Глава 45

511 75 0
                                    

След като Брайън излезе от банята, Трей се приближи до Мирна с кърпа, увита около кръста си и с друга в ръце, с която сушеше косата си. Той провеси втората кърпа около врата си. Трей обикновено имаше закачливо, дяволито изражение на лицето си, но сега Мирна се сблъска с неговата сериозна версия и не знаеше какво да прави.

- Опитвам се да стоя настрана, защото не е моя работа, - започна китаристът. - но трябва да осъзнаеш някои неща, Мирна. Брайън няма да ти каже нищо.
- За какво става дума?
- За родителите му.

Веждите ѝ се извиха въпросително, насърчавайки Трей да продължи да говори.

- Трудно е да се разбере какво му е. Да израснеш в сянката на голяма звезда и да бъдеш предопределен за същата кариера... Брайън винаги се е опитвал да се доказва пред баща си, но той не го възприема като музикант. Не мисля, че Малкълм осъзнава как това се отразява на сина му. Брайън си чупи задника от работа, за да му докаже, че е достоен за неговото одобрение, но това няма никакво значение. Брайън никога не е успявал да отговори на очакванията му. А майка му? - Трей завъртя очи. - Знаеш ли, че номера на пластичния ѝ хирург е на един от бутоните за шибано бързо набиране? Да, знам това, защото баща ми се оправя с нейните бръчки от години. Интересува се само от себе си и колко страхотно изглежда.

Мирна поклати глава.

- Но тя очевидно обича сина си.
- Да, обича го сега, когато е известен. Като дете тя напълно го игнорираше. Беше твърде загрижена за разцъфващата красота на Кара... Знаеш ли коя е Кара? По-малката сестра на Брайън.
- Той ми каза, че е починала.

Трей кимна с дълбока тъга в очите.

- Когато Кара почина, конкуренцията на Клеър за най-добре изглеждащ член в семейството изчезна. Мисля, че беше облекчена, че дъщеря ѝ никога няма да я надмине в модния ѝ свят... А Малкълм се държи по същия шибан начин с Брайън. Ужасно е да го гледаш от страни. Той непрекъснато търси одобрението на баща си и това го изяжда жив.
- По принцип родителите не трябва ли да са щастливи, когато децата им са по-успешни от тях?
- По принцип да, но това не са нормални родители, Мирна. Говорим за двойка изключително успешни хора. Причината, поради която ти разказвам за семейното бреме на Брайън, с риск от сериозно ступване на задника, е защото той е счел за необходимо да те запознае с родителите си. Това е важно за него. Никога не им е разказвал за свои връзки преди. Очевидно мисли, че ти си достойна за тяхното одобрение... Одобрение, което дори самият той не може да получи.
- Искаш да кажеш, че никога преди не е представял на родителите си свое... ъхм... романтично увлечение?

БРАЙЪН (книга #1 от поредицата Sinners 🤘)Where stories live. Discover now