Мирна почука на вратата с надпис „Само за персонала" от задната страна на стадиона. Едър мъж открехна вратата, блокирайки входа с широкото си тяло.
- Мога ли да ви помогна, госпожо? - тя нямаше какво друго да облече, освен строгия си професионален костюм, но да я наричат „госпожо" я зашлеви през лицето и тя стисна зъби.
- Аз съм гост на Sinners.Той я оглежда шокирано известно време. Изразът на лицето му говореше категорично и без думи. После взе клипборда и отгърна на една от страниците.
- Име?
- Мирна. - тя се поколеба. - Мирна Духсед.Мъжът се ухили.
- Сигурно имаш много сестри. В списъка ми има половин дузина момичета със същото фамилно име.
Тя прочисти гърлото си:
- Не думай!
Той ѝ подаде пропуск с фалшивото име, даващ ѝ право на достъп до гримьорните и я насочи по коридора. Множество хора се тълпяха пред вратите, отбелязани с имената на подгряващите групи. Повечето от присъстващите бяха млади жени, които изглеждаха както се очакваше. Носенето само на черен сутиен вместо блуза изглеждаше някаква норма. Мирна опита да се впише, но напразно. Всеки човек, покрай когото минаваше, спираше да говори по средата на изречението, за да я зяпа. Може би трябваше да си купи дънки преди концерта, на не мислеше, че носенето на костюм ще бъде голяма работа. Грешка.
Когато забеляза съблекалнята с надпис Sinners, тя се усмихна. Щеше да е в безопасност от погледите на екзалтираните фенове, когато влезе.
Тя почука на вратата и някой я отвори. Очаквайки да види само членовете на групата, тя остана шокирана, откривайки съблекалнята, препълнена с хора, които не разпознаваше. Тя се шмугна вътре и затвори вратата. Проправяше си път през стаята, търсейки някой, който ѝ изглежда познат.
- Мирна! - извика Ерик. - Ти успя.
Тя се сви, когато той прекоси половината стая и я вдигна от пода, ръцете ѝ бяха притиснати до тялото. Височината му я хвана неподготвена. Не беше осъзнавала колко дяволски висок е той, докато краката ѝ не се издигнаха на почти метър от земята.
- Пусни ме. - Ерик я завъртя, целуна я силно по слепоочието и я остави да стъпи на краката си.
ESTÁS LEYENDO
БРАЙЪН (книга #1 от поредицата Sinners 🤘)
RomanceПетима зашеметяващи мъже, една секси жена и изпепеляващ любовен романс... За Брайън Синклер, водещ китарист на най-горещата съвременна рокгрупа, животът е само музика и нищо друго. Когато губи вдъхновение, той ще се нуждае от много нощи на греховна...