Chapter 44 - අවබෝධයක් 3 කොටස

429 116 15
                                    


සෝෆා එකේ ඉඳගෙන සිටි Yibo දුරකථන සංවාදයක නියැලී සිටියේය. මේ අතර Zhan මුළුතැන්ගෙයට වී ඔවුන්ගේ උදය ආහාරය පිසමින් සිටියේය.

ඔහු Zhan ට උපකාර කිරීමට උත්සාහ කර තිබුණි. කෙසේ නමුත් පිඟන් කිහිපයක් බිඳ දමා තව පොඩ්ඩෙන් ඇඟිලි පහත් කපා ගැනීමෙන් පසුව Yibo මුළුතැන්ගෙයින් ඈත් වී සිටීම නුවණැති බව ඔවුන් දෙදෙනාම තීරණය කළෝය.

" ම්න්න් "

" හරි. "

" හොඳයි "

" නෑ මම කරේ නෑ.. "

" හරි මම කරන්නේ නෑ.. "

" එහෙම නෑ... "

" ඕ.. මම සෝෆා එකට වෙලා චිප්ස් කන්නේ නෑ.. "

" හරි එහෙම කරන්නම්. "

" එයා කුස්සියේ "

" ආ ඉන්න "

දුරකථනයෙන් එක අතකින් තබාගෙනම Yibo නැගිට්ටේය. අතේ තිබූ චිප්ස් බෑග් එක මේසේ මතින් තිබූ ඔහු ඇඳුමේ හැලී තිබූ චිප්ස් කුඩු බිමට ගසා දැමුවේය.

ඊළඟට මුළුතැන්ගේ දෙසට ඇවිද ගිය ඔහු Zhan ට දුරකථනය දුන්නේ ය.

" ඔව් Madam Yu? "

" ඔව් මම උයනවා "

" ඔව් "

" හරි මම කරන්නම් "

" හරි. ඒ ගැන වදවෙන්න එපා Madam Yu. මම ඒක බලාගන්නම්. මම මෙයාට ගේ ගිනි තියන්න දෙන්නේ නෑ.. "

" හරි. අපි පරිස්සමින් ඉන්නම් "

" good bye "

ඒ දුරකථන සංවාදයට පසුව ඔවුහු උදෑසන ආහාරය ලබා ගත්තෝය.

කෑම මේසේ තිබූ සෑම ව්‍යංජනයක් ම Zhan විසින්ම සාදා තිබුණි. ඉමහත් රසවත් වූ ඒ ආහාර වේල දෙවැනි වූයේ Madam Yu ගෙ ඉවීමට පමණි.

" Zhange ... ඔයාට බැරි දෙයක් මේ ලෝකෙ නෑනේ.. ඔක්කොම පුළුවන්නේ.. ඇත්තට බැරි දෙයක් නැද්ද Zhange ?? " Yibo ප්‍රසාදයෙන් ඇසුවේ කෑම පිඟන් නැවත මුළුතැන්ගෙට අරගෙන යන විටයි.

" ම්ම්ම්.. මිනිස්සු එක්ක කතා කරන එක, අලුතෙන් යාලුවෝ හදාගන්න එක, නටන එක , ස්පෝර්ට්ස්.." Zhan බරපතළ ලෙස පැවසුවේ Yibo ව හුරතල් ලෙස හිනා ගස්සමිනි.

මගේ business marriage එකWhere stories live. Discover now