Когато прозвуча последната нота на последната песен, Брайън хвърли перцето си в тълпата и слезе от сцената. Той подаде китарата си на първия срещнат техник, измъкна слушалките от ушите си и сграбчи Мирна. Тя ахна от изненада, когато той я прикова към голямата тонколона и покори устата ѝ със своята. Той покри с длан едната ѝ гърда. Другага му ръка се плъзна под полата ѝ и погали голата кожа на бедрото ѝ над чорапа. Брайън притисна члена си, твърд като камък, към венерения ѝ хълм.
- Възбуден, а? - подвикна Трей, минавайки покрай тях. - Исусе Христе, пич, имай малко благоприличие.
Брайън махна ръката си от бедрото на Мирна, за да му покаже среден пръст. Трей се притисна към гърба му.
- Не предлагай, ако не възнамеряваш да го направиш. - каза той в ухото му и закачливо го захапа.
Брайън удари досадния си приятел с лакът в корема и той се отдръпна. Брайън откъсна устата си от тази на Мирна и погледна надолу към зачервената ѝ кожа. Потъмнелите ѝ от страст очи. Подутите ѝ устни. Тя изглеждаше толкова възбудена, колкото и той. Трябваше да стигнат до автобуса. Бързо.
- Страхотно шоу, Джейс. - каза Ерик на басиста, докато преминаваха покрай тях.
Джейс се ухили от ухо до ухо.
- Благодаря.
- Изглежда, че тази вечер главата на някой друг беше завряна в задника. - Брайън ги погледна през рамо и срещна погледа на Ерик. - Да, точно теб имам предвид.
- Мисля, че главата му е намислила нещо друго. - вметна Трей.
- Мирна, трябва да придружиш Мастър Синклер до най-близката спалня, преди да е свършил в краката си пред очите на приятелите си.Мирна хвана ръката на Брайън и се отблъсна от тонколоната.
- Последвай ме.
Джейс го спря, хващайки го за свободната ръка.
- Ще се наложи ли да идвам? Да кажем след десет минути?
Брайън кимна леко и се освободи от хватката му, за да последва Мирна към автобуса. Тя подтичваше през по-голямата част от пътя. Той едва бе затворил вратата на спалнята, преди тя да се изправи срещу него, целувайки го трескаво.
Плановете му да прави любов с нея се изпариха на мига. Можеше да мисли само за едно. Трябваше да проникне в тялото ѝ. Да зарови члена си в хлъзгавата ѝ гореща плът. Не можеше да чака и секунда повече. Със сигурност Мирна беше на същото мнение, защото пръстите ѝ вече откопчаваха дънките му.
ESTÁS LEYENDO
БРАЙЪН (книга #1 от поредицата Sinners 🤘)
RomanceПетима зашеметяващи мъже, една секси жена и изпепеляващ любовен романс... За Брайън Синклер, водещ китарист на най-горещата съвременна рокгрупа, животът е само музика и нищо друго. Когато губи вдъхновение, той ще се нуждае от много нощи на греховна...