Part - 32 [Zawgyi]

1.9K 44 6
                                    

ၿခံထဲကကားသံေၾကာင့္ေမဝင့္လႊာညီ သက္ျပင္းအသာခ်လိုက္မိသည္ ..ေစာနကထိပူပန္ေနသၫ့္စိတ္က အခုေတာ့အလိုမက်မႈႏွင့္အတူမ်က္ႏွာကိုစူပုတ္ထားလိုက္သည္ ..

ဒီရက္ပိုင္း ဘာေတြအလုပ္ရႈပ္ေနသည္မသိသၫ့္ေကာင္မေလးက မ်က္ႏွာခ်င္းဆိုင္ဖို႔ခက္ခဲစြာ ..မနက္ဆိုအေစာႀကီးထသြားတတ္ပီး ညဆိုအခုလိုပဲေနာက္က်မျွပန္လာတတ္သည္ ..ဘာေၾကာင့္ဆိုတာေမးလဲမေျဖတာမို႔ ထိုေကာင္မေလးကိုသူစိတ္ဆိုးခ်င္ေနပီေလ ..

" ဟာ လႊာမအိပ္ေသးဘူးလား "

အိမ္ထဲဝင္လာသူက သူ႔ကိုျမင္သည္ႏွင့္စိတ္ပူပန္စြာေျပာလာတာမို႔ ပို၍စူပုတ္လိုက္ပီး ..

" ကဲ ေျပာပါအံုး ဒီရက္ပိုင္းဘာေတြအလုပ္ရႈပ္ေနလို႔ မ်က္ႏွာခ်င္းဆိုင္ဖို႔ေတာင္ခက္ခဲေနတာလဲ ရႈပ္ရႈပ္ရွက္ရွက္အသံေတြမၾကားခ်င္ဘူးေနာ္ "

စူပုတ္ပုတ္မ်က္ႏွာေလးက မိုးသားအတြတ္တကယ့္ကိုအသည္းယားစရာ ..လူေတြေရ႔ွတည္ၿငိမ္စြာေနတတ္သၫ့္ သူ႔လႊာေလးက အခုလိုကေလးဆန္ဆန္ေလးေနတတ္တာသူတေယာက္သာသိခြင့္ရိွတာမို႔ ေက်နပ္ရသည္ ..

" သားကဘာလို႔ရႈပ္ရွက္ရမွာလဲလႊာရဲ့ ရိွတဲ့မိန္းမေလးတေယာက္ကိုေတာင္ခ်စ္လို႔မဝတာကို "

" ခ်စ္လို႔ဝရင္ေတာ့ ရႈပ္မယ္ေပါ့ေလ "

" ဟာကြာလႊာကလဲ လူကိုေနာ္အသည္းယားေအာင္လုပ္ေနတယ္ ဆဲြမြပစ္လိုက္မွာဗ် ဒီကလူသားေလးကိုဘယ္ေတာ့မွခ်စ္လို႔ဝမွာမဟုတ္ဘူးသိလား "

" ေတာ္ပါ စကားတတ္တိုင္း ..ေနာက္က်ေနပီ ညစာေရာစားခဲ့ပီလား "

" ဟုတ္ အျပင္မွာဧၫ့္သည္ေတြနဲ႔စားခဲ့တယ္ လႊာေကာစားပီးရဲ့လား "

" အြန္းပီးပီေလ ေမေမႀကီးနဲ႔အန္တီစႏၵာနဲ႔အတူစားလိုက္တာ "

" အင္း ဒီရက္ပိုင္းအလုပ္ရႈပ္ေနတာနဲ႔ ဘြားနဲ႔ေမႀကီးကိုေတာင္ စကားေကာင္းေကာင္းေျပာခ်ိန္မရဘူး "

" ကဲပါ စကားလမ္းေၾကာင္းလႊဲမေနနဲ႔ ဒီရက္ပိုင္းဘာေတြအလုပ္ရႈပ္ေနတာလဲ ရံုးမွာလဲအေရးႀကီးကိစၥမရိွပါဘူး မင္းေနာ္ ငါ့ကိုဘာေတြလိမ္ေနလဲ "

She [ သူမ ]Where stories live. Discover now