Глава 41

538 70 0
                                    

Мирна поклати глава към Брайън.

- Говорихме за това сто пъти. Няма да остана в Ел Ей с теб.
- Можеш да работиш, докато репетираме или сме в звукозаписното студио. - каза той. - И след няколко дни заснемаме нов видеоклип. Можеш да използваш целия този ден за работа.

Легнал по гръб в една от койките, Брайън прокара леко пръсти по голото ѝ рамо, проследявайки тънката презрамка на сатенената ѝ нощница. Тя лежеше на корема му, скръстените ѝ ръце бяха на гърдите му, а брадичката ѝ лежеше върху преплетените ѝ пръсти. Тя се взря в лицето му, което беше скрито в сенките, обмисляйки възможностите си. Той я тормозеше вече почти цяла седмица и колкото и да искаше да се забавлява с него, Мирна знаеше, че трябва да се възползва от възможноста и да се залови сериозно с работата си.

- Знаеш че, ако остана, ще искам да гледам всичко, което правиш. Прекалено много ме разсейваш... Освен това става дума само за една седмица. Няма да ни убие, ако бъдем разделени за седем дни.
- Били сме заедно почти всеки момент от всеки ден в продължение на три седмици. Седем дни ми се струват като цяла вечност.
- Знаеш какво казват. Раздялата кара сърцето да се привързва още по-силно.
- Ако сърцето ми се привърже още само малко по-силно, то направо ще прескочи от моите в твоите гърди.

Тя се разтопи от думите му и се надигна, за да го целуне.

- Това е най-милото нещо, което някой някога ми е казвал.
- А на мен ми звучи смъртоносно. - промърмори той.
- Тогава не искам сърцето ти да се привързва повече.

Тя го целуна отново и се претърколи към стената.

- Не си мисли, че само защото си крайно упорита, ще се измъкнеш от среща с родителите ми. - каза Брайън. - Те ще присъстват на шоуто утре вечер.

Мирна седна, главата ѝ беше на сантиметри от удар в тавана.

- Какво?
- Винаги идват на концертите ни в Ел Ей. Родителите на Трей и на Сед също. Вероятно всички ще бъдат там и сега. За тях това е като коледна програма в началното училище.
- Знаят ли за мен? - попита тя с нехарактерно писклив глас.
- Разбира се, че знаят. Майка ми е страхотен слушател, когато съм разстроен. А повярвай ми, бях такъв през целия този месец, откакто се разделихме в Де Мойн.
- Какво си ѝ казал? - когато той отвори уста, за да отговори, тя я покри с ръка. - Чакай. Не искам да знам.

БРАЙЪН (книга #1 от поредицата Sinners 🤘)Where stories live. Discover now