Глава 4

873 95 7
                                    

- Стая 615. - повтори Брайън.
- Точно така. - Мирна слезе от скута му и оправи полата си, преди да хвърли поглед през рамо към Ерик, който блъскаше главата си в масата.
- Ще останеш за концерта утре, нали? - попита Сед.
- Разбира се.

Трей я поздрави с два пръста опрени на челото му.

- Лека нощ, професоре.
- Лека нощ, Трей, Джейс, Сед, Ерик. - тя кимна поред на всеки от тях. - Много се забавлявах с вас тази вечер. Благодаря ви, че ме изтърпяхте. - взе компютърната си чанта и излезе от салона. Очите на всеки мъж в стаята проследиха съблазнителното поклащане на бедрата ѝ.
- А аз ти благодаря, че ме надърви. - измърмори Сед.
- Тя носи жартиери под този костюм. - изпъшка Ерик.
- Видях, - промърмори Сед. - когато се качи на масата.
- Почувствах го... когато плъзнах ръка под полата ѝ. - Ерик отново удари глава в масата.
- Не постигна особен успех, нали? - попита съчувствено Сед. - Тя е адски добра в отхвърлянето на авансите на мъж, без да го прави очевидно.
- Но в случая на Ерик, го направи доста очевидно. - Джейс се засмя и се наведе, за да избегне дивото замахване на барабаниста през масата.
- Не прави това тук, Стикс. - смъмри го Сед. - Пак ще те арестуват.
- Тя защо не ти пожела лека нощ, Брайън? - попита Трей, наблюдателен както винаги.
- Иска да се кача в стаята ѝ.
- Щастливо копеле. - Ерик се протегна през масата, за да хване Брайън за тениската, но той го плясна силно през ръцете.

Водещият китарист остана седнал за момент, борейки се с желанието отново да сложи глава на масата.

- Просто ми се иска да не бях толкова пиян. Исусе!
- Но все пак ще отидеш, нали? - Трей схруска близалката между зъбите си и хвърли празната дръжка в пепелника. - Вагина за възстановяване на накърненото ти самочувствие?

Брайън хвърли поглед към най-добрия си приятел и колега китарист.

- Вие как мислите?
- Аз мисля, че трябва да те вържем и да те скрием в автобуса. - отговори му Ерик. - Тя ще си помисли, че си я зарязал. Тогава аз ще отида да я утеша и ще се погрижа за нея. - той отвори уста и почука езика си с върховете на показалеца и средния си пръст.
- Мечтай си, Стикс. - Брайън изпи половин чаша вода и провери дъха си, като духна в дланта си. Потрепери. Измъкна близалка от джоба на якето на Трей, разопакова я и я мушна в устата си.

БРАЙЪН (книга #1 от поредицата Sinners 🤘)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin