Part - 16 [Zawgyi]

1.3K 32 0
                                    

ေနာက္ဆံုးထြက္ေပၚလာသၫ့္အမွန္တရားမွာေတာ့ မိုးသားဖခင္ ဦးျမတ္မင္းလြင္သည္ေဒၚထိပ္ထားလြင္၏တဦးတည္းေသာသားျဖစ္ပီး မိုးသားလြင္လြင္ဆိုသၫ့္သူကေတာ့ Lwin Groupႀကီး၏ပဲ့ကိုင္ရွင္ေဒၚထိပ္ထားလြင္ရဲ့ေျမးျဖစ္ေနျခင္းေပ ..အျဖစ္ပ်က္ကျမန္ဆန္လြန္းလို႔ မိုးသားကိုယ္တိုင္လဲမယံုၾကည္ႏိုင္ေသး.. ဘြားေဒၚထိပ္ထားလြင္အားစေတြ့ခ်ိန္ထဲက စိတ္ထဲအရင္းႏွီးျမန္ေသာ္လဲ အခုလိုေျမးအဘြားဆက္ဆံေရးျဖစ္ေနမည္ဟုအိမ္မက္ပင္မမက္ခဲ့ ..ငယ္စဉ္ထဲကမိဘႏွစ္ပါး၏ ႏွစ္ဖက္အသိုင္းဝိုင္းအေၾကာင္းကိုေျပာျပဖူးတာမရိွသလို သူေမးသၫ့္အခါတြင္လဲတိတိ က်က်ထြက္မလာတာေၾကာင့္ ေဆြမ်ိဳးအသိုင္း ဝိုင္းမရိွဘူးလို႔ထင္ခဲ့ျခင္းေပ ..

အခုဆိုရင္ေတာ့ စည္းပြားေရးအသိုင္းဝိုင္းတခုလံုးသာမက Mediaမ်ားတြင္ေတာင္အတိ အလင္းထုတ္ျပန္လိုက္တဲ့ဘြားေၾကာင့္ မိုးသားတေယာက္မွာေတာ့ေန့ခ်င္းညခ်င္း သူေဌးေျမးမ အျဖစ္သို႔ေရာက္ရိွသြားေလပီ ..ေမ‌ႀကီးကေတာ့မာနႀကီးသူပီပီဝမ္းသာေနတာမ်ိဳးမရိွသလို မပတ္သက္ခ်င္သၫ့္ပံုပင္ျဖစ္ေနသည္ ..‌ေယာက်ာ္းျဖစ္သူႏွင့္ပတ္သက္ပီး စိတ္နာေနေသးပံုပင္ .. သို႔ေသာ္လဲသမီးျဖစ္သူ၏ေရ႔ွေရးအတြတ္ေတာ့ မိခင္တေယာက္အေနနဲ႔ အတင္းၾကပ္တားဆီးတာမ်ိဳးမလုပ္သလို မိုးသား၏ သေဘာအတိုင္းလက္ခံေပးခဲ့သည္ ..

မိုးသားသည္လဲဖခင္ျဖစ္သူအေပၚဘြားေအ ၏လုပ္ရက္အတြတ္စိတ္နာစိတ္ဆိုးတာမ်ိဳးမရိွသလို ေသြးကစကားေျပာသၫ့္အတိုင္းဘြားကိုစတင္ေတြ့ဆံုထဲက ရင္းႏွီးခ်စ္ခင္ခဲ့သည္ ..သို႔ေသာ္မိုးသားသည္လဲမိခင္ျဖစ္သူလို မာနႀကီးပါသည္ ပံုမွန္ဆိုအခုလိုစည္းစိမ္ခ်မ္းသာေတြကိုမက္ေမာပီး Lwin Group၏ ေျမးအျဖစ္လူသိရွင္ၾကားေနမွာမဟုတ္ေပ ..သားအမိႏွစ္ေယာက္သားဘဝကိုေအး ေအးခ်မ္းခ်မ္းေနထိုင္သြားကာ ဘြားကိုတခါတေလသြားသြားေတြ့မည္.. အခုေတာ့မိုးသားထိုသို႔မလုပ္ႏိုင္ အရာရာကိုေငြႏွင့္လုပ္ယူလို႔မရေပမယ့္ တခ်ိဳ႕ေသာအရာေတြကိုပိုင္ဆိုင္ႏိုင္ဖို႔ အာဏာတခုလိုအပ္သည္.. ထိုအာဏာကလဲေငြေၾကးနဲ႔လုပ္ယူလို႔ရေနသည္ .. မိုးသားအတြတ္ေတာ့ရွင္းပါတယ္ ဒီကမ႓ာမွာသူလိုခ်င္ေနတာတခုတည္း ဒါကလႊာဆိုတဲ့မိုးသားခ်စ္ရသူ.. အနည္းဆံုးေတာ့ ေဒၚထိပ္ထားလြင္၏ေျမးအျဖစ္က လႊာ့ကိုပိုင္ဆိုင္ႏိုင္ဖို႔အေထာက္ကူျဖစ္ႏိုင္သည္ ..

She [ သူမ ]Where stories live. Discover now