+20 oy sınırımız 🖤Küçük bir mırıldanma.
Rahatsız edici güneş ışığı.
"Lea?"
Tanıdık, yumuşak bir ses.
"Immm..." kız kalkmaya çalışırken başını tuttu, şiddetli bir ağrı hissediyordu.
"Günaydın sevgilim." Tom uzandı ve genç kızın doğrulmasına yardım etti.
"Çok başım ağrıyor..."
"Dün gece çok fazla içtin."
Lea kaşlarını çattı, bacaklarını sallandırdı dev yatakta.
"Dün.. Dün gece ne oldu?" dedi aklına gelen kesik görüntülerle gözlerinde dehşet duygusu belirirken.Kızın baş ucundaki koltukta oturan Tom hafifçe gülümsedi.
"Korkma sevgilim, düşündüğün gibi bir şey olmadı." uzanıp elini tuttu.
"Sadece fazlasıyla sarhoş oldun."Lea elini çekti ani bir refleks ile.
"Eve gitmek istiyorum.""Gideceksin." Tom'un bakışları soğumuştu.
"Gidecek miyim?"
"Elbette." samimiyetsizce güldü.
"Bu kez beni bıçaklamana gerek yok."Kız birden kalktı yataktan. "Hemen gitmek istiyorum öyleyse."
"Henüz değil, sevgilim." Tom da ayağa kalkıp dolabı açtı, genç kıza temiz kıyafetler çıkarttı, yatağın üstüne koydu düzgünce.
"Bu akşam kız kardeşlerimle tanışacaksın."
"Ne?"
"Bize yemeğe gelecekler."
Lea şok içindeydi. "Sen ciddi misin?"
"Neden bu kadar şaşırdın?"
Kız cevap bile veremedi, Tom'a anlam veremiyordu artık.
Beline arkadan dolanan kollar hissettiğinde gerildi, kaşları çatıldı."Kız kardeşlerimle birlikte güzel bir akşam yemeği yiyeceğiz." burnunu genç kızın boynuna dayadı ve derin bir nefes çekti.
"Sonra da sen, eve döneceksin."Lea şimdi anlamıştı Tom'un ne demek istediğini.
"Yani anlaşma yapmak istiyorsun."
Tom acı bir şekilde gülümsedi Lea bunu görmese de.
"Neden olmasın?"Düşünceli gözlerle yere baktı Lea, durumu değerlendirmeye çalışıyordu.
Kız kardeşleri ile tanışmasının anlamı neydi? Büyük ihtimalle hala sevgilisi gibi rol yapmasını isteyecekti... Ne hastalıklı bir düşünceydi bu.Uzaklaşarak kendisini arkadan saran kollardan kurtuldu.
"Elina nerde?""Başka bir odada," dedi.
"Uyuyordur, saat henüz erken." biraz heyecanlı bir sesle ekledi,
"İstersen biraz daha uyu?""Hayır." Lea direkt reddetti, ama sonra duraksadı.
Kız kardeşleri ile akşam yemeğinde tanışacaksa, tüm gün burada olacaktı. En azından bir kısmını daha uyuyarak geçirebilirdi."Ya da, ımm," kararsız bir şekilde yatağa oturdu.
"Belki bir-iki saat daha...""Elbette." Tom nedense buna sevinmiş gibiydi. "Biraz daha uyu, sevgilim. Dinlenmelisin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
manipulative
FanfictionGözlerin gözlerimle uzun süre temas etmekten çekiniyor. Saçlarını kulağının arkasına sıkıştırırken alt dudağını kemiriyorsun, oturduğun yerde bir türlü rahat edemiyormuşçasına kıpırdanıyorsun. Düşüncelerini dev bir bilboard'ta yazıyor gibi net bir ş...