Part - 34 [Zawgyi]

1.7K 55 12
                                    

" Lwar City " လို႔အမည္တပ္ထားကာ မွန္ေရာင္တဖိတ္ဖိတ္ေတာက္ေနသၫ့္အေဆာက္အဦးႀကီးရဲ့ဖြင့္ပဲြက လူကံုထံအသိုင္းအဝိုင္းနဲ႔စီးပြားေရးေလာကတခုလံုးကို ပဲြစည္သြားေစသည္ .. တန္ဖိုးအားျဖင့္ ခန႔္မွန္းလို႔ေတာင္မရသၫ့္ ပမာဏကိုသံုးထားသၫ့္ ဒီလိုအေဆာက္အဦးႀကီးတခုလံုးကို Lwin Group၏ဆက္ခံသူ မိုးသားလြင္လြင္က ဇနီးျဖစ္သူ ေမဝင့္လႊာညီရဲ့ေမြးေန့လက္ေဆာင္အျဖစ္ေပးတာမို႔ သူေဌးကေတာ္တို႔၏အားက်ျခင္းကိုျဖစ္‌ေစပီးေယာက်ာ္းျဖစ္သူတို႔ကိုအပူကပ္ေစသည္ ..

ပဲြတခုလံုး အျပင္အဆင္မ်ားကအျဖဴေရာင္နဲ႔အျပာေဖ်ာ့ေဖ်ာ့ေလးကိုသာသံုးထားတာမို႔ တိမ္ေတြၾကားေရာက္ေနသလိုခံစားရမွာပင္ .. ဖိတ္ၾကားထားသၫ့္ဧၫ့္သည္မ်ားကစံုလင္စြာေရာက္ေနပီျဖစ္သလို ဧၫ့္ခံမႈမ်ားကလဲလိုေလေသးမရိွ .. ခမ္းနားျခင္း လွပျခင္းေတြၾကား .. အဓိကျဖစ္သည့္ဒီ‌ေန့ပဲြရဲ့ပိုင္ရွင္ကိုေစာင့္ေမ်ွာ္ေနၾကသည္ ... ေဖ်ာ္ေျဖေရးၿငိမ့္ၿငိမ့္ေလးနဲ႔ အေနာက္တိုင္းဆန္ဆန္အစားေသာက္ဧၫ့္ခံမႈေတြက လာေရာက္သူတိုင္းကိုဆဲြေဆာင္ႏိုင္သည္ ...

မၾကာခင္ပင္ Lwin Group၏ ဥကၠဌေဟာင္း ေဒၚထိပ္ထားလြင္ႏွင့္ခၽြေးမျဖစ္သူ ေဒၚစႏၵာခင္တို႔ကဦးစြာေရာက္လာတာမို႔ စီးပြားေရးလုပ္ငန္းရွင္မ်ား၏ ႏႈတ္ဆက္စကားသံမ်ားကေဝဆာလို႔သြား‌ေတာ့သည္ .. ခ်မ္းသာႂကြယ္ဝမႈႏွင့္ က်န္းမာျခင္းတို႔ေၾကာင့္ ေဒၚထိပ္ထားလြင္မွာ အသက္ႀကီးသည္အထိ က်က္သေရရိွလွပေနဆဲပင္ .. အဖိုးတန္ရတနာမ်ားကို ရိုးရိုးရွင္းရွင္းဆင္ျမန္းထားေသာ္လဲ ထိုတန္ဖိုးမ်ားကပင္ မနည္းလွ .. ေျမးျဖစ္သူအေပၚဂုဏ္ယူေနသည္မွာ ႃပံုးရႊင္ေနသၫ့္မ်က္ႏွာကသက္ေသပင္ ..

ထိုအခ်ိန္တြင္ လက္ရိွဥကၠဌမိုးသားလြင္လြင္ႏွင့္ Lwar Cityပိုင္ရွင္ျဖစ္သၫ့္ ေမဝင့္လႊာညီတို႔က ပဲြအတြင္းသို႔ေရာက္ရိွလာသည္ .. ႏွစ္ေယာက္စလံုးက သာမာန္ထက္ပိုတဲ့အလွတရားေတြရိွၾကတာမို႔ အထူးတလည္ျပင္ဆင္မထားရင္ေတာင္ အရိွန္ဝါတခ်ိဳ႕ရိွေနတတ္သည္ .. အခုလဲ အျဖဴေရာင္ဝတ္စံုကိုမွ မတူညီတဲ့ ဒီဇိုင္းမ်ားျဖင့္ဝတ္ထားပီး နီလာႏွင့္ စိန္ကိုသာအသံုးျပဳထားသၫ့္ လက္ဝတ္ရတနာမ်ားကိုဆင္ျမန္းထားသည္မွာ ေတာ္ဝင္မင္းသမီးႏွစ္ပါးအလား .. ပဲြရိွလူမ်ားမွာ အားက်သၫ့္မ်က္လံုးမ်ားျဖင့္ အၾကၫ့္မလႊဲႏိုင္ၾက ..

She [ သူမ ]Where stories live. Discover now