Глава 50 🔞

791 73 2
                                    

Със сънлива усмивка Мирна протегна ръце над главата си и се обърна настрани, за да прегърне Брайън през гърба. Трябваше да е в самолета след дванадесет часа, но последното нещо, което искаше да направи тази сутрин беше да стане от леглото.

Тя прокара длан по корема му, а устните ѝ погалиха рамото му. Имаха няколко часа на разположение, за да си кажат подобаващо сбогом и тя смяташе да изпълни всяка минута от тях с удоволствие. Той потръпна, когато ръката ѝ се качи нагоре по гърдите му, а пръстите ѝ се докоснаха до халката на лявото му зърно.

Мирна рязко отвори очи и замря. Пръстен на зърното?

- Не спирай точно сега. - промърмори Трей сънливо и лениво отвори очи. - Толкова е приятно.

Моментално събудена, Мирна се надигна и седна в леглото. Тя рязко издърпа чаршафа, за да покрие голите си гърди.

- Какво правиш тук?
- Аз го поканих. - каза Брайън от отсрещната страна на леглото.
- Сънливо парти. - очите на Трей се затвориха.

Мирна се притисна до Брайън, сърцето ѝ биеше лудо. Той моментално я претърколи по гръб под себе си.

- Трей е уморен. Ще започнем без него.

Брайън прикова ръцете ѝ от двете страни на главата ѝ и я целуна, докато скованото ѝ тяло започна да се отпуска.

- Не съм чак толкова уморен. - ръката на Трей се плъзна по корема на Мирна и тя отново се напрегна. - Запазете малко от това и за мен. - промърмори той.

Меки устни докоснаха рамото ѝ. Мирна откъсна устата си от тази на Брайън и погледна Трей. Неговите изумрудено зелени очи срещнаха решително нейните.

- Добре ли си? - попита я Брайън. - Ако си променила решението си, можем да спрем.

Ръката на Трей се плъзна нагоре по тялото ѝ, карайки кожата ѝ да настръхне. Той обхвана гърдата ѝ, а палецът му докосна твърдото ѝ зърно. Очите ѝ се затвориха от удоволствие.

- Не мисля, че тя е тази, която ще има проблем с това. - каза Трей на Брайън. - Повече се тревожа за теб. Не искам да ме мразиш след това.
- Правили сме го и преди, Трей. Имал ли съм някога проблем с това?
- Но ти наистина об... - Трей си пое дълбоко дъх. - Наистина ти пука за Мирна.
- И ѝ имам пълно доверие. Знам, че няма да ми изневери зад гърба.

БРАЙЪН (книга #1 от поредицата Sinners 🤘)Where stories live. Discover now