Влажна топлина се провлачи по врата на Мирна. Тя въздъхна, по-скоро заспала, отколкото будна. Нежно засмукване точно под ухото ѝ накара тялото ѝ да потрепери. Тя се отдаде на усещането на устата му върху кожата ѝ и на топлината, излъчвана от твърдото му тяло зад нея. Дланта му докосна голата кожа точно под пъпа ѝ и тя мигновено се напрегна от нужда. Пръстите му се плъзнаха под ластика на бикините ѝ, търсейки клитора ѝ. Беше толкова гореща и подпухнала. Как беше успял да я възбуди толкова бързо? Пръстите му я галеха с необходимите скорост, натиск и ритъм, необходими, за да я доведат до оргазъм за секунди.
- О, Боже! - Мирна извика, а тялото ѝ се сгърчи в конвулсии. Никога в живота си не беше достигала кулминация толкова бързо.
Тя обърна глава, за да потърси устата му със своята. Пресегна се към него и ръката ѝ откри топлата му кожа. Беше съблякъл тениската си, но след кратко проучване тя със съжаление установи, че все още носи дънките си.
Брайън я целуна и притисна гърба ѝ към гърдите си. Едната му ръка лежеше на голия ѝ корем, а другата обхвана гърдите ѝ през тънката нощница. Той отпусна брадичка върху рамото ѝ и въздъхна.
- Как се чувстваш? - попита го Мирна.
- Възбуден.
- Имах предвид махмурлука ти.
- Какъв махмурлук?Тя се засмя и ръката ѝ се плъзна между телата им, обхващайки ерекцията му през панталоните. Подозираше го още снощи, когато той притискаше издутината си към венерения ѝ хълм, но докосването ѝ сега го потвърди. Беше огромен! Брайън хвана ръката ѝ, за да ѝ попречи да го гали, но не я отмести.
- Почакай. - каза той. - Снощи ме остави в доста окаяно състояние. На път съм да избухна всеки момент.
- Помниш ли изобщо нещо от снощи?
- Всеки един миг, Мирна.Беше изненадана, че си спомня каквото и да било, още по-малко името ѝ.
- Има едно топло и мокро местенце между бедрата ми, което иска да се изпълни с това. - тя стисна нежно члена му, но той изпъшка и се опита да стане. - Къде отиваш?
- Трябва да отида до банята и да си ударя една иначе няма да издържа и пет секунди.
- О не, недей. - тя се вкопчи в него, за да му попречи да слезе от леглото. - Ще се погрижа за това вместо теб.
VOCÊ ESTÁ LENDO
БРАЙЪН (книга #1 от поредицата Sinners 🤘)
RomanceПетима зашеметяващи мъже, една секси жена и изпепеляващ любовен романс... За Брайън Синклер, водещ китарист на най-горещата съвременна рокгрупа, животът е само музика и нищо друго. Когато губи вдъхновение, той ще се нуждае от много нощи на греховна...