- Закуска! - провикна се Ерик, когато служител на хотела, изглеждащ доста уморен, вкара количка за сервиране в стаята. Барабанистът седна на масата с по една палка във всяка ръка и удари с юмруци по нея. - Хайде да ядем! Хайде да ядем!
Сед се изтъркули от масата и седна на стол. Едно мускулче играеше нервно на челюстта му, но той не каза нищо. Момчето от румсървиза започна да разтоварва количката, нареждайки истинско пиршество върху масата.
Ерик вдигна капаците от чиниите и ги метна обратно върху количката. Половината от тях попаднаха в целта, но останалите се стовариха на пода.
- Моята! - заяви той, когато намери порция пухкав омлет отрупан с халапеньоси.
Сед взе своята чиния с яйца на очи и шунка. Тримата китаристи свалиха инструментите си, преди да се присъединят към останалата част от групата. Мирна не беше сигурна какво да прави. Брайън не я беше попитал какво иска, а тя не искаше да открадне храната на някой друг. Не че имаше недостиг. Имаше поръчана достатъчно храна за поне петнадесет души.
- Не знаех какво харесваш, - обясни Брайън. - затова поръчах повечко неща.
Тя се усмихна. Сладък секс бог. Да, това беше Брайън. Той даде щедър бакшиш на изглеждащия вече двойно по-изморен служител и седна начело на масата, придърпвайки Мирна в скута си.
- О, ще повърна. - каза Трей, но се ухили. - Не се лигавете пред нас.
Брайън го перна леко зад врата и придърпа купа с плодове, чиния с бъркани яйца, палачинки, бисквити и бекон.
- Какво предпочиташ? - попита загрижено той.
Фактът, че седеше толкова близо до него, изпари напълно глада ѝ за храна. Предизвика обаче друг вид глад. Тя се наведе близо до ухото му:
- Твоят пенис.
Ръката му се плъзна под робата ѝ и нагоре по бедрото.
- Това ще е второто ястие. - прошепна той.
- Предполагам, че мога да изчакам няколко минути. Стига да ми обещаеш и десерт.Пръстите му се плъзнаха под ластика на бикините ѝ и докоснаха подутите ѝ срамни устни. Тялото ѝ потръпна.
- Обещавам.
Когато той извади ръката си над масата, за да започне да яде, Мирна се отпусна. Тя се задоволи да хапне само няколко парчета пъпеш, докато Брайън излъска чинията си с бъркани яйца, напоени обилно с кетчуп и няколко парчета бекон. Тя му наля чаша портокалов сок и настоя да изпие всичко.
ESTÁS LEYENDO
БРАЙЪН (книга #1 от поредицата Sinners 🤘)
RomanceПетима зашеметяващи мъже, една секси жена и изпепеляващ любовен романс... За Брайън Синклер, водещ китарист на най-горещата съвременна рокгрупа, животът е само музика и нищо друго. Когато губи вдъхновение, той ще се нуждае от много нощи на греховна...