Глава 59 🔞

535 73 2
                                    

Мирна и Брайън се съблякоха бавно, докато не застанаха един пред друг голи, едновременно развълнувани и облекчени. Ръцете ѝ се плъзнаха по топлата кожа на гърдите му. Устните ѝ ги последваха.

- Това е моментът, когато ме вдигаш на ръце и ме носиш в леглото. - каза Брайън и тя се засмя.
- Хей, опитвам се да бъда сериозна.
- Кой казва, че аз не съм сериозен? - той ѝ се ухили, а след това ахна, когато тя обви ръце около кръста му и повдигна краката му на няколко сантиметра от пода. Тя направи няколко крачки и го стовари на леглото. Брайън се засмя, закривайки очите си с ръце. Смехът му стопли сърцето ѝ. Това беше едно от многото неща, които тя обичаше, хм, харесваше в този мъж.
- Съжалявам, не се получи особено грациозно. Трябва да тренирам повече. Слаби бицепси. - Мирна се качи на леглото до него, подканяйки го да се изтегли към таблата. - А това е частта, в която посипвам розови листенца върху кожата ти, нали?
- Мисля, че сме привършили розовите листенца.
- Затвори очи. - Брайън изпълни молбата ѝ и Мирна освободи косата си от щипката. Тя се наведе над него и прокара дългата си гъста коса по корема му. - Представи си, че това са листенца от рози.
- Ще ми се да усетя нещо по-добро. Увий я около члена ми.
- Ние сме нежни, Брайън, помниш нали?
- Това не е ли нежно?
- Нежността изобщо не включва члена ти и особено увиването на косата ми около него.

Той отвори шокирано очи.

- Шегуваш се!

Мирна покри устните му с пръсти.

- Шшт. Затвори очи. - той се поколеба за момент, но се подчини. - Първо ще докосна всеки сантиметър от теб... - прошепна тя. - а след това ще го целуна.

Той хвана полутвърдия си член и го погали от основата до върха.

- Всичките двадесет? Дай ми минута. Все още не е напълно готов.

Тя се засмя.

- А сега кой се шегува?

Брайън ѝ намигна.

- Съжалявам. Ще се държа прилично.

Леките ѝ като перце докосвания започнаха от лявата му ръка. Синините бяха избледнели и подуването намаляло, но тя никога нямаше да забрави онова ужасяващо чакане в спешното за резултатите от рентгена. Беше убедена, че той никога повече няма да може да свири на китара и всичко щеше да е по нейна вина.

БРАЙЪН (книга #1 от поредицата Sinners 🤘)Kde žijí příběhy. Začni objevovat