Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayınn ❤️
"Bu çok saçma." Elina Lea'nın saçlarını hafifçe okşarken başını kendi kendine iki yana salladı.
"Ne kadar duygusuz ve buz gibi birine dönüştüğüne inanamıyorum." Lea en yakın arkadaşının dizlerinin üstüne başını koyarak yatmış, kanepede uzanmıştı.
"Bir anda ses tonu, bakışları, hatta tüm yüzü değişti. Sanki kalbi buz tuttu.""Belki senin dürüstlüğünden şüphe etmek onu böyle etkilemiştir," dedi Elina. "Belki şu "en önemli şey yalan söylememek" diyen tiplerdendir..."
"Ona zaten yalan söylememiştim," genç kız sinirle soludu.
"O anki planım okuldan çıkıp eve gitmekti, gerçekten de öyleydi.""Biliyorum," Elina parmaklarını kızın saçlarında biraz daha hareket ettirdi.
"Bence anlık olarak sinirlendi, sakinleştiğinde sana haksızlık ettiğini anlayacak.""Pff." yanaklarını şişirdi. "İçimde bir kısım tüm bunlar için Daniel'ı suçluyor."
"Daniel'ı boşver Lea." Elina onaylamaz bakışlarla baktı. "Konu o değil. Tom sana gerçekten güveniyor olsaydı, böyle bir tepkiyi asla vermezdi."
"Yani bana güvenmiyor mu?"
Elina bir süre düşündü, sonra ağır ağır başıyla onayladı. "Öyle görünüyor."
"Ama neden?" Lea itiraz edercesine sordu. "Ona bana güvenmemek için hiçbir neden vermedim."
"Hımm... Belki de yaş farkı yüzünden, yani genç olduğun içindir."
Lea yine itiraz eden bir şey söyleyecekti ki, kapı çaldı.
"Ben bakarım," Elina'nın dizlerinden başını kaldırdı ve sarsak adımlarla kapıya yöneldi.
Bu Nick'ti, onu Pazar gecesi aralarında geçen kırıcı konuşmadan beri görmemişti.
Çatık kaşlarla bakarken siyah saçlı adam gülümsedi, ona bir poşet uzattı."En sevdiğin."
Lea bir süre sessizce dikildi, sonra mesafeli bir sesle konuştu.
"Teşekkürler, ama sanırım artık dondurma getirmezsen daha iyi olacak."Nick'in dudakları bir an için şaşkınlıkla aralandı, ama bozuntuya vermemeye çalışarak gülümsemesini hemen tekrar yüzüne yapıştırdı.
"Ama seviyorsun, sevdiğini biliyorum." şimdi ısrarcı bir çocuk gibiydi.
"Şey," Lea derin bir nefes aldı, birazdan söyleyeceği şeyler kesinlikle söylemeyi normalde tercih edeceği şeyler değildi ama bunu yapması gerektiğini de biliyordu.
"Taşındığımızdan beri sana yakın davranmaya çalıştım, Kolombiya'daki komşuluk ilişkilerinden falan bahsederek... Ama, ıhm, geçen gün fark ettim ki, bu seni rahatsız ediyor. Bu yüzden artık buna devam etmeyeceğim." soğuk bir şekilde gülümsedi.
"Sanırım söyleyecek daha fazla bir şey yok. İyi akşamlar."Kapıyı kapatacağı sırada Nick kapıyı tuttu ve son anda, kapanmasını engelledi. Gerçekten çok güçlüydü, Lea şaşkınlıkla bir adım geriledi.
"Üzgünüm, üzgünüm," Nick panikle güldü.
"Ama kapıyı yüzüme kapatacaktın.""Ne oluyor?" Elina içeriden geldiğinde elinde arkasına sakladığı bir bıçak tutuyordu.
"Sadece dondurma getirdim," dedi Nick. Elina o kadar sert bakıyordu ki bir an kızdan korkması gerektiğini düşündü.
"Niye kapıyı kapatmasına izin vermiyorsun?"
"Çünkü dondurmayı hala almadı."
Birkaç saniye gergin bir sessizlik oldu, ardından Nick siyah saçlarını karıştırdı ve omuzlarını düşürerek uzun bir nefes verdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
manipulative
FanfictionGözlerin gözlerimle uzun süre temas etmekten çekiniyor. Saçlarını kulağının arkasına sıkıştırırken alt dudağını kemiriyorsun, oturduğun yerde bir türlü rahat edemiyormuşçasına kıpırdanıyorsun. Düşüncelerini dev bir bilboard'ta yazıyor gibi net bir ş...