Part - 10 [Zawgyi]

1.2K 32 1
                                    

Eternal Bright Company ႀကီးရဲ့ဝင္ေပါက္တြင္ ရာထူးအႀကီးပိုင္းဝန္ထမ္းမ်ားႏွင့္ အေရးပါသၫ့္တာဝန္ခံမ်ားက တန္းစီ၍ေစာင့္ဆိုင္းေနၾကပီး ဝန္ထမ္းငယ္မ်ားႏွင့္ မိုးသားတို႔လိုဝန္ထမ္းသစ္မ်ားမွာလဲ သိခ်င္စိတ္မ်ားျဖင့္နားစြင့္ေနၾကသည္ .. အေၾကာင္းမွာေတာ့ ဤCompany ရဲ့ပဲ့ကိုင္ရွင္ ေဒၚထိပ္ထားလြင္လာမည္ျဖစ္တာေၾကာင့္ေပ .. ေဒၚထိပ္ထားလြင္မွာအခုလက္ရိွတြင္ ကိုယ္တိုင္အုပ္ခ်ဳပ္ေနတာျဖစ္ေသာ္လဲ အိမ္ကေနသာဦးစီး၍ တခါတရံမွသာ ရံုးသို႔လာတတ္သည္... ဥပမာ အေရးႀကီး meeting တို႔ ပစၥည္းအသစ္ထုတ္လုပ္မၫ့္အခ်ိန္မ်ားႏွင့္ ပဲြအခမ္းနားလိုအခ်ိန္မ်ားတြင္သာလာတတ္ သည္ .. အခုတခါတြင္ ခရီးထြက္ေနတာေၾကာင့္ Companyသို႔မလာသည္မွာ လႏွင့္ပင္ၾကာေနသၫ့္အတြတ္ ေနာက္ဝင္သၫ့္ဝန္ထမ္းအသစ္မ်ားကမျမင္ဖူးၾကေသးေပ ..

မိုးသားကေတာ့ ရံုးပိတ္ရက္ႏွစ္ရက္အတြင္း မေတြ့ခဲ့ရသၫ့္မ်က္ႏွာလွလွကိုသာ ေစာင့္ေမ်ွာ္ေနမိသည္ .. မၾကာေပ ေရ႔ွဆံုးမွလွမ္းဝင္သၫ့္ေဒၚထိပ္ထားလြင္အား ေစာင့္ႀကိဳေနသူမ်ားကဝိုင္း၍ႏႈတ္ဆက္ၾကသည္ .. သူ႔ေနာက္တြင္ေတာ့ ေမဝင့္လႊာညီႏွင့္အတူ ခန႔္ညားလြင္တို႔မိသားစုကလိုက္ပါလာသည္ .. နီညိုေရာင္ခ်ိတ္လိုင္းက်ဲလံုခ်ည္အား အေရာင္တူရင္ဖံုးလက္ရွည္ျဖင့္ တဲြဝတ္ထားကာ ခ်ိတ္လိုင္းပါပဝါကိုလႊမ္းႃခံု သၫ့္ ေဒၚထိပ္ထားလြင္မွာ အေရာင္ဝါတခ်ိဳ႕ျဖင့္တင့္တယ္ေနသည္ .. သူမ၏မ်က္ႏွာတြင္ ႏွစ္လိုဖြယ္အႃပံုးတပြင့္ကို ဆင္ျမန္းထားပီး ထက္ျမတ္မႈတို႔ကမ်က္လံုးအၾကၫ့္တို႔မွာအထင္းသား .. အရြယ္တင္ပီးအေရးေၾကာင္း အနည္းငယ္မွလဲြ၍ အိုစာျခင္းတို႔မရိွ ..

" ေမေမႀကီး က်န္းမာပါရဲ့လား "

အမႈေဆာင္ဦးျမင့္သိန္းကႏႈတ္ဆက္လိုက္ျခင္းေပ .. ေဒၚထိပ္ထားလြင္အား Eternal Bright Companyရိွ ရာထူးႀကီး ၊ဝန္ထမ္းငယ္မ်ားသာမက Lwin Group တခုလံုးက ဝန္ထမ္းမ်ားေရာ နီးစပ္ရာငယ္ရြယ္သၫ့္ ခင္မင္သူမ်ားကပါ ေမေမႀကီးဟုပင္ေခၚၾကသည္ ..

" က်န္းမာပါတယ္ဦးျမင့္သိန္းရယ္ ဟိုမွာေနလို႔ေကာင္းတယ္ သဘာဝေလကိုရႉရေတာ့ ပိုပီးေတာင္က်န္းမာလာသလိုပဲ "

She [ သူမ ]Where stories live. Discover now