25| O Gece

744 77 883
                                    

Medyayı anlatmama gerek yok görüyorsunuz... 🤫🥵

Bölümü düzenleyemedim, umarım çok yazım yanlışı vs yoktur 🥹

İyi okumalar bebekler 💕

"Nereye gidiyoruz?" diye sorduğumda Serkan dudağını büküp omuzlarını yukarıya kaydırarak bilmediğini belli edercesine bana baktı. "Hiçbir fikrim yok. Aslında gördüğüm ilk restorana girmeyi planlıyordum. Eminim hepsi güzeldir."

Gülüp başımı iki yana sallayarak bakışlarımı yola çevirdim. Aslında normal bir şekilde tanışsak gerçekten de anlaşabileceğimizi anlamıştım. Bana uyuz gelen hareketleri şu an gözüme batmıyor hatta onu tatlı bile gösteriyordu. Lisedeyken hülyalı bir şekilde izlediğim ve onun başka kızlara yaptığı davranışları şu an bana yapıyordu. Her şeyi geride bırakınca bu beni mutlu ediyordu.

Ama birkaç saatliğine geri plana attığım şeyler kalbimin kapakçıklarını döverek kırgınlıklarını belli etmek için adeta çırpınıyorlardı. Onları göz ardı ederken kendimi de göz ardı ettiğimi düşünmeden edemiyordum.

Yine de arabanın içinde bilindik şarkılar eşliğinde tatil beldesinin sokaklarında, camdan içeriye girip saçlarımı karıştıran rüzgarla ve yanımdaki Serkan'la olmak güzeldi. İlk ve sondu ama güzeldi işte.

"Şurası güzele benziyor," dedim deniz manzarası olduğunu belli edercesine kıyıya yapılmış beyaz ve maviyle süslenmiş binayı işaret ederken.

"O zaman oraya gidelim." Serkan, arabayı biraz yavaşlattığında telefonuma düşen bildirimle bakışlarımı yoldan çekip telefona çevirdim. Evren'den gelen mesajla onu resmen unuttuğumu fark edip alt dudağımı dişlemiştim.

Evren'i nasıl unutabilirdim? Tatile çıktığımız andan itibaren aklıma bir kere bile gelmemişti.

Evren: Tatil nasıl geçiyor güzellik?

Hilal: Tatil gibi geçiyor

Evren: Bu bir cevap olmadı ama neyse

Evren: Videoyu çektiniz mi?

Hilal: Evet bu sabah çektik ve gerçekten berbat oldu

Evren: O kadar mı kötüydü ya?

Hilal: İtiraf etmem gerekirse gün doğumu videosu o kadar kötü değildi sonuçta ikimiz de birbirimizi tanımıyor gibi yapıyorduk ki tanımıyoruz da zaten

Hilal: Ama ikinci video kelimenin tam anlamıyla fiyaskoydu

Evren: O zaman bizim çekeceğimiz videonun kazanma şansı var hâlâ?

Hilal: Deli misin?

Hilal: Biz kazanacağız zaten Evren

Hilal: Siz ne yaptınız Kumsal'la?

Evren: Biz de gün batımı videosu çekmek için buluştuk bugün

Evren: Henüz çekmedik ama çekince atarım istersen

Hilal: Yok ya atma hiç

"Hilal?" Serkan'ın sesiyle Evren'in yazıyor oluşunu önemsemeden telefonumu bir anda kilitledim ve Serkan'a çevirdim bakışlarımı. Arabayı çoktan park etmiş ve mavi gözlerini merakla yüzüme dikmişti.

"Geldik mi?" diye sorduğumda başını salladı. "Yaklaşık üç dakika önce geldik."

"O zaman yemek yiyelim. Çok acıktım!" Kemerimi söküp arabadan ineceğim an Serkan'ın adımı tekrardan seslenmesiyle bakışlarımı ona çevirdim. "Bir şey mi oldu?"

Unutama BeniHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin