Глава 47

480 72 4
                                    

Мирна продължи покрай сцената, наранена повече, отколкото би трябвало. Защо ѝ пукаше толкова, че Брайън вече няма да иска да бъде с нея? Тя самата никога не бе очаквала той да бъде постоянен елемент в живота ѝ. Но сега беше твърде рано. Не беше готова да се откаже от него. Техните три месеца още не бяха свършили. Все още разполагаше с шест седмици...

Мирна застана до Малкълм отстрани на сцената. С твърдо изражение на лицето, той беше скръстил ръце на гърдите си. Мирна прехапа езика си и насочи вниманието си към случващото се на сцената. Няколко оператора бяха готови да заснемат концерта на живо, кадри от който групата щеше да използва в предстоящия си нов видеоклип. Те бяха избрали родния си град за това, защото очакваха тълпата да е най-многобройна и екзалтирана. Когато светлините на стадиона угаснаха, ревът на публиката беше толкова оглушителен, че Мирна покри ушите си с ръце.

Разбийте ги, момчета!

Около сцената избухнаха ослепителни бели струи от фойерверки. Светлината очерта силуета на Брайън, който стоеше на платформа над барабанния сет, забивайки първите акорди на интрото към 'Gates of Hell'. Сърцето на Мирна туптеше в смесица от гордост и очакване. Клеър ръкопляскаше развълнувано. Малкълм не помръдваше дори едно мускулче. Публиката изригна.

Огнени струи се изстреляха във въздуха от двете страни на барабаните в мига, в който останалата част от групата се присъедини към Брайън. Тълпата крещеше одобрително.

Първоначално слабо, ръмженето на Сед започна да се засилва. Мирна не го забеляза веднага, но съдейки по ентусиазираната им реакция, феновете очевидно го виждаха.

Тогава тя видя какво толкова ги бе развълнувало. Сед буквално изникна от пода, в средата на сцената. Тихият тътен на гласа му се усили, когато една платформа го издигна. Когато платформата се изравни с пода, вокалистът скочи върху издадената към публиката част на сцената. Червени и сини фонтани от искри се издигаха около него от всички страни, обкръжавайки го в кръг от цветна светлина. Веднага след като светлината загасна, той започна да пее. Пиротехническите ефекти впечатлиха Мирна с перфектния си синхрон с песента. Екипът беше надминал себе си за живия запис.

- Надут позьор. - измърмори Малкълм.

Мирна едва потисна желанието си да го срита в пищялите.

БРАЙЪН (книга #1 от поредицата Sinners 🤘)Where stories live. Discover now