Part - 1 [Zawgyi]

3.4K 64 4
                                    

ျမန္မာႏိုင္ငံရဲ့ပူျပင္းလွတဲ့ေနြရာသီက သားအားခၽြေးတသီးသီးက်ေစသည္.. ဒီရက္ပိုင္းအလုပ္တခုကိုအသည္းသန္ရွာေနတာမို႔အလုပ္ေလ်ွာက္မၫ့္ဖိုင္ေလးအားကိုင္ကာ Bus ကားဂိတ္မွာေစာင့္ေနျခင္း ..

သားလို႔ကိုယ့္ကိုကိုယ္နာမ္စားသံုးတဲ့ကၽြန္မရဲ့နံမည္က ' မိုးသားလြင္လြင္ ' မိဘႏွစ္ပါးရဲ့ေပးအပ္ထားတဲ့နံမည္လွလွထဲမွာမွ သားဆိုတဲ့စလံုးကို ဘယ္သူမွမသင္ ၊ ဘယ္သူမွလဲအစလုပ္ပီးမေခၚပါပဲ စကားေျပာတတ္ခ်ိန္မွစ၍ တပါးသူနဲ႔ေျပာတဲ့အခါတိုင္း ကိုယ့္ကိုကိုယ္ သားလို႔သံုးႏႈန္းတတ္ေသာ ကၽြန္မ မိုးသားလြင္လြင္ ..

ေယာက္က်ာ္းစိတ္ေပါက္ေနျခင္းမ်ိဳးမဟုတ္ေသာ္လဲ သာမာန္မိန္းကေလးေတြထက္ လူပံုစံကမာကာ ေနပံုထိုင္ပံု ျပဳမူပံုက ႏူးညံ့သိမ္ေမြ့မႈတစက္မွမရိွခဲ့ေပ .. အၿမဲတက္ႂကြေနတတ္ပီး ေပ်ာ္ေပ်ာ္ေနတတ္ေသာေၾကာင့္လူခ်စ္လူခင္ေတာ့မ်ားလွသည္ ..

သူတပါးအားဦးစားေပးစိတ္ရိွပီး ‌ကူညီတတ္တဲ့သားကို လူအမ်ားကခ်စ္ၾကေပမယ့္ အဲ့ထဲတြင္လူတေယာက္ေတာ့မပါခဲ့ေပ ... လူတေယာက္ .. အင္း .. အဲ့လူတေယာက္ဆိုတာက သားဘဝတခုလံုးထက္ကို ခ်စ္ျမတ္ႏိုးရပီး ေလာကႀကီးထဲကအလိုခ်င္ဆံုးေသာအရာ ... သူမ [ သို႔မဟုတ္ ] သားရဲ့မမ ..

မွတ္တိုင္သို႔ထိုးရပ္လာေသာ ၃၇ကားေပၚသို႔တိုးႀကိတ္လို႔တက္ၾကတဲ့လူမ်ားထဲ မိုးသားအပါအဝင္ ..လူျပၫ့္ေနေသာထိုင္ခံုမ်ားေၾကာင့္ အဆင္ေျပမယ့္ ခံုေဘးတေနရာတြင္မက္တပ္ရပ္လိုက္သည္.. ေန့ခင္းဘက္ျဖစ္ေနတာေတာင္ လူျပၫ့္ေနသၫ့္ကားေပၚ တေယာက္ႏွင့္တေယာက္ထိကပ္၍ရပ္ေနၾကရေတာ့ အေၾကာင္းအရာတခုကိုသတိရလိုက္တဲ့ သားရဲ့ႏႈတ္ခမ္းေတြကႃပံုးသြားရေတာ့သည္ ..

သူမ .. သူမကိုစေတြ့ေတာ့ၾကပ္သိပ္ေနတဲ့ Busကားေပၚမွာ လူေတြတိုးေဝ႔ွေနတဲ့ၾကားထဲက ႏွာေခါင္းထဲတိုးဝင္လာတဲ့ေမႊးပ်ံ႔တဲ့ခပ္သင္းသင္းအေမႊးနံ႔နဲ႔အတူ ခက္ခက္ခဲခဲတိုးပီးေရာက္လာပံုရတာေၾကာင့္ ေဘးကိုလွၫ့္ၾကၫ့္လိုက္ေတာ့ ‌ဆံပင္ေတြကိုအေျပာင္သိမ္းကာစီးထားတဲ့ မ်က္ႏွာေဖြးေဖြးေလးတခု သူမကအရပ္ပုတဲ့ထဲမပါေပမယ့္ ကိုယ္ကပိန္ပီးရွည္တာက‌တေၾကာင္း သူမခႏၲာကိုယ္ေလးကအေနေတာ္ေတာင့္တင္းလွပတာရယ္ေၾကာင့္ ကိုယ့္ထက္လက္ငါးေခ်ာင္းစာေလာက္နိမ့္ေနတယ္ .. ကားၾကပ္လို႔အနည္းငယ္မူးခ်င္သလိုျဖစ္ေနတဲ့ကိုယ့္မွာ သူ႔ရဲ့ကိုယ္သင္းရနံ႔ေၾကာင့္ စိတ္ေတြေတာင္ၾကည္လင္သြားရတယ္ .. ဒါနဲ႔ကိုယ္လဲေဘးတိုက္အေနထားျဖစ္ေနတဲ့ သူမမ်က္ႏွာကိုတခ်က္ၾကၫ့္မိေတာ့ အၾကၫ့္တခ်က္မွစလို႔ အေသာမသတ္ႏိုင္တဲ့ကိုယ့္မ်က္လံုးေတြေၾကာင့္  ၾကာေတာ့ကိုယ့္ေခါင္းႀကီးေစာင္းသြားတာကိုေတာင္သတိမထားမိ .. အစိတ္ပိုင္းတခုခ်င္းစီတိုင္းကလွပလြန္းတဲ့သူမ .. သူမမွာမ်က္ေတာင္ရွည္ရွည္ေကာ့ေကာ့ေတြရိွတယ္ ႏွာတံလံုးလံုးေလးနဲ႔ ႏႈတ္ခမ္းျပၫ့္ျပၫ့္တင္းတင္းေလးရိွတယ္.. ေဘးတိုက္အေနထားနဲ႔ေတာင္ လတ္ခါေနတဲ့မ်က္လံုးရဲြႀကီးေတြကိုျမင္ေနရတယ္ .. သပ္ရပ္စြာဝတ္ထားတဲ့ျမန္မာဝမ္းဆက္ကသူမရဲ့ေကာက္ေၾကာင္းနဲ႔ လိုက္ဖက္လြန္းလွတယ္ .. ေအာ္ သူမရဲ့အသားရည္ကလဲဝင္းပီးၾကည္လို႔ ..

She [ သူမ ]Where stories live. Discover now