chapter 33: Us again

270 30 7
                                    


Oy sınırımız +20 ♥️

"Hey, ben Lea!" Genç kız Tom'un evinin mutfağında, oyuncu bir gülümseme ile telefonunun ön kamerasına bakıyordu.

"Bugün 3 Kasım, Çarşamba günü, saat neredeyse akşam 6." Konuşurken adımlarını mutfaktan dışarı atıyordu.

"Dersim 4:30'da bitti. Neyse ki bugün kafede akşam mesaim yoktu... Ama 2 tane proje ödevim var."

Şimdi salona girmişti.

"Dersten sonra Tom beni almaya geldi, biraz da arabayla dolaştık yolda. Londra'da herkes Noel hazırlıkları yapıyor... Hem de daha şimdiden!"

Tom'un kaşları video çeken kızı gördüğünde havaya kalktı, hemen sonra da kamera ona odaklandı.

"Ah bu da Tom, benim erkek arkadaşım. Aslına bakarsanız Tom Hiddleston!"

Tom utangaç bir ifadeyle güldü, kız ona yaklaştı ve bedenini kanepede, İngilizin hemen yanına bıraktı.

"Bebeğim, utandın mı? Kameralara pek alışkın değilsin galiba?"

Tom tatlı bir sesle kıkırdadı, kıza kolumu attı ve bedenini kendininkine yasladı.
"Kesinlikle değilim."

"Instagramda paylaşıp seni etiketleyeceğim." genç kız güldü, şaka yapıyordu, asla bunu yapmazdı. Ama Tom omuz silkti ve uzun parmaklarını kızın kahverengi saçlarına daldırdı.

"Nasıl istersen sevgilim." dedi yumuşak bir sesle.
"Oh, ama hep beni çekme." Telefon ekranını kıza yönlendirdi.

"Sahne korkunu yenmen içindi Tom."

"Çok düşüncelisin, ama senin gibi bir profesyonelin yanında asla yeterince iyi olamam."

Kız küçük bir kahkaha ile tek kolunu soluk tenli adamın boynuna sardı.
"Çok tatlısın!"

Tom kızın elinden telefonu aldı, kamerayı tamamen kıza odaklarken, mavi bakışları da bir şey ima ederek kahverengi gözlere bakıyordu.

"Sen mi kameraman olmak istiyorsun?" Lea anlamayarak sordu, Tom'un kaşları küçük bir çocuk gibi çatıldı.

"Hayır, bana sarılmanı istiyorum." dedi. "İki kolunla."

Lea Tom cümlesini bitirmeden, bu kez iki koluyla boynuna atladı, yanaklarına ve dudaklarına hızlı öpücükler kondurdu. Tom birkaç saniye sadece kapalı gözleriyle durdu, bekledi.

"Benim bebeğim sevilmek mi istiyor?" dedi genç kız öpücüklerinin arasında. Tom fısıldadı,

"Beni sev, daha çok sev."

Lea dudaklarına daha uzun bir öpücük bırakıp geri çekildi,
"Seni daha çok seviyorum." Başını Tom'un omuzuna yaslarken telefonu geri aldı.
"Ah, Tanrım. Aşk dolu bir video oldu."

Tom kollarını arkadan kızın beline sarıp ellerini karnında birleştirdi.
"Bunu sevdim..."

Lea hafif bir gülümseme ile elini Tom'un elinin üzerine koydu, parmaklarıyla oynadı. Tom ona izin verdi, fakat birazdan aklına bir şeyin gelmesiyle kaşları çatıldı.

"Acıktın mı aşkım?"

"Aslında... Evet." dedi Lea. Tam da acıktığını düşünmüştü, Tom nasıl bunu hemen anlamış olabilirdi?

"Pekala," bedenini kızın bedeninden ayırdı ve ayağa kalktı.
"Yemekleri hazırlatayım."

"Bekle!" Lea ayağa fırladı.
"Hoşçakal diyelim, kapatıyorum artık."

manipulative Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin