41| Bencil

389 41 262
                                    

Medya: Hilal ve Serkan 🖤

İyi okumalar bebekler ❤️🫶🏻

"Sana demiştim güzelim. Halledeceğim demiştim."

"Serkan," dedim fısıltıyla. "Sen ne yaptın?"

Bana baktı, ben de ona öylece baktım. Serkan belki de benim hayalimdekinden çok uzak biriydi. Belki de ben onu kafamda çok iyi bir yere koymuştum. Belki de benimle bu hale geliyordu.

Nedenini bilmiyordum ama bu hali bana nefes aldırtmıyordu.

Ama ben en çok onunlayken nefes almak istiyordum.

"Ne yapmışım?" Ne olduğunu anlamamış ifadesiyle yüzüme bakarken zihnimde dönüp duran şeyler yüzünden nefesimin kesildiğini hissediyordum.

Kafamda kurduğum Serkan giderek silikleşiyordu sanki. Az önce canlı yayındayken bizi kurtarmak için söyledikleri nefesimi kesiyordu.

Ben de çok iyi biri değildim ama yine de vicdanım beni rahat bırakmıyordu. Evren'e hissettirdiklerim için kendimi yiyip bitiriyor ve ondan özür dilemek, her şeyi geriye alıp onun dostluğunu tekrar kazanmak istiyordum.

Ama bunu yapamazdım onun da farkındaydım.

"Az önce,  Kumsal'a ettiğin evlilik teklifine videonun parçasıydı dedin Serkan," dedim şaşkınca. "Hepimiz bunun böyle olmadığını biliyoruz."

"Evet farkındayım," dedi ve bana doğru birkaç adım attı. "Gözlerinde kötü adam olmak istemedim."

"Ama Kumsal-"

"Hilal." Kumsal'ın sert sesiyle beraber bakışlarım sesin geldiği tarafa döndüğünde bana başını iki yana sallayarak bakmıştı. "Boş ver. Serkan Bey kendisini kurtardı."

"Şimdi onu ben kurtaracağım." Evren daha cümleyi bitiremeden Serkan'ın yüzüne sert bir yumruk geçirdiğinde dudaklarımdan minik bir çığlık kaçmış, ellerim dudaklarımın üzerine kapanırken sendeleyen Serkan'a bakakalmıştım.

"Lan puşt herif nasıl her şeye oyundu dersin lan? Hiç mi vicdanın sızlamadı şu kızın kalbiyle oynadın diye? Bir de canlı yayında kızı salak yerine koymaya çalışıyorsun! Bütün suçlu senken yine suçsuz olmaya çalışıyorsun." Evren, Serkan'ın şaşkınlığından yararlanarak yakasından tuttuğu gibi yüzüne sert bir kafa daha attığında donakalmış bir şekilde yerimde kalmıştım.

"Özür diledim!" Serkan, Evren'in ellerinden kurtuldu ve çok geçmeden Evren'e hızlı bir yumruk attı. "Kumsal ona aşık olmadığımı biliyordu! Sen de Hilal'in sana aşık olmadığını biliyordun. Bunu bile bile yanımızda durdunuz!"

Serkan bir yumruk daha atacakken Evren onu durdurmuştu. Ayaklarım yere yapışmış gibi kıpırdayamazken aralarındaki kavga büyümeden zorlukla bir adım attım. O sırada şirketteki diğer kişiler çoktan onları iki farklı yana uzaklaştırmıştı ama hem Serkan'ın hem de Evren'in küfür dolu cümleleri şirketin içinde yankılanıyordu.

Her şey darmadağın olmuştu. Şirkete adımımı attığım an felaketleri de peşimde getirmiş gibi hissediyordum.

Nefes almam giderek zorlaşırken yutkunup hayal dünyamdaymışım gibi bir hisle beraber Serkan'a doğru adımladım. İki iri adam Serkan'ı zor tutuyordu. Evren'in attığı yumruk burnuna gelmiş olmalıydı ki kan burnundan dudağına, hatta çenesine kadar akmıştı.

"Sana göstereceğim ben piç herif!" Serkan hırsla Evren'e bağırırken Evren de küfürlerini savurmayı es geçmiyordu. Onu da birkaç kişinin zor tuttuğunu görmesem bile bilebiliyordum. Evren, Serkan'a nazaran daha iri ve büyüktü bu yüzden onu tutmak daha zor olsa gerekti.

Unutama BeniHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin