26. bölüm: günaydın sevgilim!

23 2 0
                                    




Müzik: Pinhani - Günaydın Sevgilim



Hoş geldiniz sevgili yârilerim!

Azıcık yüzünüz gülsün bu bölümlerde, sonra çok ağlatacağım sizi. Özür dilerim şimdiden 🥹

İyi okumalar 🫶🏻





^^^





Efe Berent

Normalde on iki buçuk, bire kadar uyuyan ben bugün dokuz buçukta ayağa kalkmıştım. Aşk yaramıştı resmen! Bilim adamları bunu da açıklamalıydı.

Efe Berent, haftasonu erkenden ayaklandı. Kendisi bunu aşık olduğu için olduğuna yoruyor. Bizim verilerimize göre... diye bir haber başlığı görmek iyi olabilirdi..

Canım sevgilim uyanmış mıydı bilmiyordum, kendimi tutamayıp mesaj attım.

Efe: Günaydın balım peteğim çiçeğim. En güzel sabahlar Efe Berent ile başlar 😋
                                                                                                                                                                       09:49 ✔️✔️

Mesaj gitmişti ama tahminimce hala uyuyordu. E tabi herkes benim gibi sabahın ilk ışıklarında uyanmıyordu, özellikle de haftasonu. Bence Meyra Hanım'ı biraz daha rahatsız edebilirdim.

Efe: Uyansana kız zilli!
Efe: Sevgilin konuşuyor burada..
Efe: Ayıp bu yaptığın cidden
Efe: Daha sevgililiğimizin ilk gününden de yapmazsın yani!
Efe: Ben burada heyecandan uyanayım, sen hâlâ eşek gibi yat.
                                                                                                                                  09:53✔️✔️

Birkaç dakikanın ardından çevrimiçi olduğunu gördüğümde yüzümdeki gülümseme benim haberim olmadan gelmişti bile.

Kıvırcık Meleğim🌞: Günaydın koca bebek
Kıvırcık Meleğim🌞: Vallahi dediğin gibi, en güzel sabahlar Efe Berent ile başlıyormuş.. Hayatımın en güzel sabahı olabilir :)

Efe: O zaman bütün günü güzelleştiriyoruz ve bugün son güzel havaların tadını çıkarıyoruz.

Kıvırcık Meleğim🌞: Nasıl yani?
Kıvırcık Meleğim🌞: Ne yapacağız?

Efe: Sonbahara girdik ve hava soğudu, iyice soğumadan yapmamız gereken bir işimiz var ;)

Kıvırcık Meleğim🌞: Efe söylesene ne yapacağız?
Kıvırcık Meleğim🌞: Çatladım burada!
Kıvırcık Meleğim🌞: Bu havada ne yapılır ki?

Efe: Piknik güzelim piknik.. Tabi öğlen falan olsa poğaça börek gibi şeyler götürdük ama kim uğraşacak onlarla..
Efe: Kahvaltı yaparız beraber..
Efe: Seninle piknik yapmak için bir dahaki yazı bekleyemeyeceğim valla!

Kıvırcık Meleğim🌞: Niye bekleyemiyormuşsun?

Efe: Öyle..
Efe: Sabırsız bir sevgilin var katlanıcan mecbur.

Kıvırcık Meleğim🌞: Katlanırım her hâline
Kıvırcık Meleğim🌞: Biz bu yola baş koymuşuz :D

AŞK EN NİHAYETİNDE Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin