Şarkı: Tyler Ward - How To Lose a Girl
Şarkı için Fake-Hearts teşekkür ederim 🫶🏻💜
'Bir kızı kaybetmek istiyorsan
Sadece onu sev
Sadece onu benim sevdiğim gibi sev'İyi okumalar bebekler 🤍
Serkan;
~7 Yıl Önce~
"Anne benim bir karizmam var," dedim ellerimi saçlarımın arasına daldırırken. Annem sanki bana terliğiyle saldıracakmış gibi dik dik bakarken karizmamın varlığını daha iyi anlasın diye duruşumu dikleştirdim.
"Gözlük karizmanı bozacak bir şey değil Serkan. Doktor ne dedi sana? Gözlüğünü takmazsan göz numaran büyüyecek demedi mi? Neden beni üzüyorsun ki şimdi?"
"Anneciğim," diyerek onu kolumun altına aldım ve yanağına sulu bir öpücük bıraktım. Yine de annemi böyle kaldıramayacağımı biliyordum. O gözlükleri bana zorla taktırtacaktı. "Bir tanem, güzelim... Seni üzersem kafam kırılsın benim ama anne bana gözlük hiç yakışmıyor. Arkadaşlarımın hiçbirinin gözlüğü yok. Farklı olacağım aralarında."
Annem kolumun altından çıkıp ellerini yanaklarıma yerleştirdi ve parmak uçlarında yükselip yüzlerimizi aynı hizaya getirdi. Onun boyunu geçeli çok uzun zaman olmuştu bu yüzden aramızda epey boy farkı vardı.
"Serkan'ım gözlük takman seni farklı yapmaz. Sağlığın için gözlük takman gerekiyor. Çok yakışıklısın ve bir gözlük yakışıklılığını gizlemez. Lütfen beni daha fazla zorlama ve gözlüğünü tak."
Annem yanaklarımı okşayıp benden uzaklaştığında portmantoya bıraktığı gözlüğü elime alıp onun karşısında gözlüğü taktım. Aslında gözlerimin bozuk olduğunun bir süredir farkındaydım ama kimseye söylememiştim. Sınıftaki çocukların gözlüklü bir çocuğa yaptıklarını gördükten sonra gözlük takmak istemiyordum. Yine de annemin iyi bir gözlem yeteneği vardı bu yüzden iyi göremediğimi anlamış ve beni bir göz doktoruna götürmüştü.
Ve şimdi bir gözüm üç, diğer gözüm üç yirmiş beş olmak üzere hipermetroptum. Yani yakını hiçbir şekilde net göremiyordum.
"Çok yakıştı benim oğluma." Annem gülümseyerek bana baktığında ben de tebessüm ettim.
"Sakın sülale grubuna atıp canım oğlum diye paylaşma beni ha."
Annem güldü. "Çoktan paylaştım bile."
"Harika," diye homurdandım ve montumu giyip kapıya ilerledim. "Neyse gidip canım okulumda ders dinleyip bilgileneyim. Sonra da İdil'i sinir ederim. Of anne İdil ne zaman liseye geçecek ya? Sıkıntıdan bayılıyorum valla."
"İdil'in anca seneye geleceğini sen de biliyorsun Serkan." Annem moralimi bozduğunda omuzlarımı düşürerek yerdeki çantamı aldım ve tek koluma takıp ayakkabılarımı giydim.
"Oğlum yağmur yağacak, al şemsiyeyi de." Annem şemsiyeyi uzattığında onu öpüp apartmandan hızlı bir şekilde çıktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Unutama Beni
Teen FictionYağmurlu bir günde, yağmur tanelerinin arasında tanışıp yağmurun durmasıyla bir daha samimi olamamıştılar. Hilal, lise yıllarının çoğunu Serkan'a aşık geçirmişti ama Serkan, o yağmurlu günden sonra bir kez olsun kızın yüzüne bakmamış, onu hiç hatır...