Part - 33 [Zawgyi]

1.7K 46 3
                                    

မနက္မိုးလင္းထဲကထြက္သြားသူက ဖုန္းပင္ဆက္သြယ္လို႔မရ .. ညကေျပာျပဖို႔ႀကိဳးစားေပမယ့္ လုပ္ငန္းတခုကိုဦးေဆာင္ေနရသူအား ဘာမဟုတ္တဲ့ေမြးေန့ေလးတခုနဲ႔ အေနွာက္ယွက္မေပးခ်င္တာမို႔ .. သို႔ေပမယ့္လဲ တႏွစ္မွတခါက်ေရာက္သၫ့္ေမြးေနေလးမွာေတာ့ ခ်စ္ရသူကိုအတူရိွေစခ်င္သည္ .. အခုေတာ့ ပံုမွန္ႏွစ္ေတြလုပ္ေနက်ျဖစ္သၫ့္ ဘုရားသြား၊ ကုသိုလ္ျပဳျခင္းေတြလုပ္ဖို႔ေတာင္ စိတ္မပါေတာ့ ..

" ေဒါက္!! ေဒါက္ !! သမီးေမေရ သမီးရဲ့ေမေမႀကီးကပီးပီလားတဲ့ ပီးပီဆိုသြားရေအာင္တဲ့ ေအာက္မွာေစာင့္ေနတယ္ "

ဘာကိုအလိုမက်မွန္းမသိသၫ့္စိတ္က အန္တီစႏၵာခင္၏အသံေၾကာင့္ သက္ျပင္းခ်ကာ

" ဟုတ္ အန္တီ ေမပီးပါပီ "

ပါးစပ္မွလဲျပန္ေျဖရင္း အိတ္ယူကာေအာက္ထပ္သို႔ ...

" ေဟာ သမီးေမကလွလိုက္တာ အခ်ိန္တိုင္းလွေနတာဆိုေပမယ့္ ဒီေန့ကၾကၫ့္ရတာေအးခ်မ္းလိုက္တာ .. ေျမးကလဲေလ အလုပ္ေတြဖိလုပ္ေနေတာ့တာပဲ ညေနေတာ့ေစာေစာျပန္လာေလာက္မွပါ အဲ့အခါက် မိသားစုစားပဲြေလးလုပ္ၾကတာေပါ့ "

" ဟုတ္ကဲ့ပါေမေမႀကီး မိုးသားကအလုပ္ရႈပ္ေနလို႔ေနမွာပါ ေမြးေန့ကႏွစ္တိုင္းရိွေနတာမို႔ အေထြအထူးမလုပ္လဲရပါတယ္ "

" အဲ့လိုေတာ့ဟုတ္မလားကြယ္ တႏွစ္မွတရက္က်ေရာက္တာ ကိုယ္ခ်စ္ရတဲ့သူေတြနဲ႔ေတာ့ေပ်ာ္ေပ်ာ္ရႊင္ရႊင္ျဖတ္သန္းသင့္တာေပါ့ အခုဆိုသမီးေမမွာ မိသားစုဝင္ေတြေတာင္ထပ္တိုးလာပီ "

ေမေမႀကီးရဲ့စကားကသူ႔ကိုေနြးေထြးသြားေစေပမယ့္ ခ်စ္ရသူကေတာ့သိေတာင္မသိရွာတာမို႔ စိတ္ထဲမေကာင္းျဖစ္ရျပန္သည္ ..

ဘုရားေရာက္သည္ႏွင့္ ေမြးနံတြင္ဘုရားဝတ္ျပဳကာ သူ႔နံမည္ျဖင့္ေမေမႀကီးကလႉဒါန္းေစသည္ .. အသက္ႀကီးသူေမေမႀကီးအား ပင္ပန္းမွာစိုးတာမို႔ ဘုရားဝတ္ျပဳပီး ဘုရားတပတ္ပတ္ကာ သံုးေယာက္သားျပန္ခဲ့ၾကသည္ .. ေမဝင့္လႊာညီတို႔အိမ္ျပန္ေရာက္သည္အထိ အလုပ္ႀကိဳးစားသူဆီက ဆက္သြယ္မလာေသး ...

အဝတ္စားလဲေရခ်ိဳးပီး အလုပ္လုပ္ဖို႔လဲစိတ္မပါတာမို႔ တေရးအိပ္ဖို႔သာစဉ္းစားလိုက္သည္ ..

She [ သူမ ]Where stories live. Discover now