Глава 24 🔞

878 74 0
                                    

- Не! Защо продължаваш да ме питаш това? - попита Мирна намръщено.
- Защото искам да се оженя за теб, защо иначе?
- Бракът не е моята представа за добро прекарване.
- Откъде би могла да знаеш?
- Опитах. Не ми хареса.
- Била си омъжена?
Брайън се отдръпна от нея и тя го погледна през рамо.
- Да. Разведена съм от почти пет години и бих искала това да си остане така.
- Е, това обяснява някои неща. Наранил те е жестоко, нали? - той отстрани косата от лицето ѝ и я целуна по слепоочието.
- Да.
- Аз никога не бих те наранил, Мирна.
Тя изсумтя насмешливо.
- Знаеш ли колко пъти съм чувала тази изтъркана плоча?
Брайън я целуна нежно по бузата, после по челюстта ѝ.
- Никога, обещавам! Никой не е чувал песните, които правим заедно. Пишем ги с такава лекота. Не съм написал повече от три ноти откакто правихме любов за последен път.
- Тогава мисля, че е крайно време да напишеш нещо ново.
- Съгласен съм, но първо имам няколко въпроса.
Мирна се обърна към него.
- Това звучи сериозно.
- Сега, когато знам, че не спиш с други мъже...
- Е, съществува Боб.
Лицето му помръкна.
- Боб?
- Да, но той всъщност никога не спи с мен. Просто ми дава фантастични оргазми, след което го прибирам обратно в чекмеджето. От време на време трябва да му сменям батериите, но той е с доста лесна поддръжка.
Челото на Брайън се набръчка, когато повдигна веждите си.
- Вибратор?
Тя се ухили.
- Мултифункционален с приставки. Моето гадже на батерии.
- Боже, не се шегувай така. За минута успя да изтръгнеш сърцето ми.
- О, съжалявам. - тя отметна дългата черна коса от лицето му. - Всъщност не спя с никого.
- Значи не вземаш противозачатъчни?
- Имам спирала... Чакай малко! Това да не е онзи прословут разговор 'време е да спрем да ползваме презервативи'?
- Непрекъснато сънувам как свършвам вътре в теб
- Сънуваш това? Наистина ли?
- През цялото време. Е, обикновено съм буден, но...
Мирна се засмя и го целуна. Брайън изглеждаше толкова обнадежден, докато я гледаше в очите.
- Бременността не е единственото нещо, за което трябва да се тревожим, Брайън. Има болести, които...
Той се пресегна над нея, отвори чекмеджето на нощното шкафче и извади лист хартия.
- Вече се изследвах. Виж! Чист съм. - той размаха разпечатка от клиника.
- Но какво ще стане, ако аз не съм?
Лицето му помръкна отново.
- Това възможно ли е? Вече съм бил в теб повече от веднъж и то без никаква защита.
- Последните ми изследвания бяха негативни.
- И?
- И оттогава не съм спала с никого освен с теб...
- Страхотно. - той хвърли разпечатката настрана и се покатери върху нея. Събу боксерките си и наведе глава, за да я целуне.
- Брайън?
- Хм?
- Планирал ли си всичко това? Защо държиш резултатите от теста в чекмедже до леглото?
Той вдигна глава, за да я погледне.
- Мирна, влязла си ми под кожата. Планирах завръщането ти от момента, в който ме остави в Де Мойн. Всъщност имам няколко изненади за теб.
Заинтригувана, тя повдигна вежда към него.
- Какви изненади?
- Ако ти кажа, няма да бъдат изненади.
- Така е, но...
- Значи мога да свърша свободно в теб?
- Няма причина да не можеш.
- Да! - извика и сви победоносно юмрук. Отново се наведе от леглото, изваждайки нещо друго от чекмеджето. - А сега е време за една от изненадите ти.
С помощта на зъбите си Брайън отвори малкото пакетче, което подозрително приличаше на презерватив. Той взе нещото в дланта си. Мирна го гледаше озадачена. Не беше презерватив. Беше розов гумен пръстен с размерите на презерватив. В единия край имаше малка кръгла приставка.
- Това не е ли...
- Пръстен за пениси, да. Има и специална част за твое удоволствие.
Тя поклати глава.
- Нямаш нужда от това.
Той ѝ се ухили дяволито, стисна пръстена в ръката си и той започна да вибрира.
- Мисля, че това ще ти хареса. - Брайън отхвърли завивките настрани и плъзна пръстена върху члена си, чак до основата. Целият потръпна. - На мен също ми харесва.
- Добре, ще опитаме. Просто мисля, че сме достатъчно горещи един към друг, за да се нуждаем от играчки.
- Оплакваш ли се? - той се претърколи върху нея, като от областта на чатала му се чуваше упорито бръмчене.
- Не. Просто си мисля... - Брайън се плъзна в нея, овлажнен от соковете ѝ. Тя забрави за всичко, освен за усещането за него в нея. Когато той се зарови напълно, вибриращата приставка на пръстена се докосна до клитора ѝ и тя потрепери. - Уау.
- Да, това казах и аз. - промърмори той. След това бързо намери ритъм, който да взриви и двамата.
Мирна беше сигурна, че членът му е станал огромен, по-голям от обикновено. Звярът я разтягаше до предела на нейните възможности, а невероятната джаджа бръмчеше срещу чувствителния ѝ клитор при всеки тласък.
- О,боже. - изстена тя, треперейки силно срещу него.
Той остана заровен дълбоко в нея, докато тя свършваше, продължавайки да стимулира клитора ѝ, докато тя не изкрещя.
- Харесва ти?
Брайън целуна брадичката ѝ, докато тя продължаваше да трепери. Тялото ѝ се надигна от леглото, поемайки го още по-дълбоко. Той се дръпна назад и отново се заби в нея. Мирна не можеше да спре да трепери. Убийственото удоволствие между бедрата ѝ трябваше да бъде неутрализирано с нещо. Тя разкопча предната закопчалка на сутиена си и нетърпеливо го свали. Покривайки гърдите си с ръце, тя стисна зъби и ощипа твърдите си зърна толкова силно, колкото можеше да понесе. Леката болка балансира приятното удоволствие. Тя потръпна по-силно. Брайън бутна едната ѝ ръка встрани и засмука зърното ѝ в устата си.
- Ах! - извика Мирна.
Пръстите му погалиха нежно косата ѝ, докато засмукваше гърдата ѝ. Силното му смучене беше по-добро от болката, която тя си беше причинила. Мирна можеше да се закълне, че членът му продължава да набъбва. Или може би тя беше по-подута от нормалното. Каквато и да бе причината, главичката на пениса му се триеше в нейната g-точка при всеки тласък. Тя беше чувала за женската еякулация, но никога не я беше изпитвала преди. С помощта на верния си вибратор, тя го беше постигала няколко пъти, но мъж никога не я бе довеждал до това изживяване. Досега.
- Брайън. - прошепна тя настойчиво.
Той вдигна глава от гърдите ѝ и целуна устните ѝ, стенейки.
- Боже, усещам те фантастично. - промърмори той. - Кожа срещу кожа. Топло, меко кадифе навсякъде около мен. Искам да бъда в теб завинаги.
Това беше разликата. Без презерватив.
- Да. - съгласи се тя. - О! - ахна след секунда. - Брайън. Брайън? Аз мисля... Мисля, че ще...
- Просто го пусни, скъпа. Ще те накарам да свършиш отново. Не е нужно да се въздържаш.
- Не р-разбираш. Това...
Твърд, пулсиращ оргазъм сграбчи вътрешностите ѝ. Тя извика. Беше толкова различно от клиторния оргазъм. Първичен, по-интензивен. Всеки орган в долната част на тялото ѝ се свиваше в силен спазъм, отпускаше се и отново се свиваше. Шибано фантастично!
Ноктите ѝ се забиха в раменете му, когато гърбът ѝ се изви като дъга над леглото. Той я задържа с една ръка, докато оргазмът ѝ отшуми.
- Какво се случи? - прошепна той. Когато тялото ѝ спря да трепери, тя отвори очи, за да погледне загриженото му лице. - Това беше доста по-различно, Мирна. Добре ли си?
- По-добре от всякога. - тя се ухили. - Чувал ли си някога за женска еякулация?
Той повдигна вежда към нея.
- Мислех, че това е мит.
Тя се засмя накъсано, почти маниакално.
- Това мит ли беше според теб?
Той се ухили.
- Не, всъщност...
- Без презерватив главичката на члена ти разтрива g-точката ми всеки път, когато се изтеглиш и тласнеш в мен. Сякаш бяхме...
- Създадени един за друг.
- Да. - тя се засмя. - Това не е ли най-нелепото нещо, което някога си чувал?
Брайън се намръщи.
- Не мисля, че е нелепо.
Мирна докосна лицето му. Беше такъв романтик.
- Защо спря? Мислех, че искаш да свършиш в мен.
- Вече го направих.
- Направи ли го?
Той се засмя.
- Не, скъпа. Всичко това беше ти. Искаш ли ти да си отгоре за малко? Замая ми се главата.
Отгоре? Когато беше отгоре, винаги свършваше два пъти по-често. Не беше сигурна дали щеше да се справи с вибриращия пръстен в това положение. Тя обаче беше готова да го направи заради Брайън.
- Да, добре.
Той се измъкна бавно и се претърколи по гръб. Тя не просто си беше въобразявала, че членът му е по-дебел от обикновено. Той пулсираше. Кожата беше опъната над дебелите вени, главичката му беше тъмнолилава.
- Този Звяр днес наистина ще ме разкъса на две. Нищо чудно, че си замаян.
Мирна засмука главата на члена му и хвана топките му в ръка, масажирайки ги нежно. Той изпъшка. Протегна се отново към нощното шкафче и зарови на сляпо в чекмеджето. След миг пъхна нещо в ръката ѝ.
- Сложи това вътре в мен.
Тя огледа малкия предмет. Черен. Колкото размера на палеца ѝ. Тя освободи главичката на члена му от устата си и стисна топките му, докато той не започна да стене от болка. Когато ги пусна, той изпъшка с облекчение.
- Анална тапа? Малко си извратен, нали Мастър Синклер?
- Притеснява ли те? Мога да я прибера.
Брайън протегна ръка към нея, за да я вземе обратно. Тя завъртя очи и се просна по корем, с лице между краката му. Тялото му се сви, когато тя заби езика си в дупето му. Облиза го нетърпеливо, намокряйки мястото обилно със слюнката си.
- О, Боже, Мир! - ахна той. - Пенисът ми отчаяно се нуждае от вниманието ти.
Тя отново стисна топките му, но не обърна внимание на натежалия до пръсване пенис. Ако го докоснеше, той щеше да избухне, а тя му бе обещала да свърши в нея. Не на собствения си корем. Когато бедрата му започнаха да треперят, тя реши, че му е достатъчно, и пъхна тапата в дупето му. Той се напрегна. Изпъшка. Потрепери. Господи, искаше ѝ се да го язди.
Мирна изпълзя нагоре по тялото му и обкрачи бедрата му, насочвайки твърдия му член в себе си. Тя стисна зъби и се отпусна, като го пое наведнъж. Брайън изви гръб и покри очите си с длани.
- Ах, по дяволите, Мирна. Мамка му!
Тя се изтегли нагоре и гърбът му се изви още повече. Цялото му тяло трепереше. Тя отново го пое дълбоко, като вибриращият пръстен стимулираше клитора ѝ. Започна да го язди по-бързо. Заби ноктите си в корема му и той се сгърчи, повтаряйки името ѝ в екстаз. Мирна никога не беше виждала мъж да достига оргазъм по този начин. Това я възбуди повече от всичко преживяно досега. Той започна да се забива в нея, повдигайки бедрата си от матрака. Тласък след тласък. Чукаше я като животно.
Пъшкания и стенания придружаваха всеки тласък, докато напрежението не достигна връхната си точка. И двамата бяха близо. Когато тялото на Мирна потръпна от кулминацията, той сграбчи бедрата ѝ, за да я задържи надолу, докато свърши, изхвърляйки се дълбоко в нея. Тялото му беше напрегнато, лицето - изкривено от удоволствие.
Беше забравил да диша, а тя не можеше да откъсне очи от него.
След дълъг миг той пое дълбоко въздух и се отпусна в леглото, все още треперейки. Мирна се строполи върху него. Ръката му се уви около гърба ѝ. Тя обърна глава, за да може да го погледне.
Брайън дишаше неравномерно, задъхвайки се. Беше в делириум.
- Това... - промърмори той, - това...
- Беше фантастично.
- Нямам думи.
- Оправда ли очакванията ти? Свършването ти в мен, имам предвид.
Той отвори очи.
- Има ли нужда да питаш? Мисля, че създадохме наша собствена свръхнова с тази експлозия.
Тя му се ухили.
- Но не чу никаква музика?
- Чух цял симфоничен оркестър. - той се засмя. - Не съм сигурен обаче дали мога да го използвам. Ще трябва да регулираме интензитета, ако искам да напиша нещо за групата.
Мирна вдигна глава и му се нацупи.
- Нямаш това предвид наистина, нали?
- Напротив. Не мисля, че мога да издържа да свършвам толкова мощно повече от веднъж или два пъти на ден.
Тя въздъхна.
- Предполагам, че ще трябва да свикна да живея с това. - тя наведе глава, за да скрие усмивката си, и нежно го целуна по рамото.
Брайън я търкулна по гръб и свали пръстена, хвърляйки го обратно в чекмеджето. Той се настани сред възглавниците и разтвори ръцете си.
- Ела тук, скъпа. - прошепна той, почти заспал. - Искам да те прегърна.
Ако Мирна искаше да запази това между тях само на ниво секс, тя знаеше, че не бива да му угажда. Въпреки това не издържа на изкушението и се отпусна в обятията му. Той подреди завивките около тях. Краката ѝ определено бяха топли сега, но прегръдката му стопляше повече от тялото ѝ. Тя въздъхна и отпусна глава на рамото му.
Брайън я целуна по челото и заспивайки си затананика под нос нов риф за китара.
Мирна предположи, че ще може да изтърпи да бъде около този човек и колегите му от групата в продължение на три месеца. Ако приемем, че се съгласят на предложението ѝ.

БРАЙЪН (книга #1 от поредицата Sinners 🤘)Where stories live. Discover now