Глава 51 🔞

887 72 2
                                    

Мирна се подпря на лакти, приведена над скута на Брайън и го пое дълбоко в гърлото си. В тази позиция имаше по-добър контрол и можеше да му угоди с други неща, които знаеше, че харесва. Пръстите ѝ погалиха ануса му, дразнейки го с обещания за проникване. Главата ѝ се движеше нагоре-надолу по члена му. Брайън уви дългите ѝ кичури около юмруците си, стенейки насърчително.

Трей повдигна Мирна на колене. Бедрата му се настаниха между нейните, разширявайки стойката ѝ. Той продължи да наглася тялото ѝ така, както му харесваше - коленете ѝ далеч едно от друго, гърбът ѝ извит надолу. Той пъхна хлъзгав пръст в дупето ѝ, навлажнявайки прохода ѝ с някакъв затоплящ лубрикант. После добави втори, разтягайки я в различни посоки в подготовка за проникването си.

Мирна имаше чувството, че той прави това често. Последва още лубрикант. Повече разтягане и сондиране. Сякаш вече не беше достатъчно нервна.

- Просто го вкарай най-накрая, за бога.

Трей я удари по дупето и тя потрепери.

- Ще го вкарам, когато съм готов. - каза той. И това явно беше точно в този момент. Той проникна в тялото ѝ. Жега заля сърцевината ѝ.
- О! - изскимтя тя.

Мирна не изпита онова болезнено парене, когато той се плъзна в задника ѝ. Спря за момент и се тласна по-дълбоко. Трей ѝ даде време да се приспособи, прониквайки малко по малко. Дори когато тя пое всеки сантиметър от него и той завъртя бедрата си, за да я разтегне повече, това изобщо не я заболя. Членът на Трей не беше толкова дебел като този на Брайън и очевидно той имаше повече практика в това. Ъгълът му на проникване беше съвършен. Тя се залюля към него със стон.

- Харесва ли ти? - попита Брайън, а Мирна очакваше той да започне да си води бележки или нещо подобно.

Трей се изтегли назад и тя потръпна. След това отново се тласна дълбоко. Мили Боже, да! Тласъците му станаха ритмични, оребряванията на презерватива допълнително стимулираха пулсиращата ѝ плът.

- Да... - задъха се тя. - Много е добър в това. О!
- Така е, защото той самият е свършвал по този начин стотици пъти. - Брайън се засмя. Мирна очакваше Трей да протестира срещу шегата на Брайън, но той само се ухили и каза:
- Чукан от най-добрите.

Ритъмът на Трей беше постоянен. Неумолим, неотслабващ. Мирна върна члена на Брайън в устата си и синхронизира движението на главата и езика си с тласъците на Трей. Той плъзгаше длани нагоре и надолу по гърба, по задника и по бедрата ѝ, а след това по същата пътека в обратна посока. Тя потръпна. Върховете на пръстите му лазеха по корема, гърдите ѝ и обратно. Следваха бедрата и отново гърба ѝ. Всеки сантиметър от кожата ѝ беше жив от стимулацията.

БРАЙЪН (книга #1 от поредицата Sinners 🤘)Where stories live. Discover now