chapter 11: All I am (birazcık +18)

477 37 51
                                    

Lütfen yorum yapın. 🥺❤️

Yağmur bastırdığında eve dönmeye karar vermişlerdi, patikada aynı yoldan geri yürümüş ve Tom'un "şirin bir orman evi" diye tanıttığı şato görünümlü binaya ulaşmışlardı.

"Tüfek kullanmayı öğrendim, şu ana kadar harika bir 1. ay dönümü oluyor." Lea kıkırdadı, Tom ona kolunu attı ve hafifçe kıvrılmış dudaklarıyla kızı odalara doğru yönlendirdi.

"Sevgilim, odanı göstereyim sana." sonra birden kaşlarını çattı, düzelten bir sesle kelimelerine devam etti.
"Fakat beğenmezsen, hangi odada istersen orada kalabilirsin. Her oda senin."

"Her oda benim mi?"

"Elbette senin," dedi duraksamadan. Lea yürümeyi keserek ona baktı, gözlerini büyümüştü.

"Gerçekten mi?"

"Sevgilim," Tom başını kıza doğru eğdi. "Benim olan her şey senin, çünkü ben seninim. Sen, bana ve benim sahip olduğum her şeye sahipsin."

Kızın şimdi dudakları aralanmıştı. Evet, çok güzel bir ilişkileri vardı ve aralarındaki uyum yadsınamayacak derecedeydi, ama bu cümleler biraz fazla değil miydi? Tom nasıl bu kadar emin olmuştu ondan, sadece 1 aydır çıkıyorlardı aslında.

"Ama bu senin evin Tom," ne diyeceğinden emin olamayarak gözlerini mavi gözlerden kaçırdı.
"Bu dediklerin biraz fazla değil mi? Ben evine sahip olmak istemiyorum ki, veya başka şeylere."

"Ama öylesin." Tom kızı çenesinden tutarak tekrar kendine bakmasını sağladı.
"Neden korkuyorsun? Aşkımdan mı?"

"Korkmuyorum," başını iki yana salladı, ama işin aslında evet, biraz korkmuştu. İçinde bulunduğu ilişkinin ciddiyeti düşündüğünden daha hızlı ilerliyordu, ve Lea daha önce hiç ciddi bir ilişki yaşamamıştı.

"Korktun." Tom'un sesi kendinden emindi, kızın duygularını çözmekte kendini oldukça geliştirmişti. Sadece hafifçe kaşlarını kaldırarak gözlerini kaçırmasından, hatta sesindeki tınıdan bile anlayabilirdi korktuğunu.

"Ben.. Seninle sadece zaman geçirmek için, ya da sadece güzel olduğun için birlikte değilim. Daha önce hissetmediğim şeyleri bana hissettirdiğin için birlikteyim," kızın elini tuttu, kalbinin üzerine götürdü. Avucunu yasladığında Lea uzun boylu adamın kalbinin ne kadar hızlı attığını hissedebiliyordu.

"Ve benim için seni sevdiğimi söylemek, kalbimin sana ait olduğunu söylemek demek; çünkü öyle." mavi gözleri tarif edilemez derecede yoğundu, neredeyse hafifçe nemliydi. Ama birden gözlerini yere indirdi, başıyla hızlı hızlı olumsuzladı.

"Ama korktun... Bunu istemiyorsun, istemiyorsan daha yavaş gidebiliriz? Seni korkutuyorsa bir daha böyle konuşmam, sana bunları söylemem, uzun bir süre. Ne kadar gerekecekse." telaşlı kelimelerle konuştu, yere bakan gözleri sağa sola hareket ediyordu.

Lea onun bu telaşlı haline baktı, kendisini korkutup kaçırmak onu ne kadar da endişelendirmişti.
Tom'un bu ilişkiye bakış açısı gerçekten de kendisininkine göre birkaç seviye ilerideydi, ama belki de o da ileri gitmeliydi? Evet, ciddi bir ilişki büyük bir sorumluluktu ve bu konuda aslında hiç iyi değildi, ama elini taşın altına koyma zamanı gelmişti. Çünkü karşısındaki bu kez, ilk kez, gerçekten bir şeyler hissettiği biriydi. Sevdiği adamdı.

"Peki... Biraz korktum." önce dürüst olması gerekiyordu.
"Şu sahip olma mevzusu, beni biraz korkuttu." şimdi Tom'un bakışları küçük bir çocuğunki kadar kırılgandı.

"Ama tek bildiğim, seni seviyorum," Lea omuz silkti. "Ve ileri gidiyorsak, biraz korkutucu olsa bile, bu aslında güzel bir şey." Tom'un elini tuttu, parmaklarını parmaklarından geçirdi.
"Sanırım bunu yapabilirim."

manipulative Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin