chapter 19: Stolen Kiss

318 38 59
                                    


Bu bölümü niye kimse görmüyor ya :(

+15 oy sınırı.

Bölüm aesthetic'i aşağıda 🖤


"Hala aynı şeyi konuştuğumuza inanamıyorum," kız elindeki maşayla saçlarına şekil verirken, bir yandan odada volta atan sevgilisine laf anlatmaya çalışıyordu.
Anna ve Henry'nin düğünü için hazırlanıyordu ve az önce, Daniel kendisini aramıştı. Kısa bir konuşmanın ardından telefonu kapatmışlardı, zaten kızın birazdan hazır olması gerekiyordu; Nick onu almaya gelecekti.
Tom, bu kısa konuşmada Lea'nın "fazla neşeli" olduğunu iddia ediyordu, ve konuyu kapatmamakta da ısrarcıydı.

"Güldüm, çünkü komik bir şey söyledi. Ayrıca sen neden benim arkadaşımla telefon konuşmamı dinliyorsun? Ne duymayı bekliyordun?"

"Buna dinlemek değil, kulak misafiri olmak denir," dedi Tom, sesi yine birkaç hafta önceki sert, duygusuz halini almıştı.
"Daniel çok komik biri olmalı, değil mi? Kahkahalarını duymamak mümkün değildi."

"Gülüşüm seni rahatsız ettiyse özür dilerim, fark etmemiştim." Lea da sesini sert tutmaya çalışıyordu şimdi.
"Biliyor musun, bunları aştığımızı düşünmüştüm. Ama sen- ah," durdu, çünkü parmağı yanlışlıkla maşanın sıcak olan iç tarafını kavramıştı.
Maşayı hızla elinden bıraktı, işaret parmağında oluşan yanık izi sanki hala maşayı tutuyormuş gibi sızlıyordu.

"Ne oldu?" Tom volta atmayı kesip kızın yanına ulaştığında, koyu mavi gözler dehşetle irileşti.

"Sana... Sana kuaför getirtelim demiştim, saçını o yapsın demiştim," sesinde şimdi eski sert tondan eser kalmamıştı, tonu zayıflamış ve kısılmıştı.
Tom aslında, Lea'ya küçük de olsa ilk kez, fiziksel bir zarar geldiğine şahit oluyordu. Ve bu küçücük kazanın bile üstünde oluşturduğu şiddetli etkiye inanmak imkansızdı. Bir an için gözlerinin karardığını hissetmişti, çevresindeki tüm sesler kısılmış ve sadece hızlanan kalp atışlarını duymuştu. Onun canının acıdığını, üstelik kendisinin yüzünden, minik parmağının yandığını düşünmek... Rengi gittikçe soluyordu.

"Evet Tom, demiştin. Elimi yaktığım için özür dilerim." genç kız sinir bozukluğuyla güldü, sonra parmağına dikkat ederek maşayı tekrar aldı ve saçını yapmaya devam etmeye başladı.

"Dur," Tom kızın eğildi ve daha yakından baktı yanığa, şimdi kabarcıklar oluşuyordu.
"B-buz getireyim sevgilim, ama buz iyi gelmiyordu, değil mi?" vakit kaybettiğini düşündü, hızla odanın kapısına yöneldi.

Lea bu telaşına anlam verememiş ve tepkisiz kalmıştı, birazdan odaya döndüğünde ise saçlarını yapmayı bitirmişti.

"İyi misin aşkım?" Tom kızın oturduğu makyaj masasının yanında diz çöktü, ıslak bir havluyla serin kompres uyguladıktan sonra, masanın üzerine koyduğu kremi aldı ve kızın parmağına hafif hareketlerle yaymaya başladı. Lea, Tom'un krem süren ellerinin titrediğini fark etti.

"İyiyim," dedi mesafeli bir sesle. "Teşekkür ederim."

Tom kremi sürmeyi bitirdikten sonra dizlerinin üzerinde kalmaya devam etti, başını kaldırıp makyaj sandalyesinde oturan genç kıza baktı, gözleri hüzünle kızarmıştı.

"Özür dilerim," fısıldadı, kızın bacaklarına sarıldı. "Özür dilerim..."

"Tom, ayağa kalk."

manipulative Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin