Jungkook

Soru: Nasıl bir kişiliğe sahipsin? Kendini anlatır mısın?

Cevap: 19 yaşındayım, ama yaşıtlarıma göre olgun düşünen hızlı bir zekaya sahibim. Birçok kez kötü olay yaşadım ancak yaşıtlarıma göre intihar veya bunalım yaşamadım. Çünkü bu hayat yaşamak için var, ve benimde bunun için aileme sözüm var. Aslında kişiliğim için söylenecek çok birşey yok. Bir beybi değilim, bir fem değilim. Olması gereken sıradan bir erkeğim kalıplara sıkışmak bana göre değil ben anı yaşarım. Biraz vücut yapım var yaşıtlarıma göre daha büyük duruyorum ama bu yüzüm için geçerli değil. Sert bir görünüm bile versem karşımdaki sevimli der. İnsanların ne dediğini çok da takmıyorum. Kendimi çok severim, ama burnu havada değilim. katı kesin kurallarım var. Yalan ve ihanet sınır çizgim asla tavizim olamaz. Korkusuz muyum evet, biraz da arsızım diyelim. Saygılı biriyimdir de ama sınırlarım aşılmadığı sürece.

Soru: Peki ilişkin hakkında ne düşünüyorsun? Yani bir erkek ile birliktesin çevrenden tepki aldın mı. Veya böyle hayal ettin mi?

Cevap: İlişkim hakkında çok söylenecek birşeyim yok aslında. Yani yeni sayılırız, birbirimizi tanıyoruz ve aslında çok benziyoruz. Olaylar sadece başka yönde değişmiş hayatlarımızda o kadar. Evet bir erkekle birlikteyim ilk ilişkim. Ancak ben cinsiyete takılan birisi değilim en başta da söyledim, bir masaya bile aşık olabilir insan. İlişkilerde kurulan baskınlık tarafına da son derece karşıyım. Yani tutupta yatakta yok sen altta dur ben üstte kalayım şeyleri bana çok ters veya normal yaşantı da bana emirvaki kaba kuralcı davranamaz kimse. Gerçekleri konuşmak gerek, o an ne getiriyorsa zevk o yaşanır. Yaşadım mı hayır. Ama yaşanacak olsa bile böyle şeylere çok takılmam heralde. Çevremden ziyade ben herkese özelimi dökecek kadar aptal değilim. Öğrenmesi gereken insanlar öğrendi elbette yanımdalar zaten. Kimsenin ne düşündüğü hakkında ilgilenmiyorum. Böyle hayal etmekten ziyade birini sevebileceğimi düşünmüyordum hemde ışık hızında. Anne ve babam gibi bir aşk isteyen birisiyim diyelim. Umarım da öyle olur ve devam eder.

İkinci soru-cevap - Kim Taehyung

Soru: Nasıl bir kişiliğin var? Bize kendini anlatır mısın? Neden sana V diyorlar yeraltı dünyasında ?

Cevap: Ben 26 yaşına girmek üzereyim. Kim servetinin en tepesinde oturan tek kişiyim. Anne babamı kaybettikten sonra, babamın zirve koltuğunu tüm pisliği ile yüklenmek zorunda kalan birisiyim. Aslında dışarıda görünen ben ile gerçekten içimde olan ben bir değilim. Bunu çok açıklamak istemiyorum elbette ama, zamanla bunu belli edeceğimi söylemek isterim. Ben insanlara güvenmem kolay kolay, işlerim gereği genç yaşıma rağmen bütün pislikleri de gördüm. Hayattaki en büyük sorunum sanırım bu. Bana bunu sormamaları tabiki. Bunu istiyor musun diye sormasını isterdim birilerinin ancak olmadı. Ben aşkı sevgiyi sadece ailemde gördüm. Onun dışında hayatıma kalıcı birini iz bırakan birini almamıştım yada öyle biri çıkmamıştı. Jungkook'a kadar, çünkü onda bana farklı hissettiren birşey var. Adını koymak saçma olur bir kalıp içinde bahsetmek yanlış. Kendime gelecek olursak yine, aşırı sinirli ve bir o kadarda kibirli biriyim dışarıya göre. Daha doğrusu kişisine göre.. çok anlatılacak birşeyim yok aslında. Ben buyum, abarttıkları kadar değil. Neden V diyorlar aslında bu bir lakab gibi birşey hayatımda. Bu işlere girdiğimde herkesin bu şekilde hitap sebebi belkide anlamındandır. Herşeyin üstesinden gelmek. Bu tamda benim hayatımda karakterimle benzeyen birşey.

Dance School • TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin